Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו מגאן סדאן 99,1.6,ידני.

החלון האחורי ימני סגור.עד לפני שבוע החלון היה תקין.כרגע,בניסיון להוריד ע"י המתג אין כל תגובה.

יש אור במתג-כלומר מגיע מתח למתג.כאשר אני נותן פקודת סגירה יש תגובה מהמנגנון,כלומר מגיע מתח מהמתג למנגנון לפחות לגבי פקודת סגירה.

אני מניח שהבעיה היא במתג עצמו.השאלות שלי הן אלו:

1. במידה ואכן המתג תקול,האם ניתן לפתוח ולתקן אותו?איך ניתן לבדוק אותו?במידה ולא ניתן לתקן היכן ניתן לרכוש מתג כזה?

2. האם יכולה להיות בעיה אחרת שמסתדרת עם התופעות שתארתי ומה יכול להיות הפתרון?

 

בתודה מראש על העזרה,

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

בהנחה שהחלון השני עובד, תבצע החלפה בין המפסקים של 2 החלונות, אם התקלה עברה לחלון השני אז הבעיה במפסק.

פורסם
בדוק האם הפיוז של החלון הרלונטי נשרף.

האם החלון השני עובד ?

 

אין פיוז ניפרד לחלון(לפחות ע"פ שרטוט לוח הפיוזים המודבק על המכסה).

החלון השני אכן עובד ותקין.

 

בהנחה שהחלון השני עובד, תבצע החלפה בין המפסקים של 2 החלונות, אם התקלה עברה לחלון השני אז הבעיה במפסק.

אין אפשרות לבצע החלפה.ניסיתי וראיתי שהקונקטורים והמפסקים הם תמונת ראי האחד של השני ואין אפשרות להחליף בינהם.

 

שתי שאלות נוספות:

האם מישהו יודע אם הפקודה עוברת דרך ממסר(relay)?

האם מפסק החלון הקדמי באותו צד זהה לאחורי וניתן לצורך בדיקה להחליף בינהם?

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

×
×
  • תוכן חדש...