Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני בונה מערכת לחבר כרגע בתקציב של בסביבות 3000-3500 שקל.

אני מתלבט בין כמה מגברי 4 ערוצים אני אשמח אם תוכלו לעזור.

1.יש לנו את הMAC AUDIO הותיק והמוכר Z4200

110X4

2X285

928 ש"ח

2.JBL GTO 75.4

104X4

284X2

1188 ש"ח ( האם הוא שווה את התוספת מחיר על הZ4200?)

3.

Ground Zero GZTA 4000TX

 

4X85

2X350

1300 ש"ח.

 

זה מה שעולה לי בראש, אם יש עוד הצעות אני אשמח.

אשמח לקבל חוות דעת על המגברים.

 

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

סליחה על ההקפצה, אין לי אפשרות לערוך.

תוסיפו למשווה

הייפוניקס טיטן

4X85

2X340

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

לפי מה שאני יודע הZ4200 כבר לא קיים , ובמקומו קיים הZX4000 והZX4500.

 

הZX4000 :

 

4X95 , 2X250

 

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1893

 

הZX4500 :

 

4X125 , לא רואה כאן נתונים בגישור אך מאמין שסביבות ה300.

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=ZX4500&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398&aff=Zap&lang=HE

 

למה לך לשבור את הראש ולהסתבך.

מגבר MAC מסדרות Z\ZX נבדקו ונותנים תמורה מעולה למחיר.

הZX4000 עולה סביבות ה900, והZX4500 סביבות ה1200.

 

גם לJBL יצא דגם חדש וה75.4 מיושן.

מה שכן , גם מגברים מעולים ותמורה מעולה למחיר.

אך ב1200 שקל אתה יכול לקחת את הMAC החדש .

 

סטס.

פורסם

אני יכול לקחת את כל אחד מהמגברים חדש עם אחריות.

עדיין יש מלאי בארץ והמחירים דיי נמוכים.

איך ההיפוניקס עומד עם כל השאר?

אם זה הZX4500 שווה תוספת של 300 שקל על הZ4200?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...