Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעל רכב סונומה 94, 4.3 ל'

מה אורך חיי הסטרטר (המשופץ כמובן) הממוצע?

אני נוסע כל יום בערך כ 45 ק"מ ומתניע בממוצע של 3 עד 4 פעמים ביום.

הגיוני שאורך החיים של הסטרטר יהיה רק מספר חודשים ?? החלפתי בשנה וחצי האחרונה - פעמיים...

הסטרטר השני הונע היום במכת פטיש לאחר החלפתו לפני 3-4 חודשים

אם לא, אשמח להפניה לחשמלאי רכב הגון !!

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

קשיים??

נגיעה במפתח או בכפתור (שכנראה הבעלים הקודמים עשה) והרכב מניע !

הכפתור הוא לחיץ, אני חושב שעשו אותו בנוסף למפתח הסוויץ' כי ניתקלתי במפתחות הנעה שנישברו בתוך הבית.

כך שיש ברכב 2 אפשרויות הנעה. מפתח ובנוסף יש גם כפתור התנעה (כמובן שצריך לפתוח סוויץ')

חזרה לעניינו - היום שניסיתי להניע פשוט לא הייתה תגובה - מת לגמרי, לא קשיים ולא פירפורי גסיסה. מת .

העלתי טיפה על הג'ק, זחלתי למטה ונתתי כמה מכות עם פטיש על הסטרטר והופ, כאילו לא אירע דבר.

הנעה בנגיעה. סטרטר ניתפס? מן הסתם שכן, אבל אחרי 3-4 חודשיי עבודה...??

(הכל חדש אצלי- חוטים, פלגים)

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

תרומה לשרשור

במשך 20 שנה הייתי מוריד את הסטרטר באופן קבוע כל 60000 קמ גם אם הוא תקין,מנקה,מחליף פחמים,מנקה מגעים,בודק מסבים,מעולם לא נתקעתי ללא התנעה מלבד מצבר שהלך לעולמו.

סטרטר זה מכלול פשוט ולדעתי אמין וחזק,רצוי לעמוד ליד בעל המקצוע בזמן השיפוץ.

ההערה של מר הזזי נכונה,התנעות ארוכות מקצרות את חייו של הסטרטר מסיבות ברורות של חום יתר.

פורסם

קודם כל : תודה רבה !!

בינתיים הרכב הונע ללא בעיות בבוקר.

אם התקלה תחזור, אעבור דרכם.

להגיד שאתה שלחת?

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
הבנדיקס כנראה נתקע.

בדרך כלל זה קורה בגלל גריז לא מתאים ,שרוף או ישן.

 

 

מה זה "בנדיקס" ?

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
מה זה "בנדיקס" ?

 

מודי כבר הסביר אך בכול זאת ארחיב קצת (ההסבר הועתק כולו מאתר www.jeepolog.com/81.html

 

הסטרטר ברכב מסובב את המנוע ע"י סיבוב של גלגל התנופה רק לצורך התנעה ובשאר הזמן הסטרטר בכלל לא מחובר למנוע. כלומר, הסטרטר מחובר לגלגל התנופה של המנוע רק כאשר הנהג מסובב את הסוויץ'. אותו גלגל שיניים שנע פנימה והחוצה (מתחבר ומתנתק מגלגל התנופה) נקרא bendix drive או pinion drive.

ba_solenoid.jpg

 

הבנדיקס חלול ודרכו עובר הציר של מנוע הסטרטר.

כאשר ניתנת פקודה, מגנט חשמלי מושך ציר שדוחף את הבנדיקס קדימה לכיוון גלגל התנופה של המנוע ובאותו זמן הסטרטר מתחיל להסתובב.

כשעוזבים את הסוויץ' המגנט החשמלי משחרר את הבנדיקס והקפיץ מחזיר אותו למקומו.

 

בהצלחה

 

פורסם

אוקיי...

לא שיש לי בית מלאכה אבל הבנתי פחות או יותר

אז הבנדיקס תקוע, איך מטפלים בזה? צריך להוריד מהמנוע ולפתוח את כל הסיפור?

איך שמים גריז מתאים / חדש ?

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

אם הבנדיקס תקול מחליפים לחדש, למען האמת יותר נראה לי לכיוון פחמים גמורים יכול מאוד להיות שבשיפוץ הקודם לא החליפו לא את הפחמים אלא רכיב אחר שהתקלקל.

באיזה חלק של המתנע נתת מכות עם הפטיש?

פורסם

על הגוף הגלילי השחור הגדול

זה שאפשר בקלות להגיע עם מכת פטיש ששוכבים מתחת לרכב.

המכה היא מלמטה למעלה ולא מכת פטיש קלאסית כמו נעיצת מסמר

אין גישה מהצד, רק מלמטה ולתת מכה חזקה תוך כדי הרמת היד עד שראש הפטיש פוגע בגוף

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

הביאו משופץ ארוז בניילון...

זה בחור שאני עובד איתו שנים מאוד מהימן, אמין ובעל מקצוע מעולה (עמי מאלקטרוניו- יושב בגב של מצברי שנפ. על דרך בגין בת"א)

רק נראה לי מוזר שנפלתי ככה פעמיים על סטרטר דפוק.

אז או שהוא קונה/ מקבל משופץ והשיפוץ הוא חפף כנהוג בארצנו , או שבמקרה נפלתי על 2 סטרטרים דפוקים. לא יודע.

שברולט קפריס 350, 88

פסח

×
×
  • תוכן חדש...