Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרק, בדקתי לגבי הנורה שמעידה על מכסה מנוע פתוח ואין לי נורה כזו, או שהיא לא דולקת מאיזושהי סיבה.

Civil engineer

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום, לקח לך הרבה זמן לבדוק :-)

 

1. ייתכן שהמיקרוסווי'ץ שהינו חלק אינטגרלי של מנעול מכסה המנוע תקול ולכן לא נדלקה לך מנורת התראה של תא מטען פתוח/דלת פתוחה

 

2. ייתכן שבדגם שלך לא קיימת מנורת חיווי על דלת פתוחה (האם נדלקת מנורת התראהכאשר דלת צד הנהג ?)

 

3. ייתכן שחיישן גובה שמן מנוע תקול או הקונקטור שלו משוחרר או החיווט אליו נקרע

מיקום החיישן הינו בחלק התחתון של אגן השמן ואליו מחובר קונקטור (תוכל לראות את הקונקטור רק לאחר שתעלה את הרכב על ליפט)

 

במידה ולא חסר שמן מנוע ומנורת לחץ שמן מנוע (אדומה) לא דולקת אתה יכול להמשיך לנסוע ובהקדם האפשרי לבדוק את מקור הבעייה.

 

האם אתה רוצה המלצה על מוסך אמין ומומחה לרכב זה עם מחירים נוחים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק תודה על הפירוט, בהמשך לדברייך..

ישנה נורה המודיעה על דלת/תא מטען פתוח ואשמח לקבל המלצה לגבי מוסך אך רצוי שיהיה באשדוד.

Civil engineer

פורסם

ושאלה נוספת, מהו טווח המחירים לבדיקת איתור התקלה - חיבור למחשב,

ואם בכלל בדיקה זו מחוייבת בתשלום?

Civil engineer

פורסם

אורן שלום,

 

כנראה שצדקתי והתקלה היא במנעול נעילת מכסה מנוע שלא מזוהה על-ידי מחשב הרכב שהמכסה סגור ולכן הנורה ממשיכה לדלוק.

 

ראשית אני לא יכול להמליץ לך על מוסך באיזור אשדוד מכיוון ששני חברים שלי גרים באשדוד התאכזבו מהמקצועיות של המוסכים באשדוד ועברו לטפל אצל חבר הפורום מוסך רון שהפרטים שלו הם:

 

פנה/י למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

 

רון אינו גובה תשלום עבור בדיקה הכוללת בדיקת מחשב בעזרת סורק תקלות מקורי.

 

יש מוסכים שגובים כסף עבור בדיקה ובמידה ואתה מבצע את העבודה אצלם הם מקזזים את מחיר הבדיקה מהעלות הטיפול.

 

לגבי עלות התיקון אתה יכול לפנות בהודעה פרטית אל רון או טלפונית ולברר מחירים.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק,

הרכב מטופל משנת 2007 במוסך רון, אבל אני גר באשדוד וחשבתי שאין צורך בנסיעה עד ת"א בכדי לטפל ברכב,

אך גם אני הבנתי שרמת המקצועיות באיזור שלי בגולף לא גבוהה.

נראה לי שרון זו התשובה הכי נכונה..

Civil engineer

פורסם

לפני שאתה נוסע לרון נסה את הפיתרון הבא.

 

פתח את מכסה המנוע וסווי'ץ במצב ON (לא מונע), מאחורי מנגנון הנעילה של המכסה מתחת לקורה או באחד הצדדים צריך להיות מיקרוסווי'ץ שאליו מחובר קונקטור. לחץ בעזרת עיפרון או מברג קטן על המיקרוסווי'ץ ואולי המנורה תפסיק לדלוק.

 

המיקרוסווי'ץ דומה לזה שבתמונה המצורפת.

 

חבר נוסף שרכש ממני את הגולף הקודמת מגיע מקרית-גת לטפל אצל רון כבר מספר שנים.

images.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

אם תמצא אותו אני מאמין שכבר תדע מה לעשות איתו :-) לכול מיקרוסווי'ץ יש חלק נע שצריך ללחוץ עליו מעיין לחצן קטן.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק בוקר טוב,

חיפשתי את המיקרוסוויץ' ולא מצאתי כלום, ראיתי שיש צמה אחת שיוצאת ממנגנון הנעילה של מכסה המנוע, עקבתי אחרי אותה צמה שהתחברה לקונקטור והמשיכה לכיוון פנים הרכב.

אני חייב לציין שגם לפני שהנורה הצהובה של מפלס השמן נדלקה, לא זכור לי שנדלקה נורה כאשר פתחתי את מכסה המנוע.

Civil engineer

פורסם

בדוק שוב פעם את הצמה שבקצה שלה יש מקירוסווי'ץ כפי שניתן לראות בתמונה האחרונה שצירפתי.

כמו שציינתי קודם לכן קשה להגיע אל המיקרוסווי'ץ. הסתכלתי היום ברכב שלי גולף דור 5 ואצלי הגישה יחסית קלה, כנראה אצלך צריך לפרק חלקים בכדי להגיע אל המיקרוסווי'ץ עצמו.

 

כנראה התקלה מאז רכישת הרכב ולכן לא ראית חיווי על דלת/מכסה מנוע פתוח.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק תודה רבה לך,

אני אבדוק שוב את הצמה יותר לעומק,

ולדעתך ישנו סיכוי גדול יותר שהבעיה נובעת מהמיקרוסוויץ' מאשר מחיישן מפלס שמן המנוע?

Civil engineer

פורסם

חיישן גובה שמן הינו חלק יחסית אמין ולא סובל מתקלות.

 

אבל ! בגלל מיקומו בחלק הכי נמוך של אגן השמן ייתכן מאוד שהקונקטור או החיישן קיבלו מכה כתוצאה מעלייה על מדרכה.

 

אתה יכול לעלות על מדרכה נמוכה בזהירות עם 2 הגלגלים הקידמיים (לכבות מנוע ולמשוך את בלם היד) ולבדוק בזהירות האם הקונקטור או החיווט תקינים.

 

ראה תמונה מצורפת

N17-0182.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק שלום,

רק כדי לסגור את האשכול רציתי לאמר לך תודה רבה על כל העזרה.

דיברתי עם רון ואני כבר יטפל בבעיה ויעשה טיפול אצלו בהקדם.

תודה רבה שוב.

Civil engineer


×
×
  • תוכן חדש...