Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית WRX ב70K+10K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אישתי קבלה סוף-סוף רשיון ואנחנו עומדים לקנות רכב שני למשפחה.

הכוונה היא ללכת על אימפרזה WRX (אולי STI אם נצליח להכנס לתקציב) מהשנתונים 2001<.>

עדיפות ל2002

התקציב הוא 70K ועוד 10K לישור קו מסיבי :) (אם אפשר פחות - מה טוב!)

איך קונים רכב כזה? (אף-פעם לא קניתי רכב משומש ובמיוחד לא רכב ספורטיבי)? מה לבדוק? לאיזה מוסך מומלץ לקחת?

האם התקציבים (בסיס + ישור קו) הגיונים?

יש אולי סוחרים אמינים (!!!!) שמתמחים ברכבים ספורטיבים (אני אעדיף לשלם קצת אקסטרה אבל לבזבז פחות זמן).

כל המלצה נוספת על הרכב/מחירים/קנייה/הצעות/אחר תבורך.

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התקציב סביר, גם לא קשה כל כך למצוא מכוניות שמורות מהשנתונים הנ"ל, כנראה כי הצעירים פחות אהבו את העיצוב,

 

תנסה למצוא עם קילומטרג נמוך ככל האפשר,היסטורית טיפולים מסודרת,וללא שיפורים.

 

הרכב באופן כללי אמין מאוד.

 

 

קח בחשבון - דלק,דלק,דלק.

STI 2004

 

 

פורסם

עלויות תחזוקה נלקחו בחשבון. אשתי לא נוסעת הרבה אז גם הדלק לא מהווה בעיה (אני מקווה).

מה הדברים שכדי לבדוק? ראיתי כמה מכוניות למכירה בYAD2 אבל כולן 5+ ידים.... האם זו בעיה?

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

רכבים מסוג זה צריך לבדוק טוב לפני שאתה קונה במוסך, למצוא תקלות, מנוע, גיר, שילדה.

צריך לבדוק בכל רכב משומש שאתה קונה אבל מסוגים כאלה צריך לבדוק לעומק ומומלץ שיהיה בלי שיפורים וכאלה.

וגם חשוב מאוד לבדוק היסטוריית טיפולים מסודרת.

פורסם

זה שאין לך ניסיון על רכב ספורטיבי כבר בעייתי מאחר שזהו רכב חזק שמצריך ניסיון נהיגה.

שנית אשתך עתידה לנסוע עליו?

לא שיש לי בעיה עם המין הנשי מאחורי ההגה אך האישה רק הוציאה רישיון וזה יהיה רכבה הראשון?

לא נראה לי רעיון טוב כ''כ.

כפי שאמרו עלויות האחזקה גבוהות בעיקר דלק וביטוח.

לדעתי מומלץ לחפש אלטרנטיבה אחרת

פורסם
מה הצריכת דלק אצלך? אצלך WRX?

 

 

WRX, בעיקר בעיר,רגוע מאוד, 1ל6.

 

לGTI33, הרכב ממש לא מסוכן לנהג/ת חדש/ה, הוא מסוכן למי שמחפש להשתולל. להיפך, מבחינת אחיזה ובלמים הא בטוח יותר.

STI 2004

 

 

פורסם
WRX, בעיקר בעיר,רגוע מאוד, 1ל6.

 

לGTI33, הרכב ממש לא מסוכן לנהג/ת חדש/ה, הוא מסוכן למי שמחפש להשתולל. להיפך, מבחינת אחיזה ובלמים הא בטוח יותר.

לא מסכים איתך בכלל!

זהו רכב ספורט חזק מאוד בכל קנה מידה שלא מתאים לנהג חדש (לא חשוב גבר או אישה).

התגובות שלו חדות מאוד הן בהגה והן בדוושת הגז(אל תשכח טורבו שנכנס בפראות) והוא הרבה הרבה פחות סלחני למי שלא יודע להשתמש בו-כל רכב ספורט דורש תקופת התרגלות ארוכה.

אי לכך הוא גם יותר מסוכן לנהיגה מפורד פוקוס ליסינגומטית כי אליה כחבילה שאמורה לנסוע מנק' א' ל ב' הרבה יותר קל להתרגל והיא בנויה כמשפחתית על כל המשתמע מזה.

