Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש יעוץ לאופני שטח


X plane
שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שנה וחצי שנתיים בערך

קניתי בת"א אופניים חדשות שיכוך מלא (דיימונדבק) עם חישוקים כפולים ו21 הילוכים של שימנו

בסביבות האלף מאה שקלים

אם תרצה אני אתן לך את השם של הדגם ותראה אם הן טובות לך

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אכתוב את נקודמת מבטי, כמובן שיש לסייג אותה לתנאים הבאים:

 

א. מעולם לא ניסיתי לרכב בשטח עם זנב קשיח.

 

ב. לא ניסיתי לרכב בשטח למטרת "פאן" של שבילים, אלא לכיוון האקסטרימי הדאונהיליסטי.

 

ג. כל הלוקח עצה מדבריי עושה זאת על אחריותו בלבד :wink:

 

כדי לרכב ולהנות בשטח צריך שיכוך מלא. אפשר לעשות זאת גם עם זנב קשיח, זה פשוט לא כייף.

 

מעבר לעובדה שזה פשוט לא כייף (או הרבה פחות כייף), אופני זנב קשיח, מאוד מגבילות במהירות שאתה יכול לפתח

 

(ועדיין לסמוך עליהן) בירידות וכמובן שיש חשיבות לרוכב, אבל אופניים עם בולמי "מדבקה" של 80 מ"מ

 

לעולם לא יכפרו על טעות (או משהו שעשית בכוונה) של רוכב כמו אופניים עם בולמי 140 מ"מ... (וכן הלאה וכל הלאה)...

 

אופניים בסכומים שציינת, הם פשוטים מאוד, ומכלוליהם עדינים מאוד. מה שאומר שיכול להיות שתחזוקת השבר שתידרש אליה

 

אם תרכב בשטח (ואני מניח שתרצה לקפוץ קצת ולהשתולל קצת) יכולה להיות גבוהה יותר מקנייה חד פעמית של זוג אופניים טוב.

 

בגדול, מה שאני הייתי עושה במקומך, הוא לחסוך עוד קצת (או לבקש הלוואה מההורים, אם זה אפשרי, אני יודע שהם נחמדים במקרה שלך),

 

ומחפש בסבלנות משהו מקטגוריית הזנב הקשיח שנמכרו כחדשות ב- 1,500 ש"ח ויעלו היום כחצי מזה +-

 

יש ה-מ-ו-ן אנשים שקנו אופניים, רכבו בדיוק פעמיים בפארק הירקון, ירדו לשטח,

 

ובמדרגה הראשונה בכניסה לסינגל התרסקו על הראש, חזרו הביתה, ולא רכבו מאז. אני רציני לחלוטין.

 

אל תשכח שיש עוד עלויות חוץ מהאופניים אם אתה רוצה לרכב בשטח, חלקן חובה וחלקן רצוי (מאוד):

 

א. קסדה טובה. אני אישית רוכב עם פולפייס + משקף (:wink:),

 

כמובן שאין חובה לכך אבל הייתי הולך לפחות על קסדה כזו ולא קסדה של רוכבי אופניים סטנדרטית:

 

dt_PRO_TEC_ACE_WATER_HELMET.jpg

 

ב. כפפות, כמובן שלדעתי עדיף מלאות, אבל אפשר גם חצאיות.

 

ג. תיק שתייה. שוב, כמובן שאפשר לשים בקבוק בתיק ולפדל, זה פשוט לא נוח ולא יעיל (אי אפשר לשתות תוך כדי פידול).

 

ד. אם אתה מתכוון לקפוץ וכו' - מגנים (ברכיים ומרפקים). אם לא קופצים אז אפשר להסתדר בלי.

 

ה. פדלים טובים יותר. משפר את כל חוויית הרכיבה ותחושת הביטחון.

 

בהקשר הזה אם תזדרז ותקנה יש לי זוג עבורך למכירה (שאני מתכוון להוריש הלאה עם הזוג שאני מוכר אבל שווה לך יהיה לקנות אותם לדעתי).

 

בגדול - זהו. יאאלללה, ניפגש במנרה, בתור לרכבל, אני אביא את הקומנסל... (בדיחה שרק מי שרוכב יבין)...

 

וכמובן (עוד בדיחה כזו) - רק אל תקנה KONA, סתם אופניים מסריחות... (אני מקווה שמישהו באמת יבין את זה) :lol:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

א. מעולם לא ניסיתי לרכב בשטח עם זנב קשיח.

