Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון וטוב שאתה יורד לפרטים הקטנים

אבל...

זה אחד המצבים המאוד מסוכנים שאני מכיר ואני מציע לך לסייג אותו באות אדום בשל הסענה הכרוכה בכך.

 

כל עוד ליד ההגה או בסמוך לו עומד אדם שנלחץ בעקבות התקלה הוא עלול לעשות בדרך שטויות

 

אני כותב את דברי מנסיון עשיר מאוד

 

כפשע בין העברת הידית ל D בטעות....והמבין ידמיין.

 

אבל באמת האם יש צורך במצב(לא הילוך) של N ,ולמה ?

 

מי מתנדב לענות ?

פורסם

נגיד וניתפס כבל גז בנסיעה , והמנוע עולה בסל"ד לא תשלב לN בשביל שיהיה אפשר לעצור את הרכב בלי לפגוע בבלמים?

הרי לא ניתן לשלב לR (רייס) או P (פרובלם) . :lol:

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

למעט מה שנאמר קשה לי תת מענה יותר עמוק, וזאת ובהעדר הסבר של ממש במקורות מקצועיים. תמיד מתיחסים למצב הסרק כמצב שנועד לנתק למעשה את ציר כניסת התנועה לציר היציאה.

בתיבה אוטו' המיקום באופן אולי לא מקרי, נמצא בין ה D ל R בו כוון התנועה משתנה בתוך התיבה אולי גם כדי לתת שהות/התנתקות רגעית לפני שילוב מערכת גלג"שים שתשנה כוון סיבוב.

עוד דבר, בתיבות מסויימות הבדיקה של מפלס הנוזל יכולה להתבצע בצורה תקינה רק במצב N שאז הממיר מומנט מתמלא בנוזל כאשר במצב P זה לא קורה והמפלס ימדד תמיד גבוה מידי.

פורסם

נכון מאוד,זאת תשובה הרבה יותר רצינית מאשר היעוד של הניוטרל עבור הזזת הרכב.

 

אבל למעשה בפועל אין הילוך סרק,יש מצב סרק.(למעט תיבות מסוימות)

 

באחד השרשורים בעבר הרחוק לפני שש שנים קראתי שיש תיבות שמשאבת השמן לא עובדת בסרק,אשמח שמישהו יאשש את הטענה הזו.

 

אז מה הן הסיבות הנוספות שהיצרן החליט על מצב סרק(לא הילוך סרק)?? בפועל הסרק בתוך התיבה הוא מצב ולא הילוך,למי יש עוד הסברים ?

 

 

לא דרוש הסבר ממקורות מקצועיים

הבנת הלוגיקה של המערכת נותנת תשובות

אני בכוונה איני עונה משום שלפי נסיוני על שרשורי העבר כאן רב הסתום על הנגלה מאחר ומישהו ענה והאחרים חשבו שזהוא,הגענו לסיפוק.

לכן אני מעדיף לא לענות ושהתשובה תגיע בדרך הקשה,כך ילמדו גם האחרים את הלוגיקה המסתתרת מאחורי התיבות לסוגיהן.

 

בשרשור הזה ראינו בברור(למרות שחלקו נמחק) שלאנשים כאן אין הגיון מצרפי,וזה היה ניתן ללמוד מכמה תשובות כאן.

 

לכן לתת מיד תשובה סופית זו טעות,זה כאילו להתפטר מהשואל מבלי שיבין מדוע.

 

לכן אני טוען שאין צורך במקורות מקצועיים(למרות שיש כאלו רק אינך יודע היכן לחפש) אלא שיש להבין לעומק.וזה לא נעשה כאן וחבל.

פורסם
לא דרוש הסבר ממקורות מקצועיים

הבנת הלוגיקה של המערכת נותנת תשובות

אני בכוונה איני עונה משום שלפי נסיוני על שרשורי העבר כאן רב הסתום על הנגלה מאחר ומישהו ענה והאחרים חשבו שזהוא,הגענו לסיפוק.

לכן אני מעדיף לא לענות ושהתשובה תגיע בדרך הקשה,כך ילמדו גם האחרים את הלוגיקה המסתתרת מאחורי התיבות לסוגיהן.

 

בשרשור הזה ראינו בברור(למרות שחלקו נמחק) שלאנשים כאן אין הגיון מצרפי,וזה היה ניתן ללמוד מכמה תשובות כאן.

 

לכן לתת מיד תשובה סופית זו טעות,זה כאילו להתפטר מהשואל מבלי שיבין מדוע.

 

ולכן אני טוען שאין צורך במקורות מקצועיים(למרות שיש כאלו רק אינך יודע היכן לחפש) אלא שיש להבין לעומק.וזה לא נעשה כאן וחבל.

הלו, זה פורום אינטרנטי ולא שיעור ממסרות, אין טעם למתוח את העניין, אם אתה חושב שיודע ואתה הרי בפורום לא על תקן מורה או מרצה, תגיד וזהו או כמו שהצעתי לך קודם כתוב מאמר שנלמד.

אפשר לתת תשובות גם ממענה הראשון או השני של השרשור ואם יהיו כאלו שירצו לחלוק או להוסיף מה טוב, הדיון רק יתקדם ויהיה עשיר יותר.

