Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ביום חמישי כנראה אסגור עסקה על קאיה סראטו 2006 EX ,הרכב במצב מצויין

,יד ראשונה פרטי ,47000 ק"מ.

אשמח לקבל חוות דעת מכל מי שיודע משהו על הרכב. אמינות .נוחות . צריכת דלק.

תודה וחג שמח.

פורסם

אוטו נהדר, אמין חסכוני (1:10) מנוע נמרץ. גם יכולת שטח טובה.

יש מבחן דרכים של הסורנטו מול הרקסטון מול הטראקן ואת השניים האחרונים הוא לוקח בכמעט כל קטגוריה.

אחרי שתקנה תעלה תמונות לפורום השטח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

צודק.. התבלבלתי.

בכל מקרה תתחדש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הקאיה סראטו היא למעשה יונדאי אלנטרה בעיצוב שונה.

מכונית בינונית ביותר בכל המובנים, שסבלה משמה הרע של קאייה באותה תקופה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני יכול לתרום לך מנסיון של שלושה ימים בלבד שטיילתי עימה בצפון וברמה"ג:-)

 

כאמור רכב בסיסי ביותר, לא למחפשי ריגושים או נוחות מיוחדת.

 

יחד עם זאת אני דוקא נהנתי, הרכב זריז, מזגן טוב, "מושך" יחסית היטב (שלושה מבוגרים וציוד), החלפות הילוכים מעט גסות

תחת האצה ועומס, אבל הרכב שקט בנסיעה בין עירונית ונעים לנסיעה (סביב 110 קמ"ש), לא מאד מרווח (אבל זה אתה רואה בעצמך מה מתאים ומה לא).

 

סה"כ, רכב חביב ביותר ואני הופתעתי לטובה (קיבלתי אותו כחלופי).

 

אם אתה בפרופורציות נכונות ויודע למה לצפות אני בטוח שתהנה מהרכב.

 

שיהיה בהצלחה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

יש ברשותי סראטו 2006 .... הסלון די מרווח ודי מודרני. מנוע 104 כ''ס, סוחף די טוב, רגיל כזה.. הדלקת אורות בחושך אוטומטי, בקרת אקלים מכאנית, ABS, כריות אויר קדמיות, כריות אויר צד, וילונות צד מתנפחות, צמיגים בקוטר "15

 

אולי העסקה הכי טובה בשוק כרגע לרכב בסיסי ולא כל כך מיושן בגרושים.

 

אשמח לקבל חוות דעת מכל מי שיודע משהו על הרכב.

 

למען האמת הכל תלוי אך ורק במחיר. תגיד לי מה המחירון שלה היום וכמה אתה מתכוון לשלם.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

צריכת דלק ? אני אף פעם לא בודק. למה אפשר לצפות..... מנוע 1.6 פחות או יותר כמו כולם בסגמנט הזה, ליטר אחד לפה או לשם.

 

מחירים של הרכב הזה צונחים חזק, אז תחשוב טוב טוב כמה אתה משלם עבור הרכב. לשם השוואה חברות ליסינג מוכרות את הרכב הזה בשמחה רבה ב- 30%-25% פחות מהמחירון. אין לו ביקוש, לפי דעתי אתה משלם הרבה מדי.

 

לא בעיה למצוא, לא בעיה להתמקח, בעיה למכור.

 

כמה זמן הרכב על הכביש?

לכמה זמן יש טסט?

מה מצב הצמיגים / בטריה?

 

כל הדברים האלה נותנים מרחב נוסף למיקוח. לפי דעתי תוריד עד 45 ועל תמהר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...