 

 

כדי לרכב ולהנות בשטח צריך שיכוך מלא. אפשר לעשות זאת גם עם זנב קשיח, זה פשוט לא כייף.

 

מעבר לעובדה שזה פשוט לא כייף (או הרבה פחות כייף), אופני זנב קשיח, מאוד מגבילות במהירות שאתה יכול לפתח

 

(ועדיין לסמוך עליהן) בירידות וכמובן שיש חשיבות לרוכב.

 

 

אני חולק על דעתך בנושא הזה

 

אני נוסע על אופני הרים זנב קשיח של קנונדייל ונהנה מכל רגע - ואני לא מדבר רק על שבילים רכים.

 

גם בירידות טכניות וגם במישור הן אינם מגבילות אותי - ובעליות הן טובות יותר מאופני שיכוך מלא עקב העובדה שאין בליעה של אנרגיה על ידי המתלים והמשקל קל יותר.

 

מוזר שאתה טוען שזה לא כיף ושאי אפשרי לנסוע מהר עליהם אם אף פעם לא ניסית לנסוע על אופניים זנב קשיח.

 

 

לנו יש בבית 3 קנונדייל - 2 זנב קשיח ופרופט שיכוך מלא (עם הלפטי). השיכוך מלא הרבה יותר נוחות - אבל כבדות יותר ודורשות יותר כושר מהנהג...

 

בהתאם לדרישות והתקציב של פותח השירשור, אני חושב שניתן להכניס את הקנונדייל F7 לרשימה (ה F6 עדיפים אבל יקרים יותר) ובכל מקרה - בתקציב דומה חייבים ללכת על זנב קשיח עם מכלולים סבירים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבתי על אופני זנב קשיח באיזור שאני לא מגדיר אותו כ"שטח" (למרות שהכביש לא סלול, זה לא היה בדיוק כרמי יוסף / צוק מנרה).

 

המלצתי בסופו של דבר (אם תשים לב) הייתה שיקנה אופני זנב קשיח, רק שיבין שיש להן מגבלות, אחרת הן פשוט יישברו.

 

יש ה-מ-ו-ן רוכבים (כמעט כל שבת אני רואה לפחות אחד כזה) ששוברים אופניים בגלל שהם מנסים לעשות איתן משהו שהן פשוט לא נועדו לעשות.

 

נכון, אופני זנב קשיח יהיו יעילות יותר מרוב אופני השיכוך המלא בעליות (על מתלה אחורי סינגל פיבוט שמעת אגב? יעיל כמו זנב קשיח בעליות),

 

אבל מי שהולך לרכב בשטח לרוב לא מחפש את ה"פאן" שלו בעליות (אלא אם הוא מזוכיסט, או סתם בא לעשות כושר)...

 

זה שהאופניים לא מגבילות אותך לא אומר שהן לא מגבילות. אתה פשוט רוכב (כנראה) בטווח ה"יעיל" שהן מסוגלות לספק.

 

באחד מימי ההדגמה שהשתתפתי בהן לאחרונה, נתנו לנו בתור מלווה את אחד מרוכבי הדאון היל היותר טובים שיש,

 

הוא על אופני זנב קשיח (זה מה שהיה לתת לו באותו הרגע), כל השאר על שיכוך מלא אגרסיבי (140 מ"מ ומעלה).

 

כל האופניים היו אופני הדגמה, חדשות לכולם (חוץ מלמלווה), במסלול שכולם מכירים. הקצב הותאם לפי אופי הקבוצה.

 

באיזשהו שלב הוא פשוט הודה שממש קשה לו לשמור על קצב בירידות - בגלל האופניים. ופה אי אפשר להגיד שזה הרוכב שלא בסדר,

 

הוא אח"כ עבר לשיכוך מלא ופשוט טס בירידות כאילו אין מחר... אותו רוכב, אותו סינגל, אופניים שונות. וזה רוכב שבטוח יותר טוב מכל מי שהיה שם באותו היום.

 

ובחזרה לנושא - מהיכרותי עם פותח השרשור (ואני מכיר אותו מספר שנים טובות ולעומק), הוא מהר מאוד ימצא את עצמו "מוגבל" ע"י אופניים כאלו,

 

אבל בגלל שהתקציב משחק תפקיד, יש לקחת זאת בחשבון וללכת בסופו של דבר על אופני זנב קשיח, עם כל החסרונות שבדבר...

