Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו מושג האם הפולו החדשה בעלת מנוע 1.2 TSI שאמורה להגיע לארץ בינואר, תגדל במחיר או תרד? (המחיר המשוער הוא 110 אלף שקל).

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן אבל גם אם ההשפעה בידינו אנחנו לא מגובשים כדי לא לקנות יש אנשים שזה מזיז להם ... :(

 

עלינו ללמוד ממוסדות השלטון,ראה עד כמה מגובשים ונחושים המה להוציא ממך יתרות נוספות.

הסיבה שאיננו מגובשים נעוצה באורח חיים שהתהווה כאן על פני השנים.ויש מי שיודע לנצל זאת.

כל נושא הירוק הזה...יתברר יום אחד כטריק אחד גדול שמכנס בתוכו אינטרסים של טייקונים,ועל זה אפשר להסביר ללא סוף בפורום מתאים אחר.

פורסם
יש למישהו מושג האם הפולו החדשה בעלת מנוע 1.2 TSI שאמורה להגיע לארץ בינואר, תגדל במחיר או תרד? (המחיר המשוער הוא 110 אלף שקל).

 

לדעתי - תרד במחיר משמעותית. קשה לי להעריך בכמה, אבל סדר גודל של אלפי שקלים. שוב - רק אם צ'מפיון לא יהיו תאבי בצע, הם הרי עדיין לא קבעו את המחיר שלה... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מכל מה שנכתב פה ב4 עמודים

לא הצלחתי להבין מתי המיסוי עולה במסגרת הרפורמה,

ואיך זה משפיע על שיוך רכבים קיימים לקבוצות המיסוי?

אם רכב הליסינג נמצא היום בקבוצה 2 מאחר ונקנה לפני הרפורמה,

האם המיסוי אמור לעלות עקב כניסת הרפורמה לתןקף?

נהג ותיק

פורסם

נציגים של המשרד לאיכות הסביבה אמרו שהנוסחא מבוססת על מחקר אירופאי מלפני 8 שנים. אם הרפורמה מבוססת על משהו שהומצא באירופה, שבה מספר רכבי הדיזל גדול בהרבה ממספר רכבי הבנזין, אז איך יתכן שבארץ אותה הרפורמה "הורגת" את הדיזל? זה גם ידוע שמנוע בנזין פולט יותר CO2 (הפוגע בסביבה) ממנוע דיזל. הדיזלים המודרנים גם מצויידים במסנני חלקיקים המפחיתים עוד יותר את פליטת ה-CO2, ובשסתום EGR שיודע גם למחזר חלק מגזי ה-NOX.

איביזה אקומוטיב החדשה למשל (טורבו דיזל) פולטת 50 גרם פחות CO2 מאשר האיביזה מונעת מנוע הבנזין. גם אם ניקח רכב גדול דוגמת הטוארג, נראה שפליטת ה-CO2 נמוכה בכ-80 גרם לק"מ לטובת הדיזל (V6 בלומושן מול V6 בנזין).

פורסם

המיסוי משתנה ב-1 באוגוסט.

 

קבוצות שווי השימוש תשארנה אותו הדבר עד ל-1 בינואר 2010, אז הכל יהפוך לרציף (2.35% משווי הרכב בהתחלה, ואחרי שנה 2.75% משווי הרכב).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש למישהו מושג מה יקרה ביבוא אישי? יבוא של רכב אספנות? תידרש בדיקה לקביעת המס? אם כן, זה אומר מן הסתם שרכבי אספנות יקבלו תמיד את הקנס המירבי.

(add lightness' (Colin Chapman'


×
×
  • תוכן חדש...