Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ביום חמישי אני מתקין צנרת 2.75לרכב שלי שהוא{סיאט אביזה קופרה 2008} אני מעונין לקנות דוד אחורי גם. אבל אני לא יודע איזה דוד אחורי לקנות אני מחפש דוד שיהיה שקט זה הכי חשוב לי.אולי אתה יכולים להמליץ לי על דוד אחורי שקט

 

תודה שרון:-P

פורסם

שרון,כל דוד ז"ח לא יהיה שקט.

דודים בבניה עצמית שקטים יחסית למה שמציעים בסדנאות (סופרספרינט,רמוס,סברינג וכו').

החסרון של דוד בניה עצמית שלא יהיה לך תו תקן.

מצד שני - אם הוא לא ירעיש יותר מדי אולי גם לא יעצרו אותך הבוחנים.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

יש מרעיש ויש רעש של טרקטור

אני באותו ראש של פותח השרשור

 

איך האגזוזים הנרוסטה האלה מבחינת צליל/ אני יודע שאין תרומה מבחינת כוח

הרכב המדובר זה איביזה FR

 

 

MF-RS341.jpg

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

הם מאד רועשים!

ממליץ לך על סופרספרינט או רמוס אובלי,די שקטים,אם אתה קצר במזומן גם דוד כפול של אנסא יעשה את העבודה.

אגב מה רע בדוד המקורי של הקופרה,יש כמה שנוסעים על צנרת כמו שלך עם הדוד המקורי שלך.

בכ"א כמו שכבר נאמר פה דוד בניה עצמית הוא אלטרנטיבה לא רעה בכלל אם כי טובה מאד,אני נוסע על דוד של סרדין הוא די שקט כשלא לוחצים ,כשלוחצים אז הגהנום משתחרר משם.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

סופר ספרינט שקטים ומומלצים מאוד.

גם להשאר עם הדוד המקורי זה בסדר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יצא לי לראות בזמנו את האוטו של אסי עם צנרת ודוד מקורי והאוטו לא הרעיש יותר מדי, לגבי הביצועים לא זכור לי דיווח רע עם הדוד המקורי,למרות שההגיון אומר שאם הצנרת 2.75 אז הכניסה של הדוד צריכה להיות לפחות 2.75 כדי להמנע מצוואר בקבוק,אבל אל תישכח שלא משנה מה עדין יש לך צנרת פתוחה ,בכ"א אמרתי שיש אנשים שנוסעים עם הדוד המקורי על הצנרת,לא אמרתי שזה יעיל[הכל שאלה של תקציב] אם אתה שואל אותי תתקין סופרספרינט ולא תתאכזב .

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

צנרת 2.75 חייבת דוד עם כניסה 2.75 ויציאה מינימום 2.75 אחרת לא עשית בזה כלום!!

 

 

אלי חן בנה את הדוד שלי,כניסה ויציאה 2.5,הדוד מאוד שקט,כמעט כמו מקורי!!

 

והצנרת שלי פתוחה מהתחלה ועד הסוף,בלי שום דוד אמצעי או ממיר!!:twisted:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
יצא לי לראות בזמנו את האוטו של אסי עם צנרת ודוד מקורי והאוטו לא הרעיש יותר מדי, לגבי הביצועים לא זכור לי דיווח רע עם הדוד המקורי.

 

מניסיון (שלא לומר לחיצה :wink:) עם אסי, ראינו שהקופרה שלו נסעה פחות טוב ממה שהיא היתה אמורה לנסוע.

הוא היה עם סט-אפ קצת יותר חזק משלי אבל עם צנרת פתוחה על דוד מקורי והוא היה רק חצי רכב קדימה, וגם זה רק בגבוהות.

האוטו בבירור נסע פחות טוב ממה שהוא אמור.

פורסם

אין כמו הדודים של סרדין מבחינת רעש,וטוב תעשה עם תבקש ממנו שהיציאה תהיה סליפר לכיוון האספלט,ככה אף שוטר לא יציק לך אוו בטסטים שזה נראה כמו כול דוד סטנדרתי.

 

המחיר טיפה יקר יותר מכול חברה אחרת אבל שווה...מנסיון.

 

עם (=אם)תחליט להשאיר תדוד (=את הדוד)המקורי, אתה תעלה את הבאק פרשר בצנרת שיגרום לירידה בביצועים.

פורסם
אין כמו הדודים של סרדין ....עם (=אם)תחליט להשאיר תדוד (=את הדוד)המקורי, אתה תעלה את הבאק פרשר בצנרת שיגרום לירידה בביצועים.

 

אם אתה כ"כ בטוח במה שאתה אומר אז בא תראה לי את:

 

1. נתוני הזרימה של דוד אחורי רגיל, מול סופרספרינט ומול TIG.

2. נתוני מדידת דציבלים של 3 הדודים.

3. מדידות דינו של 3 הדודים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...