Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלי מורכב פילטר פתוח של חברה סימוטה, כל מספר שבועות נדלקת לי נורת התראה תקלת מנוע ובמוסך אומרים שהפילטר משתחרר כל הזמן ולכל הנורה נדלקת (דבר שנשמע אמין מכיוון שישנו רעש מוזר בעת הלחיצה על הגז של יניקת אויר בצורה חופשית ולא דרך בפילטר).

מישהו מכיר תופעה דומה? או שיש לו פתרון למקרה? אשמח להצעות ותשובות.

בתודה אור

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הפילטר מורכב כראוי אין סיבה ש"ישתחרר" מכל סיבה שהיא. נקודה.

האם הבעייה התחילה פתאום או ישר לאחר ההרכבה? האם הפילטר ישב על רכב אחר?

ההתראה מגיעה מהחיישן, לצערי לא יודע איפה הוא יושב בגולף.

פורסם

היית לי בעיה דומה בסיאט איביזה שלי אומנם הנורה לא היית נידלקת!!

פשוט מאוד קח מברג דחוף מעט את הפילטר שישב יפה סקסי ונכון , לאחר מכן חזק את הבורג

שנועל את הפליטר וסע לשלום =]

פורסם
ברכב שלי מורכב פילטר פתוח של חברה סימוטה, כל מספר שבועות נדלקת לי נורת התראה תקלת מנוע ובמוסך אומרים שהפילטר משתחרר כל הזמן ולכל הנורה נדלקת (דבר שנשמע אמין מכיוון שישנו רעש מוזר בעת הלחיצה על הגז של יניקת אויר בצורה חופשית ולא דרך בפילטר).

מישהו מכיר תופעה דומה? או שיש לו פתרון למקרה? אשמח להצעות ותשובות.

בתודה אור

 

בהחלט!

קרה לי לאחרונה כמה פעמים (הרכב: איביזה FR 2008, הפילטר הפתוח: של A.K.A) בדיוק מה שאתה מתאר.

לי זה קרה בערך כשנה-שנה וחצי אחרי התקנת הפילטר הפתוח (לא יודע בדיוק מכיוון שלא אני התקנתי אותו).

אני פשוט החזרתי למקורי - גם התקלה נעלמה ולא חזרה שוב, גם הרעש של הפילטר הפתוח (שלא אהבתי) נעלם וגם אני מרגיש שהרכב סוחב יותר טוב בטורים הנמוכים. אז למה שמתי פילטר פתוח? לא שמתי, הוא היה שם (זה שמכר לי את הרכב שם אותו).

 

הרכב שלך סטנדרטי חוץ מהפילטר? אם כן, ממליץ לך להחזיר למקורי ע"מ להחזיר את השקט הנפשי, כי למיטב הבנתי - חוץ מרעש נחמד (למי שאוהב) זה לא נותן כמעט כלום (ויש פה כ"כ הרבה שירשורים על הנושא..ממליץ לקרוא אם לא עשית זאת עד כה).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

להבדיל מרכבי VAG אחרים בעלי מנוע 1.8T - באיביזה 6L מותקן פילטר אוויר מקורי קטן מאוד שידוע בוודאות שהוא לא מסוגל לספק את האוויר הדרוש למנוע בגדישות של 1 באר ומעלה - כך שאם אתה נוסע עם צ'יפ וגודש גבוה אתה פוגע הן בביצועים והן במנוע. (ראה SEATCUPRA.NET)

 

אם טוב לך ככה, לבריאות.

...CASKA for life

פורסם
להבדיל מרכבי VAG אחרים בעלי מנוע 1.8T - באיביזה 6L מותקן פילטר אוויר מקורי קטן מאוד שידוע בוודאות שהוא לא מסוגל לספק את האוויר הדרוש למנוע בגדישות של 1 באר ומעלה - כך שאם אתה נוסע עם צ'יפ וגודש גבוה אתה פוגע הן בביצועים והן במנוע. (ראה SEATCUPRA.NET)

 

אם טוב לך ככה, לבריאות.

 

אז אם הוא בכל זאת לא רוצה פילטר פתוח הוא יכול לקחת את הבית פילטר מקופרה דיזל D160, הוא הרבה יותר גדול ומתאים בול

פורסם

זה לא יוצא יקר מאוד ? עם ה INBOX ? נראה לי איזה 2000 ש"ח. לא שווה. ועוד בשביל ליסוע פחות טוב מפילטר פתוח רגיל.

גם INDUCTION KIT כולל יבוא מחו"ל ייצא יותר זול.

