Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת אומרת שאם יש לי משפחה בעלת 5 נפשות, שלא נכנסת בנוחות לטויוטה יארס, אז אני אקבל עונש.

טוב, אני אבשר למשפחה שלי שעליה לעשות דיאטה. ככה אני אחסוך גם באוכל וגם בקניית רכב!

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

5 נפשות?

אתה לא חייב לאנד קרוזר - אפשר גם הונדה ג'אז, ניסאן נוט וכו'.

זה באמת לא תירוץ.

 

אבל בכל מקרה הם הפכו את כל העיניין לזנות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בשאר העולם המטרה היא באמת לצמצם את זיהום האוויר בישראל משתמשים בציניות במושג "מיסוי ירוק" כדי להגדיל את הרווחים ממיסים ולא מתביישים גם להגיד את זה בחדשות.

מילא אם זה היה באמת במטרה לאויר נקי יותר אבל זה נטו לרווחים ממיסים

פורסם

אתה צודק

ארדן ממשיך במסעות הפופוליזם

במקרה הזה נטו רווח לאוצר,ולכן גם שטטייניץ מעורב בכותרת

גם תשלום עבור רכב מיושן זו בדיחה מרושעת,תשקיע 1500 בטסט ורק אז תבוא אלינו...היינו בסרט הזה,קל לקרוא את שפת הגוף של שטייניץ-ארדן.

הרי ברור שבתוך ה1500 מגולם מעמ למוסכים והאגרת טסט,אז איך אומרים,שלא יעבדו עלינו.

פורסם
5 נפשות?

אתה לא חייב לאנד קרוזר - אפשר גם הונדה ג'אז, ניסאן נוט וכו'.

זה באמת לא תירוץ.

 

אבל בכל מקרה הם הפכו את כל העיניין לזנות.

 

תיקון

הם לא הפכו לזנות,אנחנו בהמשך הרכישות דוחפים ועוזרים להם להגיע לזה.

אי שיתוף פעולה של הציבור עם הממשלה ישלח את הצעותיהם לפח האשפה.

פורסם

אוקי אז .. אם הבנתי נכון יהיה עכשו מס על קניית מכוניות חדשות ?? או למשל יש בירשותי איזה רכב למשל פאגרו דיזל .. אז עכשו אני צריך לשלם מס עליו ? אוו רק אם אני הולך לקנות אחד .??

 

ואני מפחד לדעת כמה סובארו טורבו עכשו תעלה ? זה אומר שאני חייב לנהוג על פריוס למשך כל החיים שלי ?!

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם

אתה לא חייב כלום.

תשלם תוספת של איזה 25,000 ש"ח ותיהנה.

על טוארג אמרו שתיהיה תוספת של 46,000 ש"ח.

 

אבל כמו הרבה ספינים של האוצר יש מצב שגם זה יבוטל.

לאמרות שלא רואים בינתיים גורמים "חזקים" שמתנגדים........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שניה אני מוציא עוד 25000 שקל ... זה כל כך מבאס למה המדינה חייבת תמיד לגנוב למה. . .

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם

כי הם רוצים להעשיר את הקופה השנתית שלהם ב 400 מיליון שקל נוספים כי הם יודעים שהאנשים ימשיכו לקנות את המכוניות היקרות כי מי שהולך להוציא 400 אלף שקל על מכוניות ישלם גם עוד 40 אלף וזה לא ימנע ממנו לקנות את המכונית שהוא אוהב.

לא אכפת להם בכלל מאיכות הסביבה רק כסף הם רוצים, אבל אם שוק הרכב הישראלי יפגע (מה שכבר קרה בעקבות המיתון) ואנשים יקנו באופן כללי פחות מכוניות חדשות לאחר שהמס הזה יכנס לתוקף אז הם רק ירוויחו פחות ממיסים(הצעה טובה לדעתי- שילמדו להפסי' לדפוק את עם ישראל).

פורסם
שניה אני מוציא עוד 25000 שקל ... זה כל כך מבאס למה המדינה חייבת תמיד לגנוב למה. . .

 

המדינה לעולם אינה גונבת.

האזרחים משתפים פעולה וממשיכים לרכוש גם אחרי העלייה.

השינוי וההשפעה בידינו !

פורסם
5 נפשות?

אתה לא חייב לאנד קרוזר - אפשר גם הונדה ג'אז, ניסאן נוט וכו'.

זה באמת לא תירוץ.

 

אבל בכל מקרה הם הפכו את כל העיניין לזנות.

 

לא דיברתי על לאנד קרוזר. אפילו רכבים משפחתיים כמו מאזדה 3 "יעשנו".

פורסם
המדינה לעולם אינה גונבת.

האזרחים משתפים פעולה וממשיכים לרכוש גם אחרי העלייה.

השינוי וההשפעה בידינו !

 

כן אבל גם אם ההשפעה בידינו אנחנו לא מגובשים כדי לא לקנות יש אנשים שזה מזיז להם ... :(

STi = Subaru Tecnica International

i know now !!! T_T

פורסם
לא דיברתי על לאנד קרוזר. אפילו רכבים משפחתיים כמו מאזדה 3 "יעשנו".

 

אחרי ששילמת בלית ברירה מיליון שקל על מטפלות, גנים, בתי ספר, מורים פרטיים וכו' - אתה מתקטנן על 1500 ש"ח תוספת מחיר למזדה 3? :lol:

 

צחוק צחוק אבל זה בהחלט עצוב......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מעניין אם הטויוטה קורולה האוטומטית עוברת את ה"חוק הירוק" כמו הגרסה הרובוטית.

 

 

תיקנו fiat 500 stop and start,עוברת יופי את החוק החדש.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...