Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרבה אנשים בעד לבן ... אני מתחיל לחשוב בכיוון .

 

אודה לחבר'ה האחרים שיתנו את דעתם , מעניין אותי לדעת ... אני מתלבט :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

לדעתי מקורי.

 

טיטניום יוצא יפה אבל קרוב מדי למקור ואם אתה לא צובע בחינם אז חבל על הכסף.

 

אפשרי גם לבן - אבל כדאי שלא ייצא לך קרמי/צהבהב אלא לבן. וראיתי שפאלטות כאלה קורות לא מעט.

 

איך הצבע/פח של האוטו שלך. כמו של האוטו בתמונה שצירפת ? אם לא אז אולי כדאי לשפצר את מצבו/ם קודם כל.

פורסם

הנה הגרסות שלי. לבן קצת יותר מדויק (לא מטאלי ולא בקונטרסט מטורף) ומעין ברונזה בגימור פנינה שלטעמי די מחמיאה לצבע הרכב. אבל לא ממש נראה לי שאפשר לתרגם את הצבע הזה מהמסך לג'אנט. :)

dscf0003321b.jpg

dscf0003321a.jpg

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

הינה שחור

dscf0003321.jpg

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

אני בוחר את הצבע מתוך כרטיסיה !

 

ככה שיש איזה מיליון צבעים שאפשר לתת דיוק מדהים לצבע הרצוי !

 

תנו לבחור הצעות שיהיה מבסוט....

 

למי שראה את הצבע על הג'אנטים של רועי או שלי ואוטוטו על הג'אנטים של ה ZX 16V הכסופה המוגדשת שקיבלה ביום ראשון גאנטים בצבע טיטניום ( שלא דומה בכלל למה שהראו כאן אלא מבריק יותר ומטאלי ) לפי בחירה שלי , יצא מדהים !!!

 

( הלבן יצאו מבריק ויפה ללא שום כיוון של צהבהב והטיטניום זו הגאווה שלי..... :wink: )

 

כל מי שרוצה לצבוע את הג'אנטים שישאיר לי ה"פ .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אני בוחר את הצבע מתוך כרטיסיה !

 

ככה שיש איזה מיליון צבעים שאפשר לתת דיוק מדהים לצבע הרצוי !

 

תנו לבחור הצעות שיהיה מבסוט....

 

למי שראה את הצבע על הג'אנטים של רועי או שלי ואוטוטו על הג'אנטים של ה ZX 16V הכסופה המוגדשת שקיבלה ביום ראשון גאנטים בצבע טיטניום ( שלא דומה בכלל למה שהראו כאן אלא מבריק יותר ומטאלי ) לפי בחירה שלי , יצא מדהים !!!

 

( הלבן יצאו מבריק ויפה ללא שום כיוון של צהבהב והטיטניום זו הגאווה שלי..... :wink: )

 

כל מי שרוצה לצבוע את הג'אנטים שישאיר לי ה"פ .

 

יאללה ... תנו לי הצעות לצבעים !

 

כן כן ... גם אתה יאשה !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

הינה כחול חמוד...

אבל עדיין הלבן הרבה יותר

dscf0003321.jpg

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

יאלה לצבוע בלבן כמו בראלי, זה נראה לי הכי יפה אם רוצים לצבוע, ולדעתי שווה להשאר במקורי.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...