Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין אם בשלב הבא של הרפורמה יוטל מס "כפל מנועים" למכוניות שיש להם יותר ממנוע אחד (היברידיות למשל), מס "עומס מנוע" למכוניות עם מנועים קטנים שצריכים להתאמץ המסכנים ומס "נהגים מסכנים שלא יכולים פיזית לעבור על המהירות המותרת כי הרכב שלהם לא עובר את ה-30 קמ"ש ולשלם קנסות מהירות", וכמובן בואו לא נשכח את מס "מילוי מיכל חלקי" שיאסור על מילוי מוגבל בסכום של מיכל הדלק, כי (מישהו ימצא כבר סיבה שנונה לזה, אין לי כח היום). כל אלה, יחד עם המסים המיוחדים שילכו עבור "מוצרי גומי שלא נועדו למנוע התרבות", "מס רמקול" (שיחול על כל רמקול בודד, כמו כן על כל רכיבי האודיו ברכב- כולל המנוע, למה הוא עושה צלילים) ומס "רווח נקי לממשלה על כל דבר בכל זמן ובכל מקום" , יעשו את קניית רכב למשהו לא ממש כדאי.

קחו למשל מאזדה 3(רק לשם הדיון, אל תעשו את זה פיזית...אוטו מבאס). אחרי כל זה היא תעלה בערך 4789567895627895629875289592756297562897410472978428956 טריליון ש"ח במחירון לוי יבכה. תקבלו הנחה של 3.5% אם תשלמו במזומן, כמובן...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזו זועה.

מכניסים לנו יד לכיס תחת הסוואה של דאגה לאיכות הסביבה.

 

רוצים לעודד רכבים פחות מזהמים?

שלא יתנו לי הנחה של 1000 ש"ח על קליאו אבל יקחו 2000 ש"ח על מזדה 3.

 

צריכים לתת הנחהות גדולות מאוד על רכבים קטנים ופחות מזהמים - אפילו 20,000 ש"ח.

ועל "מפלצות פוזה" שכל כך מיותרות יקחו תוספת משמעותית.

שיעבירו תחבורה ציבורית ומשאיות עירוניות/קלות לגז.

 

הנחה של 1000 ש"ח הם נותנים - פשוט עלבון.......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מחיר המאזדה 3 עלה ל 125 אלף ש"ח - זה אומר שהיא עולה לקבוצה 3 ?..

 

לדעתי זאת שיטה נכונה לתת מיסוי על פי מס,

אבל שימו לב שמשרד האוצר מרוויח עלינו עוד כ 400 מליון ש"ח בשנה עקב השינוי הזה במיסוי אז שלא ישחקו אותה שהם באים לטובתנו.

חבל מאוד שעל כל שינוי בממשך הזה מנסים להרוויח עלינו, למה הם לא עשו 65 עד 80 אחוז? אין כזה דבר להוריד, רק להעלות.

ישראל היא המדינה בה מיסוי על רכבים הוא הגבוהה בעולם וזה חבל.

פורסם
מעניין אם בשלב הבא של הרפורמה יוטל מס "כפל מנועים" למכוניות שיש להם יותר ממנוע אחד (היברידיות למשל), מס "עומס מנוע" למכוניות עם מנועים קטנים שצריכים להתאמץ המסכנים ומס "נהגים מסכנים שלא יכולים פיזית לעבור על המהירות המותרת כי הרכב שלהם לא עובר את ה-30 קמ"ש ולשלם קנסות מהירות", וכמובן בואו לא נשכח את מס "מילוי מיכל חלקי" שיאסור על מילוי מוגבל בסכום של מיכל הדלק, כי (מישהו ימצא כבר סיבה שנונה לזה, אין לי כח היום). כל אלה, יחד עם המסים המיוחדים שילכו עבור "מוצרי גומי שלא נועדו למנוע התרבות", "מס רמקול" (שיחול על כל רמקול בודד, כמו כן על כל רכיבי האודיו ברכב- כולל המנוע, למה הוא עושה צלילים) ומס "רווח נקי לממשלה על כל דבר בכל זמן ובכל מקום" , יעשו את קניית רכב למשהו לא ממש כדאי.

