Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיל תקשיב,

ה- scirocco R הרי תגיע מאובזרת נכון?

בזמנו ביררתי כמה תעלה שירוקו מסכנה 2.0T מאובזרת (ריפודי עור, קסנון מקורי, וכו') והמחיר היה 270K+, אם אני זוכר נכון.

אתה מבין עכשיו כמה תעלה ה-R, מפחיד לחשוב על זה.

מסקנה: יבוא אישי :wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גיל תקשיב,

ה- scirocco R הרי תגיע מאובזרת נכון?

בזמנו ביררתי כמה תעלה שירוקו מסכנה 2.0T מאובזרת (ריפודי עור, קסנון מקורי, וכו') והמחיר היה 270K+, אם אני זוכר נכון.

אתה מבין עכשיו כמה תעלה ה-R, מפחיד לחשוב על זה.

מסקנה: יבוא אישי :wink:

 

אם לשפוט לפי דגמי שירוקו הזמינים כיום ה-R תגיע פחות מאובזרת מ-S3.

ההערכה הרווחת שכדי להשאיר את הרכב תחרותי במחיר, למרות ההוצאות הכרוכות בייצור דגם ייחודי כ"כ, VW מקמצים באבזור.

אפשר לראות זאת אם משווים את דגמי שירוקו הזמינים כיום לעומת מתחרותיהם מבית VAG.

פורסם
לא יכול להיות.

מדובר בגרסה זולה יותר של S3. וS3 עולה כ-300 אלף, לכן אין סיכוי שתג המחיר יהיה 330.

לדעתי הוא יהיה באיזור ה250 אלף. יותר מזה כבר עדיף לקחת S3 בלי לחשוב פעמיים.

 

איך יכול להיות שהיא עושה 0-100 ב6.4 ולא ב5.7 כמו S3 (או אפילו 5.5 לDSG)? הרי מדובר באותו מנוע, וDSG. איפה השוני?

בכל מקרה, חסר לה QUATTRO... וזה ללא ספק משמעותי (בהתנהגות, אבל לא חושב שזה שווה 0.7 שניות בהאצה) :)

חוץ מזה הרכב נראה מדהים! אין כמו לקחת שירוקו ולנפח אותה קצת, בדיוק מה שהיה חסר לה (אם כבר היה חסר משהו...).

 

גרסה זולה יותר של S3? אין ביניהן קשר. ה0-100 זה נתון פיקטיבי לחלוטין באודי. הGTI עושה על הנייר 6.9 ועדיין כל מדידה מראה שהיא מהירה מהS3 ל100. אודי מפרסמים נתונים מופרכים. אתה באמת חושב שהQ5 עם 1750 ק"ג ו211 כ"ס עושה 0-100 כמו GTI ידנית, עם 400 קילו פחות וכמעט אותו מנוע?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אם לשפוט לפי דגמי שירוקו הזמינים כיום ה-R תגיע פחות מאובזרת מ-S3.

ההערכה הרווחת שכדי להשאיר את הרכב תחרותי במחיר, למרות ההוצאות הכרוכות בייצור דגם ייחודי כ"כ, VW מקמצים באבזור.

אפשר לראות זאת אם משווים את דגמי שירוקו הזמינים כיום לעומת מתחרותיהם מבית VAG.

 

מה יש בS3 שאין בשירוקו - הנוכחית - חוץ מקסנון?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי, אני מאוד מעריך אותך אבל אני לא מבין איך הגעת לזה שה GTI מהירה מ S3, בארץ עיתון אוטו לא הצליח להגיע אפילו קרוב לנתוני יצרן של ה S3 אבל עיתון EVO, אימת לחלוטין את הנתון הזה.

 

גיל, הR20 איטית יותר ל 100 כי במטרים הראשונים אין לך אופציה להוריד את כל הכוח למטה כמו ב 4X4, תראה בדיקות תאוצה של רכבים עם הספקים דומים, כשאחד 4X4 והשני הנעה קדמית, גם אם בתאוצה 80-120 הנתון שלהם יהיה די דומה, הרכב בלי ה 4X4 יצטרך עוד כשניה להגיע ל 60 קמ"ש הראשונים בגלל בעית הורדה לכביש.

 

לשירוקו יש ימבה דברים שאין ל S3.

החל מתאורת אווירה (2 לדים אדומים בתקרה שמקרינים אור אדום נעים בלילה על כל אזור הקונסולה)

וכלה בשקע מצית בבגז.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור, בשלוש בדיקות מאולתרות הGTI שלי (סטנדרטית) הייתה מהירה ל100 מS3, וב"אוטו" הפער היה משמעותי לטובת הGTI. שילוב של מנוע יותר רספונסיבי, משקל קל וDSG. אני מניח שעם הS3 DSG הסיפור יהיה אחר. כמובן שבהילוכים גבוהים ותאוצות ביניים הS3 חזקה יותר.

 

ההנעה הכפולה נותנת לך עוד שניה בזינוק רק אם אתה מוכן לתעלולי זריקת קלאץ', מה שכמובן לא תופס אצל כמעט אף אחד. אחרת זה עוזר, אבל לא קריטי, לפחות כל עוד האספלט סביר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מדהימה ללא ספק.VW באמת התעלו על עצמם.

בכלל,נראה שבשנים האחרונות משהו טוב קורה בVW שמציגה דגמים איכותייים מאי פעם וטכנולוגיות מובילות בתחומן.

