Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחמד רק שאין לך הגברה לקומפוננט וחבל אתה יותר מתעסק במולטימדיה ופחות בסאונד אם זה מה שרצית זה טוב מאוד

פורסם

לא ברור בכלל...

 

למה גם car-pc וגם HU ללא מגבר אלא רק מונו לסאב?

 

קצת הזוי...

 

תגדיר תקציב + העדפות ואז נוכל להמליץ.

 

נשמע פנטזיה ילדותית ולא מציאותית!

 

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אם תחבר מורל לרדיודיסק לא תנצל אותם בכלל,חבל

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם
לא ברור בכלל...

 

למה גם car-pc וגם HU ללא מגבר אלא רק מונו לסאב?

 

קצת הזוי...

 

תגדיר תקציב + העדפות ואז נוכל להמליץ.

 

נשמע פנטזיה ילדותית ולא מציאותית!

 

רוני נ.

pc ו hu זה שתי דברים שונים תפקידים שונים הפי סי מתפקד כמו מחשב מזרים נתונים למסך שלו ולhu

הוא מחבר למגבר מסיבה לא ברורה(הpc)

פורסם

אם יש לך מחשב אתה לא צריך HU מאחר והוא מחובר למגבר באופן עצמאי והוא משמש כ HU משובח בעל אופציות נרחבות בהרבה מכל HU ממוצע.

 

משתמשים בדיסק הקשיח שלו כמקור השמע, והכרטיס קול הוא בעצם היציאה.

 

ולכן אין כל צורך ב HU נפרד אלא רק מסך מגע ותוכנה.

 

מתאם רדיו USB + כרטיס קול משובח.

 

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

איזה רדיו דיסק זה בדיוק?

 

אולי שווה לך למכור אותו ולקנות מגבר, אם לא אז אין טעם ב CARPC.

 

אתה לא מרוויח כלום מזה מלבד DISK ON KEY גדול במיוחד, שאתה כבר יכול לרכוש HD חיצוני ולחבר לHU שלך .

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

בגלל זה אני אומר שלא צריך HU, מחשב זה הרבה יותר מעוד HU.

 

יש לך את כול ההאפשרויות של כיוונים , GPS, BT, סרטים וכו'....

 

ולכן ה HU מיותר ואפילו יכול להוות כי חוליה חלשה במערכת מסוג CAR-PC.

 

תריץ חיפוש לגבי CAR-PC ותראה מה ניתן לעשות עימו.

 

בנוסף מהיכן אתה רוכש את המחשב?

 

מה יש לך כבר בבית?

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

המסך שלך הוא לא מסך מגע נכון?

 

על מה בדיוק חשבת, בשימוש המחשב בתצורה הנוכחית?

 

לגבי הסאב מוגבר ורמקולים לא, הסאב יהיה דומיננתי מידי לדעתי..

 

המערכת אינה מתוכננת כראוי.. לדעתי ללא מגבר ומסך מגע אין טעם בחיבור המחשב.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אני לא צריך מסך מגע , יש לי שלט שמכויל להכל ואם יש בעיה אני יכול לשלט בעכר מהשלט.לגבי שבסאב יהיה דומיננטי,כרגע אין אפשרות אחרת וגם שאני אוהב לשמע מוזיקה שחורה עם דומיננטיות לבאסים

×
×
  • תוכן חדש...