 

אבל תמיד טוב לשמוע עוד דיעות של אלו שרוכבים בלי בולם אחורי...

 

עריכה: יש לי דוגמה יותר טובה - זה בערך כמו לעשות היגוי יתר עם הנעה קדמית. נכון, אפשר לעשות את זה. אבל זה פשוט לא כייף... :D

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לך על אופניים שמחירן כחדשות היה 1600-1800 שקלים, והיום תוכל לקנות אותם ב-900 בערך.

שים לך שההילוכים הם לפחות בדרגת DEORE.

הבולם שתקבל יהיה כנראה RST עם מהלך של 75-100 מ"מ.

תבדוק לגבי specialized בסיסיות במחירים שציינתי.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kundason, לפחות גיליתי שאתה כותב שטויות לא רק על מכוניות ונהיגה...

 

הכוונה היא שאולי לא כתבת שטויות, אבל הן לא מתאימות לשרשור יעוץ לאופניים ב- 500 ש"ח.

שוב פעם אתה חוטא ושופך כמויות מידע לא רלבנטיות. אתה שופך כמויות מידע לא רלבנטיות בעיקר כנראה להראות שאתה יודע...אחלה, אבל מה כל מה שרשמת קשור לאופניים ב-500 ש"ח?

 

כמה שורות אפשר לכתוב על אופני ש"מ ולתבלן אותן עם בדיחות ש"רק מי שמבין יבין" כאשר בסופו של דבר אתה גם ממליץ לפותח השרשור לרכוב ז"ק?

סלח לי, אבל התגובה שלך פשוט פלצנית.

 

אופני ז"ק לא כייפים בשטח? יש הרבה שיחלקו עליך.

מגנים לבחור שמחפש אופניים ב-500 ש"ח לטיולים? מה נסגר איתך?

 

:shock:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף כל מה שנאמר כאן, אני יכול להציע לך ללכת לחנות אופנים גדולה ולהתעניין באופנים יד שנייה. לפעמים יש בחנויות מציאות וגם אם לא, יש סיכויי שתוך כדי שיחה עם המוכר והתנסות ברכיבה על כל מיני דגמים (אפילו חדשים) תלמד ותבין דברים חדשים כמו לדוגמה איך זה לרכב על אופנים עם זנב קשיח לעומת שיכוך מלא.

 

בקשר לאופנים יד שניה מהאינטרנט - שים לב שהם לא יהיו גנובים.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קספר, אני שואל ברצינות... יש לך מה לתרום לדיון או שאתה סתם מחפש להתנגח ?

 

הכוונה היא שאולי לא כתבת שטויות,

אתה "מתלונן" שמה שכתבתי הוא נכון אבל יש בתגובה יותר מדי ידע...? :screwy: תחליט - כתבתי שטויות או לא כתבתי שטויות ?

 

התגובה שלי נראית לך פלצנית? תפאד'ל, אל תקרא אותה. רק תזכור שנופלים באותה הצורה מאופניים של 500 אגורות ומאופניים של 50,000 ש"ח...

 

וצלקות, זה משהו שמלווה אותך לכל החיים. מניסיון. אני מניח שאין לך כאלו, אז כנראה שאתה לא יודע להעריך מהו "סוף מעשה במחשבה תחילה"...

 

לרכב בשטח בלי מיגון זה בערך כמו להגיד "אני לא נוהג ברכב ספורטיבי אז אני לא צריך להשתמש בחגורה"...

 

שוב, בהנחה שלא מדובר ברכיבת שבילים רגועה למטרת צפייה בנוף.

 

 

אל תשכח שיש עוד עלויות חוץ מהאופניים אם אתה רוצה לרכב בשטח, חלקן חובה וחלקן רצוי (מאוד):

 

 

ד. אם אתה מתכוון לקפוץ וכו' - מגנים (ברכיים ומרפקים). אם לא קופצים אז אפשר להסתדר בלי.

 

עריכה:

 

לאחר שיחת טלפון עם פותח השרשור, הוא הגדיר את אופי הרכיבות העתידיות שלו כ-

 

"אני מתכוון לרכב הכי מהר והכי חזק איפה שרק אפשר, גם בעלייה וגם בירידה, בכל מקום בשטח".

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב בשטח בלי מיגון זה בערך כמו להגיד "אני לא נוהג ברכב ספורטיבי אז אני לא צריך להשתמש בחגורה"...

 

שוב, בהנחה שלא מדובר ברכיבת שבילים רגועה למטרת צפייה בנוף.

