Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בפלאגים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!!

קניתי פלאגים בחנות חלפי רכב, לאלפא סוד.

מרווח האלקטרודות בפלאג החדש, הוא 0.5מ"מ (W5DC)

ובספר "היינס" רשום שאני צריך מרווח של 0.6מ"מ (N6Y שזה??) אני חושב..

 

מה אתם אומרים? האם אני צריך להוציא סכום נוסף ולקנות פלאגים במרווח שרשום בספר?

 

(לפני ההחלפה של הפלאגים, היו במכונית פלאגים במרווח של 0.7 מ"מ)

מה אתם אומרים על כל העניין?

פורסם

היה 7 בהתחלה

בחנות אמרו 5

 

היתי הולך על האמצע ולוקח 6 לא לפה ולא לשם

וגם היינס מציע את זה מה יכול להיות רע?

tAoS FoReVeR

פורסם
שלום!!

קניתי פלאגים בחנות חלפי רכב, לאלפא סוד.

מרווח האלקטרודות בפלאג החדש, הוא 0.5מ"מ (W5DC)

ובספר "היינס" רשום שאני צריך מרווח של 0.6מ"מ (N6Y שזה??) אני חושב..

 

מה אתם אומרים? האם אני צריך להוציא סכום נוסף ולקנות פלאגים במרווח שרשום בספר?

 

(לפני ההחלפה של הפלאגים, היו במכונית פלאגים במרווח של 0.7 מ"מ)

מה אתם אומרים על כל העניין?

 

השאלה הנשאלת היא דיי פשוטה:

האם האוטו נסע טוב עם 0.7ממ ?

אם כן, סימן שמערכת ההצתה מספיק חזקה בשביל ליצור ניצוץ מדוייק עם מרווח של 0.7ממ בהתאם ליחס הדחיסה במנוע שלך.

 

אם היו בעיות- כדאי לקחת 0.6 או 0.5 ע"מ שלמערכת ההצתה יהיה קל לייצר ניצוץ בלחץ דחיסה גבוה.

 

יש לציין כי שככל שמרווח האלקטרודה גדול יותר (ומערכת ההצתה חזקה יותר ע"מ לספק את המתח הראוי ליצירת ניצוץ עם מרווח אלקטרודה גדול) ניצול הדלק יהיה לרוב טוב יותר - זו בדיוק הסיבה שברוב המכוניות המוזרקות יש מערכת הצתה חזקה (לרוב 2 קויילים ואף יותר) שמספקות ניצוץ לפלאג עם מרווח אלקטרודה של 0.9-1.1 ממ :!: ביחס ל 0.5 עד 0.8 במכוניות ישנות יותר עם קרבורטור.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היתה הצתה "בריאה" מאוד עם 0.7..

אך, אני קניתי 0.5, להשאר עם הפלאג הקיים או להחליף בחזרה למרווח גבהה יותר?

ומה המשמעות של ניצול דלק טוב יותר? זאת אומרת איך זה ישפיע?

דבר נוסף למערכת ההצתה היה "מגביר הצתה" שנמצא על החוט שמחבר בין הקויל לדיסטרבוטור.. כנראה בגללו התאפשר המרווח (0.7), איך אני יכול שוב "להגביר" את הכח?

האם זה ע"י קויל משופר?

(את "מגביר ההצתה" כבר לא מוכרים.., כנראה..)

 

תודה איציק!!

פורסם

הכוונה בהצתה זה כשמניעים את האוטו או בזמן הפעולה בניוטרל?

 

ואיך מבדילים בין הצתה טובה לפחות טובה?

tAoS FoReVeR

פורסם
היתה הצתה "בריאה" מאוד עם 0.7..

אך, אני קניתי 0.5, להשאר עם הפלאג הקיים או להחליף בחזרה למרווח גבהה יותר?

ומה המשמעות של ניצול דלק טוב יותר? זאת אומרת איך זה ישפיע?

דבר נוסף למערכת ההצתה היה "מגביר הצתה" שנמצא על החוט שמחבר בין הכויל לדיסטרבוטור.. כנראה בגללו התאפשר המרווח (0.7), איך אני יכול שוב "להגביר" את הכח?(את "מגביר ההצתה" כבר לא מוכרים.., כנראה..)

