Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא תמיד אפשרי לקבל נתוני זרימה ומה שהוא אומר זה עקב הרגשה "על הכביש".

נתוני זרימה של TIG עוד אפשרי לקבל אבל של סופרספרינט קשה ושל הדוד המקורי בכלל כמעט ואין סיכוי.

פורסם
אם אתה כ"כ בטוח במה שאתה אומר אז בא תראה לי את:

 

1. נתוני הזרימה של דוד אחורי רגיל, מול סופרספרינט ומול TIG.

2. נתוני מדידת דציבלים של 3 הדודים.

3. מדידות דינו של 3 הדודים.

 

לא צריך נתוני זרימה ודינו בשביל הבדיקה,מספיק בדיקה קטנה של באק פרשר,כדי לראות את ההבדל.

 

ואין כמו בדיקה של האוזן,כדי להאזין להבדלים.

אני מוכן לתרום את רכב שלי,כבר יש הכנה לבדוק באק פרשר,ודוד של TIG,כול השאר עליך:wink:

פורסם

אגב שכחתי לציין,לפני הדוד של אלי חן היה לי דוד נרוסטה כמו שמוכרים בפורמים כניסה 2.5 יציאה 4...

 

הרכב היה רועש ומגעיל,ועכשיו הוא שקט ומדהים!!

 

 

ויותר חשוב!! :

 

האוטו נוסע יותר חזק,משמעותית.

 

 

וגם תגובות המנוע טובות הרבה יותר,כל הזמן שהטורבו לא נפתח האוטו מרגיש בעל יותר מומנט ויותר חזק,כנראה בגלל הגלים החוזרים...

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
ומה שהוא אומר זה עקב הרגשה "על הכביש".

 

לא צריך נתוני זרימה ודינו בשביל הבדיקה,מספיק בדיקה קטנה של באק פרשר,

ואין כמו בדיקה של האוזן,כדי להאזין להבדלים.

 

האוטו נוסע יותר חזק,משמעותית.

וגם תגובות המנוע טובות הרבה יותר... האוטו מרגיש...כנראה בגלל הגלים...

 

בדיוק בגלל תגובות כאלה (שציפיתי כמובן לקבל), הענף של שיפורי הרכב נראה ברובו כמו שהוא נראה.

 

אין "הרגשה על הכביש", אין "מספיקה האוזן", אין "ככל הנראה", חלקים משופרים לרכב הם אך ורק חלקים שמגיעים עם נתונים טכנים שמראים בברור את מהות השיפור ועם בדיקות דיינו מוכחות לשיפור בהספק לגבוי הטענות.

 

כל מיני דודים עלומי שם שעושים רעש כזה או אחר וכל מיני סעפות וצנרות שסבתא של משה בונה בחצר (לא רומז ל TIG, כאן מדובר במקצוענים) הם מבחינתי בכלל לא נופלים תחת ההגדרה "שיפורים".

 

 

ככה נראים נתוני אגזוז שאני מוכן לשקול התקנה שלו:

 

image009.jpg

 

 

 

 

OEM

Actual data:

HP 480.4 Hp 5145 RPM

Torque 742.3 Nm 3165 RPM

Claimed data:

HP 500 Hp 6100 RPM

Torque 700 Nm 2750 RPM

SUPERSPRINT

Actual data:

HP 508.6 Hp 5190 RPM

Torque 793.4 Nm 2930 RPM

 

 

קחו את הקובץ הזה בתור דוגמא:

שימו לב איך כל אגזוז נותן לך תוספת (או חוסר) בהספק בטורים שונים.

שימו לב שלעוצמת הרעש אין שום קשר לתוספת ההספק!

שימו לב שחלק מהדודים נותן נתוני זרימה והספק עדיפים מצנרת פתוחה לגמרי (שבארץ כ"כ אוהבים להשתחוות בפניה).

 

 

בדודים אחוריים יש רק אלוהים אחד וזה נתוני זרימה, עם חפירה מספקת בגוגל ניתן למצוא נתנוים לכל דוד אחורי, מקורי של הרכב או של חברה מתמחה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכל טוב ויפה, אבל שוב: נסה להשיג את הנתונים הנ"ל על אגזוז מקורי.

זה לא בציניות, אם יש לך את הנתונים של האגזוז המקורי של איביזה 20VT 2001 אני אשמח להשוות אותם לאגזוז שמורכב לי כרגע על הרכב.

 

אני מסכים לגבי איכות התגובות אבל מה לעשות שכרגע אין משהו יותר טוב.

בטח ובטח שאתה מדבר על תחום נתונים שאין.

פורסם

שמעתי על דרך טובה להשתקה של מערכות רועשות, לא בדקתי את זה מקרוב אבל הבעלים מרוצה מאד (מישהו בחו"ל)

 

מה שהוא עשה זה לקחת את הסופיות של הדוד (צנרת ללא ממירים) ונתן להם קימור של 90 מעלות לכיוון הרצפה, לטענתו יש הבדל גדול. מומלץ לבדוק אם זה נכון,

 

קח בחשבון, אם תוריד ממירים הרכב יהיה רועש מאד בלי קשר למה שתעשה, יש גבול למה שאתה יכול לעשות.

בנוסף דודים קצרים בדרך כלל נותנים אפקט רועש יותר...לא יודע אם יש להם השפעה על ביצועים.

ליעד.

פורסם

על השיטה הזו כבר המליצו לו פה.

בכל מקרה לפותח השירשור- אתה מוזמן לבוא אליי ולהיתרשם מהדוד (שלי שקט מאוד)

פורסם

bagira אתה צודק במה שאתה טוען,אבל החברות גם לא תמיד טלית שכולה תכלת ונותנות לראות בדיוק את האמת כפי שהיא,אין שום בעיה לעשות קומבינות בדינו כדי שההספק יעלה בקלות.

 

ואנחנו פה מדברים על דוד מקורי 2.25 מול דוד 2.75,אין סיכוי שהסטנדרת לא יפגע בהספק,יותר מזה לפני כמה שנים, שיצאו הFR למכירה,היה לי חבר חכם שעשה צנרת על דוד מקורי,לא לקח לו יותר מחודש וחצי עד שהוא קרע את הדוד.

פורסם

בלי שום קשר לכל מה שדיברנו על נתוני הדוד, ברור שדוד צריך להיות עם כניסה מינימלית באותו קוטר של הצנרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...