Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתגייס בקרוב ואני עדיין לא סגור על מה לעשות עם הרכב שלי.

אני שוקל אופציה של העמדה לשלוש שנים.

הבנתי שצריך לרוקן את כל הנוזלים ולנתק את המצבר, יש עוד משהו שצריך לעשות?

מהי העלות בערך של החזרת הרכב לחיים אחרי השלוש שנים האלו?

מה הכדאיות של דבר כזה?

 

תודה.

 

דניאל

פורסם

בדיקת מעבדה (כ-1000 ש"ח)

טיפול מקיף ( שמנים, נוזלים, רצועות ופילטרים ) כ-1500 ש"ח

מצבר כ-500 ש"ח

ארבעה צמיגים 1000 ש"ח

צינורות למיניהם ובלתמ"ים 1000 ש"ח

 

סה"כ כ-5000 ש"ח.

 

תוסיף ירידת ערך כ-10000 ש"ח

 

ותבין שכדאי לך למכור את הרכב, ויפה שעה אחת משלוש שנים מאוחר מדי... :roll:

 

תוכל לקנות רכב הרבה יותר חדש עם שחרורך את תמכור את הרכב עכשיו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בדיקת מעבדה (כ-1000 ש"ח)

טיפול מקיף ( שמנים, נוזלים, רצועות ופילטרים ) כ-1500 ש"ח

מצבר כ-500 ש"ח

ארבעה צמיגים 1000 ש"ח

צינורות למיניהם ובלתמ"ים 1000 ש"ח

 

סה"כ כ-5000 ש"ח.

 

תוסיף ירידת ערך כ-10000 ש"ח

 

ותבין שכדאי לך למכור את הרכב, ויפה שעה אחת משלוש שנים מאוחר מדי... :roll:

 

תוכל לקנות רכב הרבה יותר חדש עם שחרורך את תמכור את הרכב עכשיו.

 

סביר להניח שזה מה שאני אעשה, אבל בכל זאת אני אוהב להסתכל על דברים כאלה מכל הכיוונים.

 

דניאל

פורסם
אף אחד בבית לא יוכל להניע את הרכב פעם בכמה ימים? אתה לא מתכנן לחזור הביתה מידי פעם?

 

יוכלו להניע את הרכב.. וגם אני מתכוון לחזור מדי פעם (קרבי זה הכי אחי :shock: ).

אבל אם הרכב ימשיך לשמש לנסיעה אז הבלאי הטבעי והטיפולים השוטפים יהיו יקרים מדי לאחזקה בשבילי וגם אין לי ממש רצון לבזבז הרבה כסף על רכב שאני אראה רק פעם בשבועיים.

 

דניאל

פורסם

שים לב -

בנוסף לעלויות הנ"ל תצטרך לשלם גם שלושה טסטים, זה עוד 3,000 ש"ח, לא?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

עדיף למכור אותו בנתיים. אם לא תראה את הרכב הרבה זמן, פשוט חבל על הכסף שלך. תמכור, שים בבנק ל3 שנים בריבית טובה.

אחר כך, תצא מהצבא ויהיה לך קצת יותר כסף לרכב "חדש". :wink:

פורסם
שים לב -

בנוסף לעלויות הנ"ל תצטרך לשלם גם שלושה טסטים, זה עוד 3,000 ש"ח, לא?

 

אם אני מעמיד את הרכב אז לא (הקפאת רשיונות).

אם לא, אז כמובן...

 

דניאל

 

אם אני לא טועה,

אחרי שיעברו ה3 שנים ותרצה להחזיר את הרכב לפעולה

תדרש לשלם עבור 3 הטסטים שהחמצת עלמנת לקבל טסט חדש..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שים לב -

בנוסף לעלויות הנ"ל תצטרך לשלם גם שלושה טסטים, זה עוד 3,000 ש"ח, לא?

 

אם אני מעמיד את הרכב אז לא (הקפאת רשיונות).

אם לא, אז כמובן...

 

דניאל

 

אם אני לא טועה,

אחרי שיעברו ה3 שנים ותרצה להחזיר את הרכב לפעולה

תדרש לשלם עבור 3 הטסטים שהחמצת עלמנת לקבל טסט חדש..

 

אני די בטוח שאתה טועה.

המצב שאתה מתאר הוא שאני מעמיד את הרכב ולא מודיע על כך למשרד הרישוי ואז באמת אני נדרש לשלם את כל הטסטים שלא ביצעתי באותו הזמן.

 

דניאל

פורסם

תתגייס......תראה איפה אתה נופל........אם אתה תישאר רחוק מהבית.........כי מה לעשות.....רב החיילים לא לוחמים, אלא תומכי לחימה.

 

אל תמהר פן תהיה גובניק בחצי משרה, שמחפש רכב דומה, עם בעיות חדשות.

 

תנו רבותינו "עדיף המוכר על להביא למצב נסיעה"

פורסם
תתגייס......תראה איפה אתה נופל........אם אתה תישאר רחוק מהבית.........כי מה לעשות.....רב החיילים לא לוחמים, אלא תומכי לחימה.

 

אל תמהר פן תהיה גובניק בחצי משרה, שמחפש רכב דומה, עם בעיות חדשות.

 

תנו רבותינו "עדיף המוכר על להביא למצב נסיעה"

 

אבל אני מתגייס לקרבי...(הכל כבר ידוע, סגור וחתום).

 

דניאל

×
×
  • תוכן חדש...