Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

בקרוב אני נוסע לאילת ויש לי אפשרות לקחת את הרכב של אמא.

ההורים מרשים אך כולם מפחדים מהנסיעה ורוצים שאני אקח טיסה.

אבא מסביר שלמרות שהכביש ישר (כביש הערבה) אין בו שדי ראיה בגלל הבדלי גובה בכביש.

אני מחזיק רישיון במשך שנה וחצי ובהס"כ נהג רגוע.

עשיתי לא מעט נסיעות לדרום ולצפון ואני אישית חושב אני מוכן לנסיעה.

אני מכיר את המגבלות של הכביש, שהוא עמוס במשאיות ומסוכן לצאת לעקיפות בשעות עומס.

אז למה לעזזל עדיין מפחדים שאני אנהג לשם?

האם יש משהו שפיספתי?

ובכללי אשמח לשמוע טיפים לנסיעה קלה

תודה והמשך שבוע נעים לכולם8)

תמיר.

פורסם

גם לי יש רישיון שנה וחצי בדיוק!

סע!

אל תחשוב על זה פעמיים

מה שחשוב זה מה שאתה מרגיש

אני מרגיש שאני יכול לנהוג לאילת אני לא רואה הבדל בין נסיעה של עתיים לת"א לנסיעה של 4 וחצי שעות לאילת, עושים הפסקות והכל בסדר

 

אם אתה מרגיש שאתה מסוגל תיסע

 

סע בזהירות יש מלא משטרה בערבה

בזמנים האלה

פורסם

אם יש לך רשיון שנה וחצ והספקת לנסוע נסיעות בינוניות, לא נראה לי שצריכה להיות בעיה.

אולי כדאי בכל זאת לאור נסיעה ראשונה שאינך מכיר, לבצע אותה באור יום ולא בלילה, ולהקפיד על עצירות

ביניים למנוחה.

תהנה :-)

פורסם

סע ביום, סע עם תשומת לב ואל תיקח סיכונים.

 

ושא ברכה.

 

נ.ב. בגילך היתה לי חברה אילתית. אני ידעתי להגיע לאילת בחושך בלי להדליק אורות...8)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תמיר,

 

הורים יפחדו גם כשתהיה בן 30 וגם כשאתה תהיה כבר בעצמך אבא.

כשתגיע למקומם, במבט לאחור, סביר להניח שתבין אותם טוב יותר.

אם אתה מרגיש כשיר לנסיעה, תרגיע אותם, תתקשר אליהם מידי פעם מהדרך, סע בזהירות ואל תתפתה לעשות שטויות בדרך.

כנ"ל בדרכך חזרה.

אם אתה נוסע עם חברים, אל תיתן ללחץ חברתי להשפיע לשלילה על הרגלי הנסיעה שלך, גם לא לשניה אחת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תשמע מבחינת זמן רשיון ולפי הנסיון שלך שרשמת לא נראה לי שתהיה בעיה. כמובן עם עצירות ומנוחות ברכב שלא תרדם בדרך חלילה.

 

אבל לפי דעתי לא כדאי לקחת את הרכב של אמא , ואם כבר עדיף לקחת טיסה , גם מבחינת כסף, וגם מבחינת דפיקת קילומטראז' סתמי על הרכב.

 

אבל זאת היא דעתי.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
שלום חברים

אבא מסביר שלמרות שהכביש ישר (כביש הערבה) אין בו שדי ראיה בגלל הבדלי גובה בכביש.

אני מחזיק רישיון במשך שנה וחצי ובהס"כ נהג רגוע.

עשיתי לא מעט נסיעות לדרום ולצפון ואני אישית חושב אני מוכן לנסיעה.

אני מכיר את המגבלות של הכביש, שהוא עמוס במשאיות ומסוכן לצאת לעקיפות בשעות עומס.

תודה והמשך שבוע נעים לכולם8)

 

כן פספסתה - נתחיל בירידותעליות אזור סדום , לדעת לא לחמם בלמים ולנסוע באופן מתון

( ברכב אוטומט , להשתמש בהילוכים גם ידנית )

 

הכביש הישר לאילת ארוך ומונוטוני , ביום הוא חם עם השתברות אור עליו .

מבנה הכביש עם הרבה שטחים נמוכים מתים , ונראה שהוא פנוי , ופתאום ממול צצה מכונית .

עקומות הכביש לא סלחניות , ובריחה לשוליים באזורים מסויימים ,במהירות גבוהה ללא ידע וניסיון איך לחזור , מרשם להתהפכות .

( ובעברי , בשרות הצבאי באזור , אספנו הרבה שברי צעירים שברחו עם הרכב מהכביש )

כך שאבא כן יודע וכן צודק , ויש משהו בדבריו .

רצוי נהיגה ראשונה לאילת עם מבוגר אחראי , או עוד חבר רציני בעל רישיון נהיגה .

אנחנו גם היום נוסעים לאילת נהג + נווט ליד , המסתכל קדימה ונותן נתונים :lol: גם בשביל הכייף .

יותר מכך - אחרים עושים בכביש טעויות , ואם יש לך ניסיון , אתה יודע לעזור להם להשתלב חזרה :idea: ללא תאונה .

