Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני בעיצומו של תהליך "סדר פסח" בכל ספגטי החשמל שיש לי מתחת להגה (ראו תמונה).

ככלל, די ברור מה הולך שם, אלו צמות קיימות ואלו חוטים הן כוללות. כל צמה מקבלת תוית נייר עם מספר ותיאור למה היא שייכת.

 

ברם, עם חלוף השנים והרבה חשמלאים (סליחה, "חשמלאים"), מה שאיחד ובידל את הצמות אחת מהשניה - בידוד שהוא מעין סרט בד דביק כזה - נגזר לחלקים קטנים, ופשוט נשר וחלף עם הרוח.

 

אני מעוניין ללפף את כל הצמות מחדש (כך שכל מה שיראה זה צמות מלופפות, עם חיבורים בקצות), ואיני יודע עם מה לעשות זאת.

איזולירבאנד, מסיבות מובנות לכולם, פשוט לא בא בחשבון!

 

הצעות, רעיונות?

 

בתודה מראש, ארז.

05-10-07_1101.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

הפיתרון הינו ליפוף סליל הנקרא לפלף ספירלי או באנגלית Spiral Wrapping

 

ניתן לרכוש לפלף במידות שונות אצל אריסטוק בת"א.

42246601.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק - המוצר שהראית - ניתן להסרה בקלות ? מה הקוטר שלו (קשיח/גמיש?) ?

 

"לפלף", בזמנו בצבא, היה נהוג לקרוא לגליל שחור, הנראה כמו גליל איזוליר-באנד, אך אינו דביק (ומופרד במקביל ברצועת

 

ניילון לכל האורך).

 

כאשר היו מותחים ומלופפים, הוא היה נצמד היטב (בחלק הפנימי שלו, היה מעין פס דקיק (צבעוני) לכל אורכו.

alfa 156 2.5.

פורסם

ניתן לרכישה במידות קוטר פנימי 3 עד 24 מילימטר באורך 5 או 10 מטר (למיטב זיכרוני), הלפלף ללא דבק אלא פשוט מלפפים אותו סביב הכבלים בכדי לאגד אותם יחד.

 

שים לב !

מניסיון המוצר שנמכר בארץ אינו מתאים לטמפ' גבוהות או ליתר דיוק עדיף שלא יבוא במגע עם המנוע.

איזה כייף לי :)

פורסם

או, נקודה מצויינת העלית.

 

איזה מוצר מתאים לליפוף צמות בתוך המנוע?

כרגע, מה שעשיתי הוא לאגד את החוטים במנוע יחד, ועטפתי אותם בצנרת גומי עבה (את הצינורות לקחתי ממנוע ישן של סובארו, כך שאני מניח שהם אמורים לעמוד בחום המנוע, כי שם הם היו כל חייהם), את הצינורות חתכתי לכל האורך, והידקתי עם אזיקונים.

נשמע פרקטי, לא?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם
או, נקודה מצויינת העלית.

 

איזה מוצר מתאים לליפוף צמות בתוך המנוע?

כרגע, מה שעשיתי הוא לאגד את החוטים במנוע יחד, ועטפתי אותם בצנרת גומי עבה (את הצינורות לקחתי ממנוע ישן של סובארו, כך שאני מניח שהם אמורים לעמוד בחום המנוע, כי שם הם היו כל חייהם), את הצינורות חתכתי לכל האורך, והידקתי עם אזיקונים.

נשמע פרקטי, לא?

 

שמונה שנים אחרי, אותה שאלה... במה כדאי לצפות צמות חשמל במנוע ה-C4 שלי לקראת החורף היות והמעטפת הפלסטית הנוכחית התפוררה?

פורסם

לצמות החשמל ברכב יש צנור שרשורי פתוח שמכניסם לתוכו את הצמה, וסוגרים אותו עם כמה אזיקונים לאורכו

וצנור כזה ניתן להשיג בכמה עוביים ולהתאימם לעובי הצמה.

בברכה - רפי ליןשרשור.jpg

פורסם

בשפה מקצועית זה נקרא שרינק (בידוד מתכווץ). דרך אגב לא מכווצים את השרינק בעזרת מצית ובמיוחד לא בתא המנוע.

 

מה שאני הצעתי וגם רפי זה הפיתרון הממולץ.

איזה כייף לי :)

פורסם
קניתי לאחרונה דבק בד של TESA לחידוש צמה בתא מנוע.

טרם ניסיתי אותו אבל עושה רושם שזה דבק מקצועי.

סרט בידוד מעולה וגם עמיד בפני רטיבות. יש לי כמה גלילים כאלה שקניתי במכירת חיסול.

איזה כייף לי :)

פורסם
בשפה מקצועית זה נקרא שרינק (בידוד מתכווץ). דרך אגב לא מכווצים את השרינק בעזרת מצית ובמיוחד לא בתא המנוע.

 

מה שאני הצעתי וגם רפי זה הפיתרון הממולץ.

 

עובד מעולה גם עם מצית!

פורסם

ברור שעובד עם מצית, זאת פשוט לא הדרך הנכונה והבטוחה לעבוד. אפשר לגעת עם מלחם בשרינק או להשתמש במפזר חום מקצועי שנועד לזה.

 

אני גם משתמש בדבק TESA שהזכירו כאן, עובד מעולה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...