Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל המחפשים - נצפתה 106 ראלי למכירה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה כולכם טעיתם! TAOS צודק :!:

 

הביצר צהובה, משמע חצי ישראלית רבע סודנית רבע שומרונית ולכן הראלי נמצאת פה בארץ. :idea:

 

TAOS לכבוד הבחירות הממשמשות ובאות אני חושב שכדאי שנריץ אותך תחת מפלגת CARSFORUM לראשות הממשלה! :king:

 

ולמען השלום הכלל עולמי... את התמונה הנ"ל צילמתי לפני שלושה חודשים ככה שזה בטח כבר לא אקטואלי. :cry:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אה... כמעט שכחתי!

לא שראיתי שזה מפריע לחלקכם יותר מדי אבל...

ישנו גם איזה פרט שולי קטנטן...

 

המכונית חונה ליד מלון נגרסקו בטיילת של עיירת החוף ניס שבריביירה הצרפתית ואני פשוט לא מכיר מכוני בדיקה טובים באיזור. :roll:

 

 

 

:lol::lol::lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אני מוכן להיות מועמד מטעם הפורום בתנאי שמישהו יביא בורקס

 

עם רוטב ביצר משובח

 

על הבורקסים אחראי לירן.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
על הבורקסים אחראי לירן.....

אאאההההה פפפפהההההה פהההההההה!!!!!!!!!

 

אני מבקש!

 

את הקרדיט על הבורקסים - אלי!!!

 

וחוץ מזה - תסביר לי את המילה הזאת:

אחראי

תודה!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אני מוכן להיות מועמד מטעם הפורום בתנאי שמישהו יביא בורקס

 

עם רוטב ביצר משובח

יש לי הרגשה שלא צוחקים איתך אלא ע-ל-י-ך...

:hihi:

\

 

 

שיצחקו זה בריא לצחוק היום עלי מחר עליך זה סבב כזה ואת האמת שיצחקו אני לא מתרגש מזה

 

ויאשה לא אכפת לי מי אחראי לבורקסים העיקר שמישהו יביא נעשה גורמה בורקס בשישי עם רוטב משובח ו15 מעלות עם אויר קח ונעים שיקרר לי את המנועים הפנימיים שלי (הנחיריים באף) זה הרגשה סוף הדרך במיוחד אם זאת שתעשה את הבוררס תבוא גם עם הבן שלה

tAoS FoReVeR

פורסם
במיוחד אם זאת שתעשה את הבוררס תבוא גם עם הבן שלה

למה שלירן לא יבוא? ברור שהוא יבוא!!!

 

וחוץ מזה... קרעת אותי עכשיו!

 

זהו.

 

די!

 

אני פשוט חייב לראות אותך במציאות!!!

 

לראות שאתה לא פיקציה!

 

וכמו שכבר אמרתי - אם לא היית קיים היו צריכים להמציא אותך!

 

יום שישי אחה"צ, מאחורי איצטדיון ר"ג, מסיבת עיתונאים לרגל הגשת מועמדותו של TAOS לראשות הממשלה!

 

:lol::loco::lol::loco::lol::loco::lol::loco::lol::loco::lol::loco::lol::loco:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
על הבורקסים אחראי לירן.....

אאאההההה פפפפהההההה פהההההההה!!!!!!!!!

 

אני מבקש!

 

את הקרדיט על הבורקסים - אלי!!!

 

וחוץ מזה - תסביר לי את המילה הזאת:

אחראי

תודה!

 

על הבורקסים , אמא של לירן A !!!! ( לא התכוונתי ללירן 106 ראלי , שאם הוא נופל לי לידיים אני רוצח אותו והוא יודע למה !!! )

 

אחראי = אח של ראי הקסמים של אמא של שלגיה . ( פירוש של פאשה )

 

אני לא מבין בזה.... יש לי בגרות רק באנגלית.... ( למורה ולי היה רומן קטן... ב.מ.וו..... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אתה שפוי?

אתה רוצה שאנשים ימותו? אתם צעירים לא חבל תקבלו טראומה לכל החיים?

 

תאמין לי אתה לא רוצה לראות אותי אבל יש את (יותם הצלם?) שיצלם לי אותכם במפגש חחחח סתם חבל שאין אפשרות להעביר את ריח הבורקס דרך תמונות אני חי רק מהריח כבר שבועיים החלטתי לעשות דיאטה וואלה זה עובד אוכלים הרבה ומרזים זה קסם של ממש

 

ועכשיו אתה בטח יודע למה אמרתי שאתה לא רוצה לראות אותי

רמז:דיאטה

tAoS FoReVeR

פורסם

אתה רואה! רואים שאין לי בגרות!!!

ברגע שהתחלת לכתוב דברים מוזרים התבלבלתי לגמרי!

מה זה הדבר המחודד הזה אחרי "לירן"???????

לירן A !!!!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
( לא התכוונתי ללירן 106 ראלי , שאם הוא נופל לי לידיים אני רוצח אותו והוא יודע למה !!! )

 

אני חף מפשע... לא עשיתי דבר..

יאשה והאשכים.. ביום שישי מה שהובטח יגיע אליך... אם אתה לא מגיע

לא יהיה טוב , יש מבין? :twisted:

 

וטאוס בובה... לא נמאס לך מהבורקס , ואמא של LIRAN A

אם את רואה אותנו את לא יכולה לעשות הנחה מסוימת על הבורקסים?

הרי אנחנו פורום גדול , ויהיו לך הרבה לקוחות בתנאי שהמחיר יהיה סביר...

פורסם

אני לא אוכל כמעט בורקס

 

רק בימים שישי אני נוסע לת"א בבוקר לעבודה של ידידה שלי וקונה לנו בורקסים כאלה קטנים בעיקר בטעם פיצה (זה מה שהיא אוהבת) ואחריי זה אנחנו נוסעים לרכב על סוסים עד הלילה בגלל זה גם אני לא יכול להגיע למפגש

tAoS FoReVeR

×
×
  • תוכן חדש...