Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי 205 ,

באותה צבע כמו של זו שבתמונה , עם אותם ג'נטים ... הייתי רוצה לראות את הרכב עם צבע אחר על הג'נט ( זהב , טיטניום , לבן , כחול ... ).

 

אני פשוט רוצה לצבוע אותם (הם עוד לא על הרכב ) , וזה יכול מאוד לעזור לי להחליט .

 

 

הנה התמונה :

dscf0003321.jpg

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקשה גבר....

ולפי דעתי יהיה לה פצצה הנחושת... וגם לבן רק שלא הצלחתי לעשות בלבן אבל אני גם חושב שזה יהיה יפה מאוד...

ב.jpg

א.jpg

פורסם

לדעתי זה הכי יפה:

dscf0003321.jpg

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

אני אישית חושב שצבע לבן הכי מתאים ל-GTI שלך. זה מסתדר עם הכחול מצויין.

מה גם שאתה תיהיה פטריוטי. כחול ולבן.

תעלה פה תמונה אחרי הצביעה..

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם
לדעתי זה הכי יפה:

 

על כזה אוטו תסע בחתונה שלך ... ! :twisted:

 

אתה בסדר תגיד לי ? :shock:

 

אני רוצה לציין למי שלא הבין זה היה בצחוק!

ובאמת לבן הכי יפה....

 

והינה בזהב....אבל לדעתי הלבן יותר יפה

dscf0003321.jpg

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

הבנתי שזה היה בצחוק ... גם אני צחקתי ...

 

הזהב נראה טוב ... !! :roll: אולי נעשה סקר ?

 

חחח ...

מישהו אויל מתנדב לעשות בצבע טיטניום ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

לדעתי הצבע המקורי הכי יפה, כל שינוי הוא מצועצע ומיותר...

מקורי זה הכי - אחי...

בכל מקרה, בהצלחה בצביעה!

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

הינה טיטאניום:

עדיין לדעתי או הזהב או הלבן....

dscf0003321.jpg

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!


×
×
  • תוכן חדש...