הילוך סרק? מי הזכיר זאת ? ברור שמדובר במצב או ליתר דיוק תנאי (בתרגום חופשי) בו אין העברת תנועה החוצה מהמססרה.

פורסם
נגיד וניתפס כבל גז בנסיעה , והמנוע עולה בסל"ד לא תשלב לN בשביל שיהיה אפשר לעצור את הרכב בלי לפגוע בבלמים?(וזאת באם אתה נמצא בנסיעה בכביש פתוח, ואינך יכול לכבות את הרכב מסיבות מובנות, ואתה מתכוון רק לגלוש לעבר שולי הכביש מבלי שתפריע לתנועה, תיסתכן בתאונה, ואז שגלשת לשוליים, ניתן יהיה לכבות את המנוע, כשהרכב גלש לשוליים בכוח האינרצייה.)

הרי לא ניתן לשלב לR (רייס) או P (פרובלם) . :lol:

 

תשובה הגיונית ובמקומה, כאשר חושבים עלייה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

גם אני חושב שזוהי תשובה הגיונית מאוד, עדיף אולי לגרום לנזק למנוע עקב סל"ד גבוה מאשר לדהור ללא שליטה. כפי שכבר נאמר מצב חירום או תקלה זוהי סיבה טובה.

פורסם
גם אני חושב שזוהי תשובה הגיונית מאוד, עדיף אולי לגרום לנזק למנוע עקב סל"ד גבוה מאשר לדהור ללא שליטה. כפי שכבר נאמר מצב חירום או תקלה זוהי סיבה טובה.

 

גם כאן לא צריך להרוס מנוע ולא להלחץ

ניתן להמשיך במשולב (עם בלימת מנוע מה שיכול אף לעזור במצבים מסוימים) על ידי כיבוי מתג ההצתה.

 

כעת נותר לתמרן בזהירות למקום מבטחים לפני שמשאבת ההגה או הבוסטר יאבדו אפקט.

 

נכון זה דורש מיומנות...אבל יש לכם בלימת מנוע לפחות בחרום,ובנוסף עוד שתי לחיצות נוספות.ובלם יד.

 

הכל תלוי באינסידנט ובאופן התנהלות התנועה מסביבכם.

 

אז הנה קושייה חדשה,מה בעצם עדיף?לזרוק לסרק? או לכבות מתג הצתה? או שניהם במשולב?

פורסם
גם כאן לא צריך להרוס מנוע ולא להלחץ

ניתן להמשיך במשולב (עם בלימת מנוע מה שיכול אף לעזור במצבים מסוימים) על ידי כיבוי מתג ההצתה.

 

כעת נותר לתמרן בזהירות למקום מבטחים לפני שמשאבת ההגה או הבוסטר יאבדו אפקט.

 

נכון זה דורש מיומנות...אבל יש לכם בלימת מנוע לפחות בחרום,ובנוסף עוד שתי לחיצות נוספות.ובלם יד.

 

הכל תלוי באינסידנט ובאופן התנהלות התנועה מסביבכם.

 

אז הנה קושייה חדשה,מה בעצם עדיף?לזרוק לסרק? או לכבות מתג הצתה? או שניהם במשולב?

 

אולי היית מדגיש באדום פעולה מסוכנת של דימום מנוע בזמן נסיעה, אתה עלול לגרום לנעילת הגה עם המפתח ישתחרר מעט החוצה מהצילינדר עקב הפעולה החפוזה והנמהרת כאשר הנהג לחוץ.

נראה שלא חווית מצבים כאלו בעבר, מצערת תפוסה זה מצב מאוד מלחיץ, שאני בספק עם הנהג הממוצע גם יצליח להתעשת ולהקפיץ את הידית הילוכים ל N, אז לשלוח יד למתג ההצתה?

כיבוי מנוע ברכב בעל הגה הידראולי או חשמלי מסוכן כי אתה מאבד תגבור היגוי, והתמרון נעשה מאוד קשה (במיוחד בהגה חשמלי) וההפתעה לנהג עקב המצב עלולה להיות קטלנית.

אם כבר עדיף במצב חירום כזה זה פשוט להפעיל בחוזקה את הבלמים ולהתגבר על כוח המנוע ואם לא ניתן, לשחרר ע"י מכה מהירה קדימה של הידית הילוכים מ D ל N ולעצור בבטיחה במצד ואז לדומת מנוע.

 

תשובות למה צריך N בתיבה אוטו' ,יותר מלומדות מאשר הועלו פה, יש לך או שאתה רק "חופר" אותנו?

פורסם

יפה מאוד !

הנה תגובה שמביעה דעה של נהג אחד,והרי זו מלכתחילה היתה כוונת המשורר.

נמתין לשמוע עוד תגובות.

ונוסיף:

מה עושים בירידה ארוכה כאשר המנוע אינו מגיב כלל,הפוך ממצערת תפוסה.

פורסם

נער החידות ממומביי, חדל קושיות פסח ותגיב לעניין אם אתה יודע ועכשיו כבר יש לי ספקות. הבהרתי לך שבפורום זה התנהלות זו לא מקובלת.

×
×
  • תוכן חדש...