Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קיבלתי זימון למשפט על תאונה עצמית שעשיתי לפני שמונה חודשים [18.10.08]

בתאונה לא היו נפגעים אבל 2 חברים שנסעו איתי היו בבית חולים ולכן נחשבים נפגעים, הם לא הוזמנו למשפט אך כתובים כראייה.

ישר אחרי התאונה שללו לי את הרישיון לחודשיים ולאחר מכן לא יצרו איתי קשר עד היום.

היום הגיע הזימון למשפט שיערך ביולי שזה עוד חודש בערך.

מאז התאונה לא עצר אותי שוטר על שום דבר אפילו לא על חנייה.

אני מואשם על סעיף 62: נהיגה בקלות ראש.

- יש סיכוי לבטל את המשפט או להמיר אותו בקנס ?

- מה העונש הכתוב בחוק על סעיף זה?

- אני מבין שעורך דין זה ממש חובה בעניין הזה, האם יש הבדל בין עורך דין שאתם תציעו לי לעורך דין שנחשב טוב שאני מכיר ?

- נשללתי לחודשיים ורשיוני הוחזר לי, אם אני נשלל במשפט לחודש נוסף אני צריך לעשות טסט ותאוריה מחדש ?

- האם לדעתכם עדיף לי לדחות את המשפט עד שאני אתגייס ? [אני מתגייס בנובמבר ואני אחזור הביתה פעם בחודש בערך]

- אם אני אעשה קורס נהיגה מתקדמת, מה שרציתי בלי קשר למשפט, הדבר יכול לעשות לי במשפט עצמו ?

- ובכלל, מנסיונכם האישי, מה הסיכוי שלי לצאת מהמשפט הזה ללא שלילה בכלל ?

 

תודה רבה לכולם.

פורסם
אז ככה קיבלתי זימון למשפט על תאונה עצמית שעשיתי לפני שמונה חודשים [18.10.08]

בתאונה לא היו נפגעים אבל 2 חברים שנסעו איתי היו בבית חולים ולכן נחשבים נפגעים, הם לא הוזמנו למשפט אך כתובים כראייה.

ישר אחרי התאונה שללו לי את הרישיון לחודשיים ולאחר מכן לא יצרו איתי קשר עד היום.

היום הגיע הזימון למשפט שיערך ביולי שזה עוד חודש בערך.

מאז התאונה לא עצר אותי שוטר על שום דבר אפילו לא על חנייה.

אני מואשם על סעיף 62: נהיגה בקלות ראש.

- יש סיכוי לבטל את המשפט או להמיר אותו בקנס ?

אפשר לבקש עיסקת טיעון.

- מה העונש הכתוב בחוק על סעיף זה?

- אני מבין שעורך דין זה ממש חובה בעניין הזה, האם יש הבדל בין עורך דין שאתם תציעו לי לעורך דין שנחשב טוב שאני מכיר ?

- נשללתי לחודשיים ורשיוני הוחזר לי, אם אני נשלל במשפט לחודש נוסף אני צריך לעשות טסט ותאוריה מחדש ?

אתה נהג חדש?

- האם לדעתכם עדיף לי לדחות את המשפט עד שאני אתגייס ? [אני מתגייס בנובמבר ואני אחזור הביתה פעם בחודש בערך]

רק אם יש לך גישה למחשב של מזכירות בית המשפט.

- אם אני אעשה קורס נהיגה מתקדמת, מה שרציתי בלי קשר למשפט, הדבר יכול לעשות לי במשפט עצמו ?

לא.

- ובכלל, מנסיונכם האישי, מה הסיכוי שלי לצאת מהמשפט הזה ללא שלילה בכלל ?

אפסי.

 

תודה רבה לכולם.

......

פורסם

אני נהג חדש, על איזה עסקת טיעון אפשר לסגור לדוגמא ?

ועוד שאלה, אם אני אקבל במשפט חודש שלילה אני אצטרך לעשות טסט + מלווה מחדש ?

פורסם

תיראה אני לא עו"ד ולא מתיימר להיות אחד כזה, אני אשתדל לעזור לך ע"פ ניסיוני האישי קח את זה כעצה ולא כעובדה,

סעיף נהיגה בקלות ראש זה סעיף רציני, יש כמה דרגות, נהיגה בחוסר זהירות מהנמוך ביותר ונהיגה ברשלנות שזה החמור ביותר,

נהיגה בקלות ראש זה הסעיף האמצעי, תיקח לך עורך דין טוב, ותנסה ליסגור על עיסקת טיעון אל מול התביעה.

 

תבקש מהעורך דין שידחה לך את המשפט עד שייגמר לך הנהג חדש ואם אתה חושב להתגייס לצה"ל ולשמש כנהג שחק עם זה תפקיד, מה שכן במידה ותקבל נאמר 5 חודשים שלילה ו2000 ש"ח קנס, יהיה לך שלילה של 3 חודשים כי חודשיים כבר ריצית.

 

בהצלחה!

פורסם

תודה רבה על התגובה.

יש סיכוי כלשהו להמיר את הסעיף לסעיף של "נהיגה בחוסר זהירות" ? הבנתי שבבית משפט מקלים הרבה יותר עם העברה הזו וששוטרים נוטים לחלק האשמות על נהיגה בקלות ראש ללא צורך.

×
×
  • תוכן חדש...