קחו למשל מאזדה 3(רק לשם הדיון, אל תעשו את זה פיזית...אוטו מבאס). אחרי כל זה היא תעלה בערך 4789567895627895629875289592756297562897410472978428956 טריליון ש"ח במחירון לוי יבכה. תקבלו הנחה של 3.5% אם תשלמו במזומן, כמובן...

 

גם אם נשמע מבודח זה בדיוק מה שקרה כאן ב35 שנה האחרונות,כל פעם פטנט מטופש יותר מקודמו.

פורסם

לא הבנתי מדוע קוראים לרפורמה "מיסוי ירוק" אם מדובר בעליה גורפת במחירם של כל הרכבים, בלי קשר אם היברידים או לא.

 

לפי הכתבה (אם הבנתי נכון), כבר מאוגוסט השנה מחיר רכב חדש יעלה מ-75% ל-92% ממחירו הנוכחי?!

 

אודה להסברים כי קצת נלחצתי עכשיו (פשוט רוצה להחליף את ה-TSI בקרוב).

Twincharger Stratified Injection

פורסם

11 201-205 פולקסווגן גולף 4,500 שקל קנס

זה הקנס האמור להיות מוטל על הגולף הרגילה .

 

כל הדבר הזה נראה כמו טריק של "תקנו יותר טיוטה ויפניות"

פורסם

הוא חל ,העניין הוא שהרכב בעל ההנחה הכי גדולה בקטגוריה שלו הוא הטיוטה יאריס .

 

בנוסף ,טויוטה אוריס ,והונדה סיוויק הן היחידות בקטגוריה שלהן ללא "קנס" .

 

ופשוט אין רכב בקטגורית המשפחתיות ללא קנס ,חוץ מ.....הטיוטה פריוס

פורסם

האם תהיה לרפורמה השפעה כלשהי על שוק המשומשות?

האם למשל מחירי היאריס המשומשת ירדו? האם לדוגמה מחירי המאזדה יד 2 יעלו?

פורסם

כרגע אנחנו תלויים ברצון הטוב של היבואנים.

 

הם יקבלו הנחה מאוד, אבל מאוד משמעותית על הרכבים הקטנים.

 

ז"א שיונדאי I10, שמחירה כרגע בסביבות 85K, יירד ל-75K בערך.

 

כמה מזה יגלגלו אל הצרכן הפרטי? אין לי מושג.

 

סביר להניח שמה שהיה הוא מה שיהיה - מחיר מלא לצרכן הפרטי, מגה-הנחות לחברות ההשכרה והליסינג.

 

דבר חיובי שנראה מזה? אולי יש סיכוי שרוב סוכני המכירות בארץ יתחילו להסתובב ברכבים קטנים.

פורסם
סיכוי סביר שזה יקרה.

 

כלומר, מחירי סופר מיני יקרות, דוגמת הג'אז והיאריס ירדו? זה יגרום לביקוש עוד יותר גדול מזה הקיים כבר כיום לרכבים אלה ובעצפ ע"י כך... יוקפץ המחיר בחזרה?!

המאזדה תתייקר? יש כל כך הרבה מאזדה 3 בשוק שמי שירצה באמת למכור יוריד במחיר, וככה יגרור את שאר המוכרים עד שהמחיר יגיע לגובהו היום.

 

האם התיאוריה שלי נכונה?

פורסם

יש סוכיו שמחירים של רכבים שייתייקרו גם יעלו ביד שניה.

 

נגיד אני מוכר רכב שנת 2008.

אם עכישו מחיר של 2009 עולה ב-5,000 ש"ח אז יש היגיון כלכלי לבקש יותר על רכב משומש שלי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

מכיוון שאנשים יודעים כבר על ההנחות האדירות שמקבלות חברות הליסינג, מחירי רכב יד שנייה יורדים בהתאם.

 

ברור לך שאין שום קשר בין המחיר של יונדאי גטס (למשל) בסוכנות המרכזית של יונדאי, לבין המחיר בפועל.

 

מה שאתה מדבר עליו (עליית מחיר של המשומשות) תקפה אך ורק לדגמים מבוקשים שלא נמכרים בכמויות לחברות הליסינג.


×
×
  • תוכן חדש...