...CASKA for life

פורסם
להבדיל מרכבי VAG אחרים בעלי מנוע 1.8T - באיביזה 6L מותקן פילטר אוויר מקורי קטן מאוד שידוע בוודאות שהוא לא מסוגל לספק את האוויר הדרוש למנוע בגדישות של 1 באר ומעלה - כך שאם אתה נוסע עם צ'יפ וגודש גבוה אתה פוגע הן בביצועים והן במנוע. (ראה SEATCUPRA.NET)

 

אם טוב לך ככה, לבריאות.

 

הייתי בטוח שציינתי את זה - הרכב שלי סטנדרטי לחלוטין, כך שאת ה-0.6 באר אני לא עובר (בגלל זה המלצתי לו להישאר עם המקורי אם האוטו סטנדרטי).

ידוע לי שברכב משופר רצוי להחליף לפילטר פתוח/INBOX.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

כן, הא?אחרי חצי שנה באמת התרגלתי לטוב.. אחרי תום האחריות נחשוב על דרכים לשיפור.

מה שבטוח - אם אני אשפר, זה קודם כל אחיזה ואח"כ כוח.

דרך ארוכה עוד לפני..8)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מה זה אחיזה ? מה אתה מתכוון לעשות ?

 

לדעתי, אם אתה לא מתכוון להתחרע על האוטו בנס הרים ולשחק על המגבלות שלו - אין כל טעם בשיפורי אחיזה. הנמכה והקשחה בהחלט משפרת אחיזה ויציבות וגם את הלוק אך הן באות במחיר של נוחות הרכב.

 

אם אתה מנצל את יכולות השלדה של הרכב עד הסוף (לא שיש יכולות שכאלו ברכבים הנ"ל) אז סבבה. אם לא, אין טעם.

 

מה שכן, לדעתי ARB אחורי עושה קסמים במחיר די פעוט ולא בא על חשבון שום דבר.

 

בכל מקרה, לא משנה כמה תנמיך ותקשיח, הרכב כלל לא יתקרב להתנהגות "כיפית" - עדיין יישאר התת היגוי, הוא רק יבוא במהירויות גבוהות יותר ומסוכנות יותר.

 

וזאת מבלי להידרש לעניין הביטוח המקיף - לדוגמא, חבר שלי בעל S2000 מונמכת תובע עכשיו (דרך חברה שלי..) את חברת הביטוח כי זו סירבה לשלם על נזק בטענה שהוא שינה את מרכב הרכב, החליף מכלולים שפגעו ביכולת הרכב ובכך גרם לתאונה ואף ולנזק כספי יקר יותר משהיה נגרם היה ומכלולי הרכב היו מקוריים מהיצרן. (לך תבין אותם... אבל עדיין מבחינה משפטית יש כאן בעיה לא פשוטה. -> תקרא את הפוליסה..)

...CASKA for life

פורסם

כרגע אין טעם להגיד מה אני הולך לעשות, כי זה לא רלוונטי. אם וכאשר זה יקרה, תהיה בטוח שאני אשאל כאן :wink:

אבל בגדול - כן, הכי מפריע לי התת-היגוי וה (אי) יציבות, אבל שוב - בינתיים אני חי עם זה בשלום, וגם ככה זה לא רלוונטי מכל מיני סיבות נכון לעכשיו.

 

בקשר לתביעות מהביטוח: אכן, בשרשור הדביק בפורום הזה מצוינת העובדה ששיפורים עלולים לעשות בעיות עם הביטוח - אבל גם אם אתה לא משפר אחיזה אלא רק כוח, חברת הביטוח תנסה להתנער ממך (בהנחה שהם יעלו על זה, כמובן).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אז זהו, שעל ניהול אף אחד לא יכול לעלות, גם במוסך המרכזי - אם לא נכנסים לנבכי המחשב ורק מחברים לדיאגנוסטיקה לא רואים את השינוי.

 

הביטוח לא יגיב על INBOX או כל פילטר אחר כשינוי שהביא לבעיה בטיחותית.

 

גם ARB, כמו שאמרתי, רק מוסיף ולא גורע כלום (לדעתי, אם הוא צבוע בצבע הרכב, לא יעלו על כך שהוא לא מקורי)

 

בסיאט קופרה - אחד המטורפים הרכב LSD בתוך הגיר והוא טוען לשיפור מאוד משמעותי באחיזה שגם בא לידי ביטוי במיאוץ למאה וגם בסיבובים.

 

 

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Quaife-VW-Golf-020-109mm-ATB-Helical-LSD-differential_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116QQitemZ200307765006QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

...CASKA for life


×
×
  • תוכן חדש...