 

זה ההסבר מדוע ההורים דואגים ובצדק , מכאן אתה מכיר את עצמך - סע בכייף ובזהירות , ובצע עצירה להתרעננות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

סע , אבל בשני תנאים .

1. שאתה סומך על החברים איתך באוטו , שלא יעשו מסיבות בדרך ולא ישגעו אותך , וכמובן שלא ינסו לגרום לך להשתולל.

2. שקראת והפנמת את הסכנות וההמלצות שכתבו לך פה, אף אחת מהן לא מוגזמת וכולן נכונות.

 

זה כביש שונה ממה שאתה רגיל , לא בגלל המרחק אלא בגלל תוואי השטח שהוא אחר לגמרי ממה שאתה מכיר .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

למה יש לי הרגשה שאתה תהיה מפורסם אחרי הנסיעה ...או תוך כדי ...:roll:

 

מדובר בכביש דו סיטרי עם פיתולים , משאיות אוטובוסים גמלים וחום שגם המזגן לא יעזור .

 

צריך להיות מיומן בנסיעה כזאת,כל ירידה קטנה מהשוליים עלולה להיות קטלנית.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
למה יש לי הרגשה שאתה תהיה מפורסם אחרי הנסיעה ...או תוך כדי ...:roll:

.

 

תתבייש לעצמך שאתה אומר את זה, שהבחור יזכה לחיים ארוכים!

פורסם

למה לא לקחת טיסה?

יותר מהר, יותר נוח, אין חום, אפשר להשתכר לפני אחרי ותוך כדי.

הכתוב לעיל נרשם עקב ההבנה, שההורים משלמים על כ"ט.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
למה יש לי הרגשה שאתה תהיה מפורסם אחרי הנסיעה ...או תוך כדי ...:roll:

 

מדובר בכביש דו סיטרי עם פיתולים , משאיות אוטובוסים גמלים וחום שגם המזגן לא יעזור .

 

צריך להיות מיומן בנסיעה כזאת,כל ירידה קטנה מהשוליים עלולה להיות קטלנית.

 

חאליק...

רק הפרובנציאליות הישראלית יכולה להפוך נהיגה שהיא יותר משיוט באוטוסטרדה למשהו ברמה של ראלי פריס-דקאר. כולה נהיגה של 4 שעות לאילת בכבישים מתוחזקים היטב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מאמין שלא אמורה להיות בעיה, כל עוד המשמעת העצמית שלך עולה בקנה אחד עם כישורי הנהיגה.

הנה כמה עצות שאני יכול לתת מהנסיון שלי:

  • סע במהירות מתאימה לתנאי הדרך. אם יש מכוניות נוספות, הבט רחוק והשתדל לזרום עם התנועה.
  • בקטעים שבהם אתה לבד, אל תסטה מהנתיב ללא צורך, ובאופן כללי, צמצם את הפעילות למינימום.
  • קח איתך כמה בקבוקי מים עם פקק "כפתור", כדי שתוכל לשתות בלי להוריד את העיניים מהכביש.
  • הצטייד במוזיקה איכותית. רעש צמיגים, שאון המנוע ורעשי רקע של הרדיו יכולים רק להרדים.
  • קח שקית פיצוחים שתהיה לידך, למקרה שתתחיל להשתעמם ותרגיש שאתה נרדם.
  • עשה הפסקות כל שעה-שעתיים, בהתאם לקצב שלך. צא מהאוטו, תתקשר להורים.
  • אם אתה מרגיש עייף, אל תתבייש לעצור בחניון או תחנת דלק ולישון חצי שעה.
  • מדי 30-60 דקות, בהתאם להרגשה, כבה את המזגן ופתח את החלונות.

בשורה התחתונה, עשה כל מה שצריך כדי לשמור על עירנות ולהיות מרוכז בכביש.

זכור שלא כל הנהגים מקבלים עצות מהפורום, לכן היה עירני גם למתרחש מסביב.

 

כמובן, לפני שאתה יוצא לדרך, בדוק לחץ אוויר בגלגלים (כולל רזרבי!), והמצאות מפתח ברגים, ג'ק תקין,

משולש אזהרה ואפוד זוהר ברכב. ודא שיש לך מספיק דלק, השמשות נקיות והמראות מכוונות..... וזהו.

 

דרך צלחה. :mm_yeah:

פורסם

שקול את זה בפעם האחרונה ואם אתה מרגיש מוכן - סע!

אני חושב שהיה לי בערך שנה או פחות את הרישיון ירדתי לאילת עם הג'אסטי שלי יחד עם חבר.

הנסיעה עברה פשוט מצויין וללא עצירות. רק צריך לא להיות שאננים, כל הזמן להיות בפוקוס ואם אתה עייף - תעצור באיזה תחנת דלק לישון קצת - עדיף על העמוד שתוריד כשתרדם חלילה.

 

לא יודע מה איתך, אבל החיוך הכי גדול שהיה לי בנסיעה לאילת היה כשהגעתי. נכנסתי לתחנת דלק, מילאתי פול, והשוואתי קילומטרז' לליטרים. היה ממוצע של 22.5 ק"מ לליטר :lol:

×
×
  • תוכן חדש...