 

תראה מה X plane כתב בהודעה שפתחה את השרשור

 

אין לי את הכסף שהדיסקברי עלו (כמעט 200 ש"ח אאל"ט) ואני גם לא חושב שיש לי צורך בכאלה אופניים שוב. סתם אופני הרים פשוטות לטיולים בני 5-9 שעות בשטח (שבילים בעיקר, לדעתי. לא משהו הארד-קור...) ברחבי הארץ.

דפדפתי קצת ב"יד2" וכל המושגים בלבלו אותי ואין לי מושג מה לחפש. זנב קשיח? שיכוך מלא? מה יקר? מה טוב? ממה להיזהר? וכ'ו.

אשמח לעצת מביני הפורום בעניין.

 

בברכה,

אורן

 

עכשיו באמת עם יד על הלב, איך מה שכתבת עוזר לו?

לבחור יש פאקינג 500 ש"ח לאופניים ואתה מדבר איתו על מיגוני ברכיים כשהוא כתב שהוא מתכוון לרכב רגוע על שבילים?

תגיד, אתה ממליץ למי שיוצא לריצה קלה לקחת איתו אפוד או "צבי צב"?

צלקות אפשר לקבל יש מלהחליק במקלחת, אז זה אומר שנתקלח עם מיגונים?

קסדה כל אחד שעולה על אופניים צריך, אבל מיגוני ברכיים זה לא רלבנטי למי שתקציבו מוגבל.

 

הניסיון שלי ברכיבה הוא בסיסי (חודשיים על ספשלייזד ז"ק) אבל הוא מספיק כדי לזהות הודעה פלצנית שמטרתה היחידה היא להראות כמה מי שכתב אותה (נניח) תותח בדאון היל במקום לעזור.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קספר, תקרא את שתי השורות האחרונות בהודעה שלי (לאחר העריכה).

 

קודפ כל אני שמח שהודעתך "שינתה גישה", קצת יותר נעים לקרוא אותה עכשיו...

 

אני מכיר את הבחור, ותשובתו ואופי רכיבתו (כמו גם נהיגתו) ברורה לי מאוד.

 

המלצותיי לא נועדו להראות מה אני עושה או לא עושה, אלא הותאמו לפותח השרשור, גם על דברים שהוא לא כתב.

 

לדעתי האישית, לקנות אופניים ב- 500 ש"ח ולרדת איתן לשטח,

 

תוך התחשבות במטרותיו של הבחור (שוב, לא מדובר במבוגר בן 40 שמחפש לרכב רגוע בשבילים)

 

זו תהיה טעות, כזו שתגרום לו או להוציא עוד כסף על טיפול דברים שיישברו,

 

או טעות שתשאיר צלקות כי משהו יישבר באמצע הרכיבה ואז נופלים וזה כואף.

 

יש דברים, שאם אין כסף לעשות אותם, לפעמים עדיף לחכות עוד חודש, לחסוך קצת, ואז לעשות אותם כמו שצריך.

 

אז עם יד על הלב, הייתי מחכה עוד קצת, חוסך טיפה או מבקש מההורים, קונה אופני זנב קשיח משומשות בכמה מאות יותר,

 

קסדה טובה ונוחה, מיגונים פשוטים או משומשים, ואז מתחיל לרכב.

 

יש הסכמה ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קספר, תקרא את שתי השורות האחרונות בהודעה שלי (לאחר העריכה).

 

קודפ כל אני שמח שהודעתך "שינתה גישה", קצת יותר נעים לקרוא אותה עכשיו...

 

אני מכיר את הבחור, ותשובתו ואופי רכיבתו (כמו גם נהיגתו) ברורה לי מאוד.

 

המלצותיי לא נועדו להראות מה אני עושה או לא עושה, אלא הותאמו לפותח השרשור, גם על דברים שהוא לא כתב.

 

לדעתי האישית, לקנות אופניים ב- 500 ש"ח ולרדת איתן לשטח,

 

תוך התחשבות במטרותיו של הבחור (שוב, לא מדובר במבוגר בן 40 שמחפש לרכב רגוע בשבילים)

 

זו תהיה טעות, כזו שתגרום לו או להוציא עוד כסף על טיפול דברים שיישברו,

 

או טעות שתשאיר צלקות כי משהו יישבר באמצע הרכיבה ואז נופלים וזה כואף.

 

יש דברים, שאם אין כסף לעשות אותם, לפעמים עדיף לחכות עוד חודש, לחסוך קצת, ואז לעשות אותם כמו שצריך.