 

תודה איציק!!

 

ניצול דלק טוב יותר הוא למעשה שריפה יעילה של כל תערובת הדלק עם מינימום שארים - מה שיתן את את מלוא האנרגיה הדרושה למנוע עם מינימום שארי פיח.

בנוגע למגביר הצתה - לא התעסקתי עם זה ולכן אין באפשרותי לסייע לך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק יש אפשרות לשדרג את מערכת ההצתה אם אני אחליף את הקויל לאחד "חזק" יותר?, במידה וזה אפשרי, צריך גם להחליף את הפלאגים ואת חוטי ההצתה? או שיוני בדיסטרבוטור?

פורסם
איציק יש אפשרות לשדרג את מערכת ההצתה אם אני אחליף את הקויל לאחד "חזק" יותר?, במידה וזה אפשרי, צריך גם להחליף את הפלאגים ואת חוטי ההצתה? או שיוני בדיסטרבוטור?

 

בהחלט, להערכתי את חוטי ההצתה לא תצטרך להחליף אלא רק לכוון מחדש את מרווח האלקטרודה (לא חייבים להחליף פלאגים בשביל זה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אחלה, תודה רבה.. אני הולך עכשיו לקנות כמה חלפים אז אני אברר בדיוק במה מדובר..!

 

הפלאג לא יפגם אם אני אגדיל מעט את המרווח? (נגיד עם שפיץפלייר או משהו..)

פורסם
אחלה, תודה רבה.. אני הולך עכשיו לקנות כמה חלפים אז אני אברר בדיוק במה מדובר..!

 

הפלאג לא יפגם אם אני אגדיל מעט את המרווח? (נגיד עם שפיץפלייר או משהו..)

 

לא אם אתה עושה את זה בעדינות, מבלי לפגוע באלקטרודה :!:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אחלה, תודה רבה.. אני הולך עכשיו לקנות כמה חלפים אז אני אברר בדיוק במה מדובר..!

 

הפלאג לא יפגם אם אני אגדיל מעט את המרווח? (נגיד עם שפיץפלייר או משהו..)

 

לא אם אתה עושה את זה בעדינות, מבלי לפגוע באלקטרודה :!:

 

איציק

 

תקנה סט מפתחות לפלאגים, זה מגיע עם פילרים וכלי קטן לכיוון מרווח אלקטרודה

זה 20~ ש"ח באוטו דיפו ורשתות DYI

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אין שום בעיה להגדיל את המרווח של הפלאגים. לא צריך להחליף את הפלאגים.

פשוט תכניס מברג שטוח למרווח, ובלחץ עדין תמשוך את הידית כלפי מעלה.

תעשה את זה מאוד בעדינות, ותצטייד בפילרים (Feeler Guage) כדי למדוד את המרווח.

אם פתחת יותר מדי, פשוט תן כמה דפיקות עדינות של ראש האלקטרודה על הרצפה כדי להקטין את המרווח.

 

כשאתה מכניס את הפילרים בגודל המתאים, הם צריכים להכנס למרווח קצת בלחץ ולא בחופשיות.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

שמעתי ממבין עניין שניתן לייצר מאיין מגבר מתח בין הכהל לדיסטביותר באמצעות חוט הסיכוך{מאיין רשת} שיש בחוט של אנטנה {כבלים וכו"} ע"י ליפוף ע"ג החוט בין הדיסטביוטר לכהל וכך הוא מונע איבוד ע"י ביטול ההשראה המגנטית אני אנסה ואדווח ותחשנו על זה.....

פורסם
שמעתי ממבין עניין שניתן לייצר מאיין מגבר מתח בין הכהל לדיסטביותר באמצעות חוט הסיכוך{מאיין רשת} שיש בחוט של אנטנה {כבלים וכו"} ע"י ליפוף ע"ג החוט בין הדיסטביוטר לכהל וכך הוא מונע איבוד ע"י ביטול ההשראה המגנטית אני אנסה ואדווח ותחשנו על זה.....

 

אשמח לשמוע את תוצאות הניסוי ובנוסף לקבל אינפורמציה האם יש בידך כלי כלשהוא לבדוק אם חל שיפור או לא - והאם זה מדיד (פרט להתנגדות החוט באורכו הנוכחי).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...