Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי משיקים מחליף לסוזוקי ג'ימיני?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראיתי באיזה אתר בחו"ל, כאשר הייתי בחיפושים אחר מידע על ג'ימיני, ג'ימיני מוארך עם 4 דלתות! האם מישהו נתקל בזה גם??

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אגב לגבי ההשקה, למחליף לג'ימיני, עדיין אין זמן מוגדר

 

אבל קחו תתענגו על תמונות הקונספט העתידיות שלו...

Future%20Jimny%201.jpg

Future%20Jimny%202.jpg

Future%20Jimny%203.jpg

Future%20Jimny%206.jpg

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

1. אתה יכול פשוט לערוך את ההודעה ולא לפרסם כל פעם הודעה חדשה.

2. הקונספט נראה מגניב ולשמחתי, נראה שהם עדיין מקדשים את עניין העבירות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה עם ג'ימני שהוא convertible ? (כמו הסמוראים הישנים)

אני בטוח שאם חברת jeep המכובדת עדיין מוציאה ג'יפים convertible גם חברת סוזוקי יכולה להוציא!

 

עריכה:

ממש עניין אותי הנושא, והסתכלתי באינטרנט ואכן ראיתי יצור שכזה.

מעניין למה לא מיובא לארץ, הסמוראי הצליח מאוד בגרסאות כאלה!

מישהו יודע?

 

 

ישנה גירסה פתוחה, חברים השכירו באיי נאפה שבוע שעבר גרסה כזו עם "בקיני" אדומה עם גג לבן.

מיותר לציין שהרכב נראה גיי משהו :lol:

 

לא מביאים אותה לארך כי היבואן יודע שלא יהיה לה ביקוש.

Guest אליאור1
פורסם
ישנה גירסה פתוחה, חברים השכירו באיי נאפה שבוע שעבר גרסה כזו עם "בקיני" אדומה עם גג לבן.

מיותר לציין שהרכב נראה גיי משהו :lol:

 

לא מביאים אותה לארך כי היבואן יודע שלא יהיה לה ביקוש.[/QUOT

 

ולמה היבואן יודע שלא יהיה ביקוש?! כי הוא היה רוצה למכור אותו ב130000 ש"ח ובאמת במחיר כזה לא יהיה לרכב הזה ביקוש

 

אבל אם היו מביאים את הרכב הזה במחיר דומה לגירסא המפוארת 114000 ש"ח אני מאמין שהוא כן היה נמכר בכמויות מכובדות שלא נדבר על שוק היד2 שיהיה לו

פורסם

לדעתי האישית, דווקא במקרה הזה אתה נובח על העץ הלא נכון.

 

הג'ימני מתומחר בארץ בצורה הוגנת מאוד והוא ללא ספק אחד הרכבים שנותנים הכי הרבה תמורה ביחס למחיר.

 

איך את הגירסא הפתוחה ימכרו ב 130K כשהגרסא הסגורה עולה 105K?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דבר שלישי תתפלאו אבל סוזוקי מייצרים רכבים מדהימים בבטיחותם מניסיון שלי ושל חברים.

 

 

אני בטוח שאפילו בסוזוקי יתפלאו על האימרה הזאת שלך.

 

 

על מה אתה מדבר,מבין היצרניות היפניות סוזוקי נחשבים לאנדר-דוג בתחום הבטיחות (אני לא נכנס לדברים אחרים כמו נוחות,איכות, עיצוב וכו' שגם בהם היא נופלת ביחס ליפניות האחרות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לכל דבר יש מחליף,

 

וכן עם כל הכבוד לג'ימיני שהוא רכב שטח זעיר אמיתי,

הוא בהחלט מבקש שדרוג ראוי ויהיה מצויין אם יוצג מחליף מודרני יותר,

כזה שיוסיף לפחות מנוע יותר חזק ומימדים קצת יותר גדולים (במיוחד רוחב).

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
ישנה גירסה פתוחה, חברים השכירו באיי נאפה שבוע שעבר גרסה כזו עם "בקיני" אדומה עם גג לבן.

מיותר לציין שהרכב נראה גיי משהו :lol:

 

לא מביאים אותה לארך כי היבואן יודע שלא יהיה לה ביקוש.

 

 

דווקא הסמוראי הביא הצלחה לא קטנה !

פורסם

אוקי, שיניתי את דעתי! באמת הגיע הזמן להציג מחליף, והקונספט הזה נראה מעניין. די דומה לטויוטה FJ..

לטעמי, מה שטעון שיפור בג'ימני זה בעיקר:

-מושבים נוחים יותר.

-מהלך מתלים רציני יותר.

-נעילה אחורית לא תזיק(אם כי יש שמעדיפים בלי).

-סל"ד שיוט נמוך יותר, שיהיה אפשר ליסוע לדרום בלי לסבול כל הדרך..:wink:

-אופציה למנוע דיזל! (שבעצם קיים אבל רק בחו"ל:?)

 

:idea:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

Guest אליאור1
פורסם

וואלה יש מנוע דיזל? לא ידעתי ......

אתה יודע אולי את הנתונים שלו? נפח? הספק?

 

צריך להיות מעניין ג'ימיני עם מנוע דיזל חזק ומומנט עצבני


×
×
  • תוכן חדש...