Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם במפגש ישנם גם דוכנים למכירת חלפים? האם ניתן לרכוש שם שמשות וחלונות?

 

אילן

עוד לא היגענו לזה, ומכיון שרק לך ולי יש פרינץ 3, אני יודע מה אתה יכול למצא.

אני יכול לומר לך שגם במפגש הבינ"ל, בארופה, לא תמצא חלונות לפרינץ 3 שלך, אבל אפשר להשיג. דיברנו על זה לפני כמה שנים.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

[

אני יכול לומר לך שגם במפגש הבינ"ל, בארופה, לא תמצא חלונות לפרינץ 3 שלך, אבל אפשר להשיג. דיברנו על זה לפני כמה שנים.

 

צודק. דיברנו לפני כמה שנים, אמרת לי שאפשר להשיג, אני עדיין מחפש...

האם אתה יכול ומוכן לציין כאן כתובת של מקור/ות לחלפים לפרינץ 3 ושמשות לדגם זה באופן מיוחד?

מהו האתר של מועדון NSU הגרמני?

 

תודה מראש,

אילן

the macro world of micro cars

פורסם
[

אני יכול לומר לך שגם במפגש הבינ"ל, בארופה, לא תמצא חלונות לפרינץ 3 שלך, אבל אפשר להשיג. דיברנו על זה לפני כמה שנים.

 

צודק. דיברנו לפני כמה שנים, אמרת לי שאפשר להשיג, אני עדיין מחפש...

האם אתה יכול ומוכן לציין כאן כתובת של מקור/ות לחלפים לפרינץ 3 ושמשות לדגם זה באופן מיוחד?

מהו האתר של מועדון NSU הגרמני?

 

תודה מראש,

אילן

 

לא כזה פשוט, אהיה אתך בקשר לקראת המפגש.

פורסם

לא כזה פשוט, אהיה אתך בקשר לקראת המפגש.

 

לא מובן לי מה בדיוק "לא כזה פשוט" ומה הקשר למפגש.

במה שונה איתור ורכישת חלון לפרינץ 3 מרכישת חלפים באירופה לכל רכב אספנות אחר?

להבנתי הכל מסתכם בנכונות ורצון טוב לחלוק מידע על מקור/ות אפשריים לרכישת החלק החסר לשיפוץ.

אשמח אם תוכל להסביר ולפרט, בכדי שאוכל לקדם שיפוץ המכונית שלי.

 

תודה, אילן

the macro world of micro cars

פורסם
לא כזה פשוט, אהיה אתך בקשר לקראת המפגש.

 

לא מובן לי מה בדיוק "לא כזה פשוט" ומה הקשר למפגש.

במה שונה איתור ורכישת חלון לפרינץ 3 מרכישת חלפים באירופה לכל רכב אספנות אחר?

להבנתי הכל מסתכם בנכונות ורצון טוב לחלוק מידע על מקור/ות אפשריים לרכישת החלק החסר לשיפוץ.

אשמח אם תוכל להסביר ולפרט, בכדי שאוכל לקדם שיפוץ המכונית שלי.

 

תודה, אילן

 

?

שיהיה לך יום טוב

פורסם

תשמעו הפרויקט הזה של ליאור פשוט פסיכי לגמרי

נראה כאילו המכונית מוכנה לכבוד איזה מסלול אספלט ישר מחדר תצוגה

אשכרה SHOW AND FUCKIN GO

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תשמעו הפרויקט הזה של ליאור פשוט פסיכי לגמרי

נראה כאילו המכונית מוכנה לכבוד איזה מסלול אספלט ישר מחדר תצוגה

אשכרה SHOW AND FUCKIN GO

 

זה נכון, פרוייקט גדול יקר ויצירתי, גם אין הרבה גרמנים שעשו את זה...

אולי אפילו יגיע למפגש בחודש הבא (תלוי בליאור...)

פורסם
אולי תארגנו לו איזה השקה מושקעת.. מגיע לבחור

 

קובי, אתה רוצה להצטרף למועדון?

פורסם

דרך אגב, NSU Club Israel מועדון מוכר (כולל זכות שימוש בסמל NSU ללא מטרות רווח) ע"י Audi tradition

הנה עוד כמה תמונות.

Treffen_Part2 220.jpg

Treffen_Part2 137.jpg

Treffen_Part2 218.jpg

פורסם
כן ! אבל בבית יש לי אמבטיה תוצרת אטליה .. תקבלו אותי?

 

ואני חשבתי שלך יש בריכת חימצון אמריקקית :)

 

דרך אגב, הספורט פרינץ היא בעיצוב איטלקי מכובד, על ברטונה שמעת? (סידרת הייצור הראשונה אפילו יוצרה כולה באיטליה, זה היה ב 1959).


×
×
  • תוכן חדש...