Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה יש לי הרגשה שאתה תהיה מפורסם אחרי הנסיעה ...או תוך כדי ...:roll:

 

 

אני תוהה מה לעזאזל חשבת לעצמך כשרשמת תגובה כזאת. :?

 

 

ולבחור שמתכוון לסוע:

שמע לעצות הבטיחות של חברי הפורום ,וסע לשלום. (או יותר טוב,טוס לשלום...רק כי זה יותר מהיר ונוח)

יש פה חברי פורום שאני לא ממש מבין אותם...סה"כ נסיעה לאילת.לא השתתפות בF1.כנסו לפרופורציות.

V5

פורסם

אגיד לך את דעתי. היא מבוססת על 2 מיליון ק"מ של נהיגה .

 

ראשית הרכב . צריך להיות פיקס מבחינה מכנית. אם מדובר ברכב בעייתי באזור המרכז תחסוך לו ולך את הנסיעה לאילת. צמיגים מנופחים לתנאי עומס מים שמן מזגן תקין וכל שאר הרכיבים המכניים הרגילים.

שנית עם מדובר עם נסיעה עם מספר חברים על ציודם למד את תכונות הרכב בנסיעה בתנאי עומס שכזה .עוד באזור מגוריך. לא הרי תגובות רכב שבו אתה נוסע לבד, כרכב עמוס נוסעים ומטען.

אל תיתן ללחץ החברתי של חבריך להשפיע עליך.

חלק את הדרך לקטעים של כשעה. אחרי כל שעה תנוח בתחנת דלק/ מקום מוצל עשר דקות רבע שעה עשה תרגילי הרפיה ורענון ושתה לרוויה כך , שתהיה רענן.

אני סבור שחלק גדול מהצלחתי לנהוג ללא תאונה קילומטרג' כל כך גבוה , נובע , מנקודת המוצא הבסיסית שלי שכל הרכבים האחרים מסביב נהוגים בידי ערסים ואני צריך להיזהר מהם. בכביש הזה על אחת כמה וכמה.

הדרך לאילת היא דרך לא סלחנית. קרא את דברי הקוראים האחרים, וקח אותם לתשומת ליבך.

זה לא פריס דקר אבל זה בהחלט דרך מתישה ודורשת הערכות נכונה לקראתה, ובמהלך הנסיעה. כל הערה כאן שהיא מקלת ראש תתעלם ממנה, אפילו אם היא נכתבה בידי נהגי ראלי מקצועיים.

תנסה לעשות את כביש הערבה בשעות הבוקר המוקדמות הקרירות.

סע בטוח ביכולתך אבל אל תהיה שאנן ובודאי לא בתחושה שזה כלום.

יש לי חבר שבמשך 30 שנה נסע על מפלצות הענק אילת חיפה מדי יום. משפט הסיכום שלו על הכביש הזה " כביש שבו סיכוייך לטעות פעמיים לא גדולים"

סע לשלום המפתחות בפנים ותהנה באילת. אני גם אם ישלמו לי לא אגיע לעולם לאילת בקיץ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
דווקא בגלל שהכביש ישר זו הסכנה, רוב התאונות שם נגרמות מהרדמות על ההגה!

אל תלחיץ את הבחור. רוב התאונות שם נגרמות מנהגים מטומטמים.

עצתי לך- אל תיסע דרך כביש הערבה.

כביש 40, עוקף ב"ש, מצפה רמון, צומת ציחור, צומת שיזפון, ורק בצומת קטורה אתה מתחבר לנזק שנקרא כביש הערבה.

נסיעה טובה, בקרוב אצלינו.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מוזר שדווקא בפורום שאמור לייצג חובבי רכב מייעצים לטוס לאילת.

בכל הפעמים שבהן הגעתי לאילת בטיסה (ולא, אין הכוונה לנסיעה במהירות גבוהה, אלא לטיסה אמיתית, במטוס), נהניתי משמעותית פחות מהפעמים שבהן הגעתי עם הרכב.

מבחינתי, הנסיעה היא חלק מהחוויה, ומעבר לעובדה שבטיסה החמצתי את פרק הנהיגה, הפסדתי גם נופים יפים שלא ניתן לראותם מהמטוס.