V5

פורסם
רועי, אני מאוד מעריך אותך אבל אני לא מבין איך הגעת לזה שה GTI מהירה מ S3, בארץ עיתון אוטו לא הצליח להגיע אפילו קרוב לנתוני יצרן של ה S3 אבל עיתון EVO, אימת לחלוטין את הנתון הזה.

 

גיל, הR20 איטית יותר ל 100 כי במטרים הראשונים אין לך אופציה להוריד את כל הכוח למטה כמו ב 4X4, תראה בדיקות תאוצה של רכבים עם הספקים דומים, כשאחד 4X4 והשני הנעה קדמית, גם אם בתאוצה 80-120 הנתון שלהם יהיה די דומה, הרכב בלי ה 4X4 יצטרך עוד כשניה להגיע ל 60 קמ"ש הראשונים בגלל בעית הורדה לכביש.

 

לשירוקו יש ימבה דברים שאין ל S3.

החל מתאורת אווירה (2 לדים אדומים בתקרה שמקרינים אור אדום נעים בלילה על כל אזור הקונסולה)

וכלה בשקע מצית בבגז.

 

יש המון נגיעות קטנות שהוסרו מהשירוקו וקיימות בגולף וב-S3.

אני ממש לא זוכר הכל אבל כמה דברים שעולים לי כרגע:

בולמ"ז בפתיחת מכסה מנוע הוחלפו במוט פשוט, זיווד מצבר פשוט יותר, חומרי ריפוד ודיפון דלים יותר ...

אני יודע שיש עוד אבל לא מצליח להיזכר.

 

דרור, בטוח יש לך להוסיף.

פורסם
לשירוקו יש ימבה דברים שאין ל S3.

החל מתאורת אווירה (2 לדים אדומים בתקרה שמקרינים אור אדום נעים בלילה על כל אזור הקונסולה)

וכלה בשקע מצית בבגז.

 

הרגת אותי עם ה- "תאורת אווירה" :lol::lol::lol:

זה נועד להאיר את אזור ההילוכים באור שלא מפריע לעיניים... וזה באמת גאוני.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
יש המון נגיעות קטנות שהוסרו מהשירוקו וקיימות בגולף וב-S3.

אני ממש לא זוכר הכל אבל כמה דברים שעולים לי כרגע:

בולמ"ז בפתיחת מכסה מנוע הוחלפו במוט פשוט, זיווד מצבר פשוט יותר, חומרי ריפוד ודיפון דלים יותר ...

אני יודע שיש עוד אבל לא מצליח להיזכר.

 

דרור, בטוח יש לך להוסיף.

 

נכון, אבל זה כנראה אותו הסיפור בגולף 6. חסכון בעלויות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
גרסה זולה יותר של S3? אין ביניהן קשר. ה0-100 זה נתון פיקטיבי לחלוטין באודי. הGTI עושה על הנייר 6.9 ועדיין כל מדידה מראה שהיא מהירה מהS3 ל100. אודי מפרסמים נתונים מופרכים. אתה באמת חושב שהQ5 עם 1750 ק"ג ו211 כ"ס עושה 0-100 כמו GTI ידנית, עם 400 קילו פחות וכמעט אותו מנוע?

אין בניהן קשר? שני רכבי הוט האץ', אותו מנוע והספק, יהיה בערך מחיר דומה.

מצטער אבל השירוקו R הזאת, היא המתחרה המושלמת ואולי היחידה לS3. אז יש בניהן קשר הדוק.

אני עדיין רואה בה כגרסה מוזלת של S3, בהנחה שהיא תעלה פחות. אבל אם לא, אז היא מתחרה ישירה וזה קצת בעייתי בשבילה לפי דעתי.

 

נכון, בS3 חסרים כל מיני דברים דיי בסיסיים ואני באמת לא מבין למה. אבל עדיין איכות החומרים גבוהה בהרבה מהגולף ושות' (שירוקו) והגימור ברמה אחרת לגמרי. "תאורת אווירה" במקור מגיעה מBMW. כנראה אודי לא רוצים להודות שזה אחלה ;)

 

שוב, החסרון הכי גדול של השירוקו R זה החוסר בAWD ואני באמת חושב שזה אחד הגורמים העיקריים (למי שלא באמת מתעסק ברמת גימור וגאדג'טס) ששם אותה הרבה מאחורי S3.

 

את הסגידה שלך לGTI אני מכיר :)

אבל אני באמת לא חושב שהן באותה ליגה...

פורסם
שוב, החסרון הכי גדול של השירוקו R זה החוסר בAWD ואני באמת חושב שזה אחד הגורמים העיקריים (למי שלא באמת מתעסק ברמת גימור וגאדג'טס) ששם אותה הרבה מאחורי S3.

 

 

ומאידך, בוא לא נשכח שאנחנו מדברים על האלדקס, לא 4X4 קבוע בנוסח אודי עם מנוע אורכי או להבדיל, סובארו/מיצובישי. איפה זה מתבטא? בפניה, בשוליים ובעוד מספר מצבים. בסיכומו של יום, האלדקס הוא פשרה, חסכונית ליצור(וגם בדלק).

 

כבר היו לא מעט מבחנים בעבר, בהם רכבים של VAG מצוידים בהאלדקס הפסידו לקרוביהם בעלי ההנעה הקדמית :cry:

 

מנסיון אישי לפני לא מעט שנים, אני זוכר שהעדפתי את הלאון 1.8 טורבו הנעה קדמית על פני ההאלדקס.

 

ובנוסף, אל תשכח את ה-XDS של השירוקו/גולף GTI...

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...