Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל המחפשים - נצפתה 106 ראלי למכירה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא!!!

אני לא מוכר!

אבל מה שכן...

מצאתי 106 ראלי!!!

מ-ד-ה-י-מ-ה!!!!!

שנת 98

למכירה!

עם ג'אנטים יפים - סופרטוריסמו קורסה 15 אינץ'

יש לה גם ספוילר שאני לא אוהב אבל אפשר להוריד

ועוד כל מיני שיפורים חיצוניים כמו מראות וידיות מולבנות

נראית שמורה מאוד מאוד!

שווה ביותר!!!

תרימו טלפון ותשאלו את המוכר בקשר ליד וקילומטרז' (012... סתם, כי בא לי לדבר!)

מצורפות תמונות של האוטו שצילמתי, המספר טלפון מופיע במודעה שעל האוטו.

בגלל שאני יודע שכמה ממכם מחפשים והרבה ביקשו ממני אישית לעזור להם למצוא, אני מפרסם אותה כאן ככה ושכל הקודם יזכה!

אז יאללה לעבודה!!!

וכמו שמודי בראון אומר... תבלו!

 

2666177.JPG

2666178.JPG

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
דבר ראשון מה המספר טלפן

ודבר שני זאת מכונית של מישהו לא מהארץ בכלל

 

טאוס אתה שם לב שאתה סותר את עצמך? :?

 

אתה מתכוון לייבא אותו ביבוא אישי? לא נראה לי. אז אתה לא ממש צריך את המספר גם עם הוא יד 1 עם 20K מ 98 בלי תאונות ועם מערכת ב20K.

 

גיא

פורסם

סתם ציינתי שהוא עם מספר של חו"ל אבל ראיתי את הלוחית של הביצר בצד וברור לי שהרכב בארץ ואני רוצה טלפון!!

tAoS FoReVeR

פורסם
סתם ציינתי שהוא עם מספר של חו"ל אבל ראיתי את הלוחית של הביצר בצד וברור לי שהרכב בארץ ואני רוצה טלפון!!

 

 

בתור התחלה - ראית את הלוחית של הביצר? :shock: מה זה ביצר? :shock:

האוטו היחידי שחונה ליד הוא רנו אספאס...

 

התמונות צולמו בחו"ל! אם הייתי קורא עד הסוף ולא רץ להגיב בעוד תגובה שתגרום למחצית מהקראים להביט במסך במבט של :shock:

היית רואה שישי רשם אפשר להתקשר 012.... HINT HINT - זה בחו"ל.

פורסם

תסתכל בתמונה עם המודעת פרסום

בצד ימים של התמונה יש תחת של בימר ויש שם לוחית צהובה וזה נראה ישראלי כי יש שם גם פס כחול כמו שיש בארץ לוחית עם הסמל ישראלי כזה

tAoS FoReVeR

פורסם
סתם ציינתי שהוא עם מספר של חו"ל אבל ראיתי את הלוחית של הביצר בצד וברור לי שהרכב בארץ ואני רוצה טלפון!!

 

תגיד, אתה בסדר :?:

 

די לחכימא ברמיזא :!:

MCS 2008

פורסם

לא חשבתי שזו טעות הקלדה. או קיי.

 

בכל מקרה יש לא מעט מקומות בהם המספר הוא צהוב.. אבל לא ממש ישראלי. אם שמת לב לראלי יש מספר לבן, לאספאס יש מספר לבן...

אגב לדעתי המספר של הבימר מורכב גם מאותיות עם מסתכלים טוב.... ובכל מקרה - התמונה לא מהארץ...

 

אם מישהו רואה ביצר למכירה שיגיד! :wink:

פורסם
אם מישהו רואה ביצר למכירה שיגיד! :wink:

 

יש לי ידידה שלא הולכת לישון בלי אחד מהדגמים של "ביצר".

והמבין יבין ..

:idea:

פורסם
אם מישהו רואה ביצר למכירה שיגיד! :wink:

 

יש לי ידידה שלא הולכת לישון בלי אחד מהדגמים של "ביצר".

והמבין יבין ..

:idea:

 

אם יש לה ביצר 325 ידנית מ91 דבר איתי ! :silly:

 

סער תודה על השיתוף אם הביצר של הידידות שלך הוא איך נגיד - to much info... :wink:

פורסם

אתה באמת רציני במה שאתה אומר עכשיו?

למה אין יל מושג איך להתקשר וכאילו רגע כמה עולה לייבא מכונית אין לי מושג מה הולך פה ...

יש לך כח להסביר?

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
אתה באמת רציני במה שאתה אומר עכשיו?

למה אין יל מושג איך להתקשר וכאילו רגע כמה עולה לייבא מכונית אין לי מושג מה הולך פה ...

יש לך כח להסביר?

 

מה קרה לכם היום :?::!::?:

 

אחד מדבר לי על "ביצרים" ואתה רוצה לייבא ראלי :?::!::roll:

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
אם מישהו רואה ביצר למכירה שיגיד! :wink:

 

יש לי ידידה שלא הולכת לישון בלי אחד מהדגמים של "ביצר".

והמבין יבין ..

:idea:

 

אממ , מוזר גם אני מכיר אחת כזו.. :?

אגב יש גם "ביצר " לגברים?!....

:twisted:

פורסם

יש "ביצר" לכולם.

 

ביצר לנשים :mm_yeah:

 

ביצר לגברים :ok:

 

ביצר להומואים :mm_nah:

 

ביצר ללסביות :mm_yeah::mm_yeah:

 

 

אני אישית, לא הולך לבית הספר בלי ה"ביצר" שלי... :wink:

172

פורסם
יש "ביצר" לכולם.

 

ביצר לנשים :mm_yeah:

 

ביצר לגברים :ok:

 

ביצר להומואים :mm_nah:

 

ביצר ללסביות :mm_yeah::mm_yeah:

 

 

אני אישית, לא הולך לבית הספר בלי ה"ביצר" שלי... :wink:

 

שכחת לציין יש ביצר גם לזקנים

 

ביצר לילדים מגיל שלוש שנים

 

והשבוע פותח ביצר מיוחד לילדים בני חודשיים :o

 

 

ובעוד חודש צריך לצאת Gראררי מיוחד לגברים בעלי אשכים לא סימטריות (לירן -בשבילך :wink: )

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

×
×
  • תוכן חדש...