 

אז עם יד על הלב, הייתי מחכה עוד קצת, חוסך טיפה או מבקש מההורים, קונה אופני זנב קשיח משומשות בכמה מאות יותר,

 

קסדה טובה ונוחה, מיגונים פשוטים או משומשים, ואז מתחיל לרכב.

 

יש הסכמה ?

 

אני גם שמח שהמידע שהתחלת לכתוב בשרשור הזה הוא יותר רלבנטי ונטול סיפורי דאון היל, הרבה יותר נעים לקרוא אותה עכשיו...

זה שאתה מכיר את הבחור נותן לך יתרון על המגיבים האחרים בשרשור, היה נחמד אם היית מציין זאת בהודעות הראשונות שלך כדי שמה שכתבת שם היה הגיוני יותר. אתה יודע...יש הבדל בין יועץ שלא מכיר את מי שהוא מייעץ לו לעומת יועץ שכן מכיר.

בכל אופן, סיפורי אלף לילה ולילה על דאון היל עדיין לא קשורים.

 

אז אחרי שקיבלנו עוד פרטים חשובים על הבחור לו אנחנו מייעצים פה...מסכים איתך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלדר, בתקופה שרכבתי, הייתי רוכב קבוע עם יורי לוינזון. יחד היינו יוצאים לנסיעות ארוכות ובלי עין הרע, הוא היה טוחן לי את הצורה בשטח (הבחור היה אלוף הארץ, במידה ולא ידעת). כבוד גדול מאוד נפל בחלקי שהוא היה בן זוגי לרכיבה.

ולמה אני מספר את זה? כדי להתפאר בחברים שלי? ממש לא.

 

עזוב אותי - אני סתם דג רקק שלא מבין כלום מהחיים שלו. אני מעדיף להיתלות באילנות גבוהים, ויורי בעיניי הוא אכן אחד כזה.

בכל הרכיבות המשותפות שלנו, הן בכביש והן בשטח, יורי מעולם לא השתמש במגיני ברכיים. לא משנה אם זה היה הר חורשן, פארק יקום, פארק ז'בוטינסקי או השטחים הסובבים את כפר סאלד - מעולם בנוכחותי הוא לא השתמש במגינים האלה.

אני מקבל את זה שלרכיבת דאון היל כדאי להצטייד במגיני ברכיים, אולם לרכיבת קרוס קאנטרי זה מיותר לגמרי.

 

אגב, אתה בטח מכיר את תקופת ההסתגלות הראשונית לאחר שמתקינים פדאלים SPD. אולי רק אלוהים יודע כמה נפילות היו לי בתקופה ההיא. אתה רוצה לקחת רגע כדי לנסות לנחש כמה צלקות נשארו לי על הברכיים?

אתה יכול להפסיק - אין לי בכלל צלקות. לא בגלל ה-SPD ולא בגלל נפילות אחרות.

 

אל תעשה לבחור אוברקיל. ביננו, גם אתה לא יוצא לכל נסיעה במיאטה שלך עם חליפת מירוצים חסינת אש, נכון?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, לא רק לדאונהיל צריך מגנים.

 

אישית אני לא רוכב עם מגנים גם כשמדובר ברכיבת אול מאונטיין במדבר, אבל תדע לך שגם בקרוס קאנטרי אפשר להפצע!

 

יש לי חבר ששבר את הירך שלו מנפילה, תוכל לקרוא על זה כאן:

 

http://www.groopy.co.il/bloginfo.aspx?bid=205

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, בהנחה שלא מדובר ברכיבת שבילים רגועה למטרת צפייה בנוף.

 

אני מקבל את זה שלרכיבת דאון היל כדאי להצטייד במגיני ברכיים, אולם לרכיבת קרוס קאנטרי זה מיותר לגמרי.

 

:roll: מצא את ההבדלים... :roll:

 

כאילו ברצינות - אתם פשוט מגיבים בלי לקרוא את תוכן ההודעות ?

 

ועכשיו בוא נוסיף את פריט מידע חשוב:

 

לאחר שיחת טלפון עם פותח השרשור, הוא הגדיר את אופי הרכיבות העתידיות שלו כ-

 

"אני מתכוון לרכב הכי מהר והכי חזק איפה שרק אפשר, גם בעלייה וגם בירידה, בכל מקום בשטח".

 

כמו שכבר כתבתי מיגון רצוי אך לא חובה...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...