Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

יש ברשותי רכב מיצובישי שנת 94 GLXI אוטומט ואני נהג חדש (עדיין עם מלווה)

יש לנו 4 רמקולים ברכב של פיוניר שעלו לפני שנה בערך בסביבות ה 800 ש"ח (הם עושים עבודה טובה בשבילי)

אני מחפש להוסיף סאב ושמעתי שרצוי מאוד גם להוסיף מגבר כדי לשלוט על העוצמה של הסאב והרמקולים..

אני לא מחפש עוצמה מטורפת , אני מחפש צליל נקי ועוצמה די גבוהה , חשוב מאוד שלא יהיה מחיר גבוה מדי ..

 

בנוגע לסאב קיבלתי הצעה שאני צריך שתגידו לי איזה עדיף מהם..

סאב של JBL:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=417099

 

פיוניר:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=523095

 

 

 

בנוגע למגבר אין לי מושג איזה צריך ואם זה נחוץ אז צריך את עזרתכם..

 

תודה מראש,

לירן.

Hyundai I30 2014

פורסם

תעשה חיפוש בפורום יש למכירה ADIRE AUDIO SHIVA, עולם אחר משלל הפיונירים והגיביאלים למיניהם, שמעתי אותו ספציפית והוא איכותי מאוד.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אז ככה ...

אני לא מבין כמעט בזה..

 

אין לי מושג איזה רמקולים יש לי ברכב כרגע חוץ מזה שזה של פיוניר ועלו 800 ש"ח בערך לפני שנה

רדיו דיסק יש לי של פיוניר גם , לא מצאתי אותו באינטרנט.. לא להיט מהחדשניים אבל בהחלט עושה עבודה איכותית

 

סאב - חייב תיבה בשבילו ? זה תופס מלא מקום בפגאז' ואמא שלי לא רוצה לשים דבר כזה שם..

מגבר - צריך כאילו בהתאם ל WATT של הסאב ?

 

תקציב ?

אממממ' לסאב וופר ומגבר ביחד נגיד 900-1000 ש"ח לא יודע כמה צריך להשקיע

Hyundai I30 2014

פורסם

רוב הסאבים חייבים תיבה, יש סוג מסויים שלא צריך תיבה אבל לא הייתי ממליץ עליו.

במקום אני אמליץ על סאב שמצריך תיבה קטנה. אולי סאב 10"

הספק המגבר- רצוי שיהיה באיזור יכולת הספיגה של הסאב כדי להפיק את המיטב.

 

כדי להשיג תוצאה טובה יחסית, רצוי מאוד לקנות רכיבים מיד שניה שמצבם טוב, יש רכיבים ממש מצויינים ובמחירים טובים ביד שניה.

 

דבר עם משתמש שכינויו bassboost, הוא הכניס סאב 8" לתא שבין שני הכיסאות הקדמיים ועושה רושם שהוא מרוצה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
רוב הסאבים חייבים תיבה, יש סוג מסויים שלא צריך תיבה אבל לא הייתי ממליץ עליו.

במקום אני אמליץ על סאב שמצריך תיבה קטנה. אולי סאב 10"

הספק המגבר- רצוי שיהיה באיזור יכולת הספיגה של הסאב כדי להפיק את המיטב.

 

כדי להשיג תוצאה טובה יחסית, רצוי מאוד לקנות רכיבים מיד שניה שמצבם טוב, יש רכיבים ממש מצויינים ובמחירים טובים ביד שניה.

 

דבר עם משתמש שכינויו bassboost, הוא הכניס סאב 8" לתא שבין שני הכיסאות הקדמיים ועושה רושם שהוא מרוצה.

 

א. תודה רבה על העזרה

ב. יש לך MSN או ICQ ? אם כן אשמח שתביא לי את הכתובת , מבטיח לא לחפור יותר מדי :-P

ג. אני לא באמת מעוניין לשים שם את הסאב :-D

Hyundai I30 2014

פורסם

אין לי ICQ/MSN, אני בטוח שתקבל את כל העזרה שאתה צריך על גבי דפי הפורום, וככה זה יעזור גם לעוד אנשי שיש להם דילמות כמו שלך וגם תקבל יותר חוות דעת מאשר רק אדם אחד.

בכדי לקנות משהו לא "זבל" ואיכותי יחסית אני ממליץ לך גם להגדיל את התקציב קצת.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

א. מה התפקיד של המגבר ? חייב אותו ?

ב. האם חייב לקנות תיבה לסאב וופר או שזה לא חובה ואפשר להתקין גם בלי תיבה ולשמוע טוב ?

תודה מראש,

לירן.

Hyundai I30 2014

פורסם

מגבר אתה חייב בשביל להגביר את הסאב. עם תחבר את הסאב לרדיו דיסק לא תשמע אותו ביכלל כי אין לרדוי דיסק מספיק וואטים בשביל להגביר את הסאב,לכן מוסיפים מגבר קאפיש?

 

בשביל סאב ברוב המקרים כן חייב תיבה אתה יכל לקנות סאב 10 אינץ ותיבה קטנת מימדים. לי לדוגמא היה סאב 8אינץ' של LG בתיבה בגודל של קופסאת נעליים ועשה עבודה מצוינת.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

×
×
  • תוכן חדש...