כפי שנכתב, לא מדובר כאן על פריז-דקאר. סע דרך מצפה רמון, תהנה מדרך יפה והרבה פחות מסוכנת מכביש הערבה, וגם תחווה חווית נהיגה מכוננת (תוכל לשים סטיקר על הרכב: נסעתי לאילת וחזרתי בחיים 8)).

 

אגב, שביט: אפשר לנסוע על כביש 40, ובנאות סמדר (אאל"ט) להתחבר לכביש 10 (כביש הגבול המערבי), ואז אתה בשום מקרה לא מגיע לכביש הערבה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

סע בלי לחשוב פעמיים אבל הכי חשוב (טוב, לא הכי אבל ממש חשוב) לשמור על הימין.

 

הכוונה היא לשהות בנתיב הימני רק בזמן עקיפה ולא כמו כל ה**&^ שמכנים אותו בית.

 

ובכביש עם תנועה נגדית תנסה לשמור על הימין אפילו בתוך הנתיב שלך.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
אל תלחיץ את הבחור. רוב התאונות שם נגרמות מנהגים מטומטמים.

עצתי לך- אל תיסע דרך כביש הערבה.

כביש 40, עוקף ב"ש, מצפה רמון, צומת ציחור, צומת שיזפון, ורק בצומת קטורה אתה מתחבר לנזק שנקרא כביש הערבה.

נסיעה טובה, בקרוב אצלינו.

 

אני מצטרף להמלצה הזאת.

הדרך יותר יפה ומעניינת, אבל יותר חשוב מכך - יש פחות תנועה - דרומית למצפה רמון אין אוטובוסים, ומעט מאוד משאיות.

זה אומר שאין כמעט סיכון של תנועה נגדית, אין כמעט צורך לצאת לעקיפה, וכמעט שאין מי שעוקף אותך, ולכן הסיכון בנסיעה משם קטנה משמעותית מהסיכון שבנסיעה בכביש הערבה (וגם הסכנה להירדמות קטנה יותר כי הכביש יותר מגוון).

 

נ.ב. כמובן שרוב העצות שניתנו בשרשור נכונות וטובות וצריך ליישמן גם בכביש הזה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על הטיפים ועל המחמאות:)

ללא ספק הם מועילים ויעזרו לנהגים החדשים שיקראו אותם.

חברי שיסעו איתי שותים רק באירועים מיוחדים. ויעזרו לי להעביר את הנסיעה בקלות8)

תראו חברה, חשבתי לצאת ב4 לפנות בוקר. ככה שאגיע לכביש הערבה כבר יהיה אור

ובכל זאת לא יהיה חם כל כך ותנועה דלה יחסית.

לגבי הדרך השניה הבנתי שהיא ארוכה יותר מכביש הערבה. האם באופן משמעותי?

תמיר.

פורסם

למיטב ידיעתי, דרך הערבה עשוייה לקחת פחות, אך ההפרש זניח לעומת חוסר הסיכון שמתלווה לכביש הזה.

אפשר לנסוע על כביש 40, ובנאות סמדר (אאל"ט) להתחבר לכביש 10 (כביש הגבול המערבי), ואז אתה בשום מקרה לא מגיע לכביש הערבה.

אכן כן. אם חשקה נפשו של תמיר לא לדרוך כלל על כביש הערבה, יפנה בנאות סמדר (צומת שיזפון) ימינה לכביש 12, ימשיך בצומת סיירים ישר עם כביש 12 וייכנס לאילת ממערב.

נסיעה טובה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לצאת ב-4 בבוקר זה זמן סביר (אפילו 04:30). גם תיסעו "בקטעים הבעייתיים" בשעות אור וגם במזג-אויר נוח יחסית, וכמובן תגיעו לאילת בשעות הבוקר ותוכלו לנצל יום שלם.

הדרך השניה לא ארוכה משמעותית, אבל תוואי הדרך והנוף פחות מונוטוניים ולכן הדרך מעניינת יותר גם אם הנסיעה מתארכת בקצת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...