לגבי ההשתוללות - זה כבר עניין של פרספקטיבה אישית ונסיון נהיגה-הWRX תובענית מאוד.

אשתו יכולה לנהוג ב120 בכביש מהיר ומבחינתה זו תהיה השתוללות , הוא יכול לנסוע על הצד ב50 קמ"ש בתוך חניון ולזה הוא יקרא השתוללות...

פורסם

אני מסכים חלקית עם MH53 וחלקית עם ROYCO.

אבל לא נכנס לזה עכשיו...

יש מוסכים שאתם יכולים להמליץ עליהם שמבינים בWRX ומסוגלים גם לעשות בדיקת תרום קנייה מדויקת ואחר-כך גם לבצע את כל העבודה הצורה מיקצועית? אני מוכן להשקיע זמן/כסף בישור קו מעמיק כדי לקבל אוטו שנוסע טוב ואמין לחלוטין!

 

על כמה עומד ביטוח לרכב זה (עם מישהו יודע גם כמה יעלה להוסיף נהג חדש)?

כמה שאני מבין, עלויות אחזקה שוטפות (חוץ מדלק ותקלות מיוחדת) די זהה לאימפרזה רגילה. האם זה נכון? למרות שזה לא ישנה את ההחלטה :)

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

אתה מבין לא נכון. אימפרזה טורבו תדרוש טיפולים יקרים יותר (שמן איכותי יותר, חלפים יותר איכותיים), והמחיר של חלקים מתכלים יהיה גדול משמעותית - קלאץ', צמיגים, בלמים וכדומה. גם הביטוח יהיה ככל הנראה גבוה יותר, ההפרש כבר תלוי בכמה טוב סוכן הביטוח שלך (ונהג חדש יקפיץ את מחיר הביטוח בעוד כמה אלפים).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יבגני.

לקנות WRX ליסוע איתה לסופר זה רעיון גרוע.

לקנות WRX ולתת לנהג חדש בלי ניסיון על מנת להוציא מהרכב את מה שהוא שנותן זה גם רעיון גרוע.

 

המלצתי אלייך:

לקנות משהו יותר רגוע בתור התחלה.

לצבור קצת ניסיון ולעשות גם בבוא העת קורס נהיגה נכונה.

 

ואז להתקדם ל-WRX או מה שבא לך.

פורסם
יבגני.

לקנות WRX ליסוע איתה לסופר זה רעיון גרוע.

לקנות WRX ולתת לנהג חדש בלי ניסיון על מנת להוציא מהרכב את מה שהוא שנותן זה גם רעיון גרוע.

 

המלצתי אלייך:

לקנות משהו יותר רגוע בתור התחלה.

לצבור קצת ניסיון ולעשות גם בבוא העת קורס נהיגה נכונה.

 

ואז להתקדם ל-WRX או מה שבא לך.

 

 

 

בדיוק מה שיש לי להוציא מפי

 

רכב שני למשפחה , WRX?

:roll:

פורסם

מישהו יכול לתת הסבר (!) ולא רק הצהרות למה WRX זה רכב גרוע לסוע לסופר או לקנות כרכב משפחה שני?

יבגני

 

בחו"ל: Audi Q7 3.0 TFSI 2014, ו- Porsche Cayman S 2013

בארץ: מחפש

פורסם

WRX זה דווקא לא רכב רע לנסוע לסופר - יש המון מקום בבגאז'. הוא גם לא רע בכלל כרכב משפחה שני - אם נוסעים בו רק לנסיעות כיף אז גם נהנים ממנו וגם לא מוציאים סכומי עתק על דלק וכדומה באופן שוטף. עדיין עלויות התחזוקה תהיינה גבוהות ביחס למכונית "רגילה", אבל אם מוכנים לזה, זה לא נורא.

 

השאלה היחידה היא האם זה באמת יהיה השימוש של הרכב. כי אם רק האישה תנהג בו ב-95% מהזמן (לסופר ובנסיעות מנהלתיות בלבד) אז הוא די יפספס את הייעוד שלו. בשביל זה אפשר לקנות אימפרזה 1.6 ולקבל את אותו האפקט עם הרבה פחות הוצאות שוטפות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...