Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פשוט יפיפיה 8)

 

(מגאן? פחחח לפחות מבחינה ויזואלית)

 

להזכירך, אנחנו מדברים על הדגם הזה:

 

Renault-Megane_RS_2010_800x600_wallpaper_02.jpg

 

Renault-Megane_RS_2010_800x600_wallpaper_03.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

יפה מאוד ,לדעתי אין פה תחרות עם המגאן (לפחות לא ביופי ) .

 

אגב איפה הבחור שעובד בצפמאן ,יש סיכוי לכמה יחידות כאלו בארץ ?

 

וזה שמעליי ,פעם אחרונה שבדקתי ,קורבט ומגאן זה שניי מכוניות אחרות :)

פורסם
הגולף GTI, קליאו והקופר S הן באותה קטגוריה, לפחות מבחינת ביצועים. המגאן תזלול כל אחת ואחת מהן מסביב לרוב המסלולים. כמובן שאם הכוונה לקטגוריית הפוזה וכמה כסף צריך לשלם, ה- GTI מנצחת.

 

שמע, עופר, התשובות שלך מעידות, יותר מהכל, על חוסר ידע או בשלות.

אפילו עם ילד אחד, שלוש דלתות כבר לא נוח. ה- GTI והקופר באותה קטגוריה? הגולף היא קומקטית שימושית, עם הרבה פלפל וספורטיביות. הקופר S היא רכב פוזה בלי מקום לנוסעים או מטען (נכון, עם פלפל וספורטיביות). קליאו? נהגת בה פעם בכביש בין עירוני (או בכלל)? שמת לב לאיזה סל"ד צריך להגיע כדי לנסוע במהירות נורמלית (וכמה זה לא נעים)? לכל אחד מהרכבים מטרה שונה וקהל שונה בעיקרו. כולם מוצלחים בפני עצמם. כמובן, גם רמות המחיר שונות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הגולף GTI, קליאו והקופר S הן באותה קטגוריה, לפחות מבחינת ביצועים. המגאן תזלול כל אחת ואחת מהן מסביב לרוב המסלולים. כמובן שאם הכוונה לקטגוריית הפוזה וכמה כסף צריך לשלם, ה- GTI מנצחת.

 

בקשר לשירוקו - מרשימה מאד. יש תוכניות להביא אותה ארצה ?

 

הנציגה של פולקסווגן בקטגוריה של הקליאו ספורט והמיני קופר היא הפולו GTI, שנזללת ע"י המתחרות שלה ועל זה אין ויכוח. בקטגוריה זו נמצאות גם ה207GTI ,פיאסטה והקורסה בגרסאות הספורטיביות.

 

הגולף GTI נמצאת בקטגורייה של המגאן ספורט (וה308 שבטח תצא גרסא ספורטיבית שלה), פוקוס RS, אסטרה GSI וכו'.

ויש לנו ויכוח גדול מי מנצח כאן, נשאיר את זה לשרשור אחר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

וכתבה עברית למהדרין באתר הרכב הזול ביותר להקמה שקיים כיום בישראל :-P -

http://highrpm.wek.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=13&mode=&order=0&thold=0

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

פשוט, וואוו.

אני בטוח שהביצועים וההתנהגות בהתאם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שאפו ל-VW,

 

עושה רושם שסוף סוף אחרי תקופה ארוכה מאוד,

הם הוציאו מכונית ספורטיבית אמיתית שגם צועקת את הספורט שלה החוצה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

מדהימה.

ממש אבל ממש מדהימה.

 

לא זוכר מתי פעם אחרונה כלכך נדלקתי על מכונית (כנראה כשהבררה יצאה), אבל זו מבחינתי מתעלה על הכל.

עד כדי כך.

פורסם

265 כ"ס על 1330 ק"ג? (S3 זה 120 ק"ג יותר) YES PLEASE

 

הגיע הזמן להתחבר לערס המוחצן שבי. רק צריך שהחברים של עומר ג' יחליטו שראוי שנהנה ממנה. בטח באודי יטילו וטו...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כן, זה כנראה אותו מנוע. הבלוק הישן (כמו בGTI MKV), לא החדש (כמו בVI ואודי Q5).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
איזה יופי!

למרות שנתוני התאוצה מאכזבים מעט, אני מקווה שהיא יודעת להתנהג :-D

מחיר בצ'מפיון יהיה מגוחך לדעתי 330K+ אם יביאו אותה, מזל שיש יבוא אישי.

מחכים לגולף R20T :arrow:

לא יכול להיות.

מדובר בגרסה זולה יותר של S3. וS3 עולה כ-300 אלף, לכן אין סיכוי שתג המחיר יהיה 330.

לדעתי הוא יהיה באיזור ה250 אלף. יותר מזה כבר עדיף לקחת S3 בלי לחשוב פעמיים.

 

איך יכול להיות שהיא עושה 0-100 ב6.4 ולא ב5.7 כמו S3 (או אפילו 5.5 לDSG)? הרי מדובר באותו מנוע, וDSG. איפה השוני?

בכל מקרה, חסר לה QUATTRO... וזה ללא ספק משמעותי (בהתנהגות, אבל לא חושב שזה שווה 0.7 שניות בהאצה) :)

חוץ מזה הרכב נראה מדהים! אין כמו לקחת שירוקו ולנפח אותה קצת, בדיוק מה שהיה חסר לה (אם כבר היה חסר משהו...).

פורסם

זה כבר כל אחד והשיקולים שלו.

 

כמובן שהשירוקו זה רכב חדש, שונה ובולט לעין וכל ההייפ הזה יחלש עם הזמן.

כמובן שגם לאחר מכן הוא ישאר יפה ומרשים, ככה שאין מה לדאוג אבל עכשיו כמובן זה נותן לו יתרון.

תוסיף לזה את היתרון במשקל וסיימנו למנות את יתרונות השירוקו (בהנחה שהמחירים שווים).

 

אני מעדיף רכב עם קוואטרו על פני דיאטה של 120 ק"ג (בערך תוספת המשקל של ההלדקס).

אני לא יודע להשוות בין הכיולים, הבלמים, המתלים, הגובה... אבל אני נוטה להאמין שהם יהיו טובים יותר בS3.

לגבי הפנים, היתרון היחיד לשירוקו (כנראה שיש עוד אחד) הוא שהשירוקו מגיע עם הMMI הזה...

בכל הנוגע לשאר אני מעדיף את פנים הS3.


×
×
  • תוכן חדש...