Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם זה קשור, אבל בחצי-חינם יש הגבלות למכירת סוכר! עד 2 קילו לאדם אם אני זוכר נכון.

זה נוגע גם לשקיות קילו בודדות ואפילו למבצע שהיה שם:

קנה 2 שקיות קפה שחור של X וקבל ק"ג סוכר ואז היה רשום "מקסימום 4 שקיות קפה ללקוח" (כלומר, שוב הגבלה ל-2 ק"ג סוכר).

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשור, קשור.

ההגבלות האלה לא מקריות, בעלי חנויות מכולת באמת קונים לפעמים מהרשתות הגדולות.

לא כל דבר הוא סיבה להתלהמות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

רגע, ואם עדיין מדובר ברווח על כל שקית סוכר או בקבוק קולה? אז למי אכפת?

אם אני מרוויח על מוצר X.. שייקנו מאות מצידי וימכרו את זה אחר-כך במחיר שווה להם. איפה פה הקטש?

פורסם

זה כדי להגן על הספקים. אם כל בעלי המכולות יתחילו לקנות סוכר בסופר

במקום להזמין ישירות מהספק, הספק יתעצבן ובצדק - משום שלסופר הוא מוכר כנראה

בכמויות עצומות וברווח קטן יחסית ליחידה, ואילו למכולות הוא מוכר בכמויות קטנות

וברווח גדול יותר ליחידה.

 

מעבר לכך, כפי שצוין קודם לכן, יש בכל הסופרים הגדולים כמה מוצרים שנמכרים

במחיר אפסי (או אפילו בהפסד) כפיתיון למשיכת לקוחות.

מכיוון שהרווח עליהם נמוך במיוחד, הם מגבילים את מספר המוצרים שכל אחד יכול לקנות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני הייתי מתלונן בפני קוקה קולה

הם היו מכסחים את הרמי הזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא הם לא...

אתה באמת חושב שאכפת להם?

הם לא ילכו לריב עם רמי לוי, שמוכר להם X מליוני בקבוקים בשנה, בגלל שהוא סירב למכור יותר מ2 אריזות ללקוח.

 

 

סיבה נוספת שיכולה להיות היא מגבלת מלאי שקיים בחנות או אצל היבואן/יצרן, וכדי שלא יווצר מחסור, הם מגבילים את המכירה ללקוחות.

הדבר היה לפני כמה חודשים כאשר הורג מחסור עולמי באורז ושבוע שעבר (וכנראה ימשיך גם השבוע) בחלק מרשתות השיווק בנוגע למים מינרלים של מי-עדן/נביעות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

דיסקבר צודק.

 

שוב. אני יודע על מה אני מדבר.

בהנחות כאלו אין רווח. מדובר במשיכה כדי שתקנה מוצרים נלווים.

על המבצע של קוקה קולה הזה רמי לוי לא מרויח כמעט. הרווח הזה נבלע.

 

בעלי מכולות וחנויות מסביב גם כך באים לקנות שם מוצרים אחרים.

(אגב בנוסף - לרמי לוי יש רשת הפצה נפרדת למכולות וסופרים שכונתיים שיותר זולה מהספקים עצמם. מעניין לא?)

 

בכל הרשתות יש הגבלה למוצרים במבצע וזה לא חדש.

 

אני הייתי מתלונן בפני קוקה קולה

הם היו מכסחים את הרמי הזה

 

בינתיים הספקים של כל החברות עומדים בתור כדי למכור לו.

באיזור ירושלים והסביבה כח הקניה של רמי לוי הוא הגדול ביותר בשוק. (כן. יותר מקואופ ושופרסל ביחד).

 

 

ניפגש ב 17 למרץ ברמת גן:-P

פורסם

גם בשופרסל בת"א הייתה לי בעייה לרכוש כמות של שתייה קלה (לארוע שהיה בשבת במשפחה) ועד שלא הגיע מנהל הסניף שאמר לי שאם שוב הם יתקלו בי קונה כמות ש"אינה לצריכה פרטית" הם לא ימכרו לי.

ההסבר שלהם היה שיש להם הנחייה כזו על מנת למנוע מבלי מכולות לקנות אצלם ולמכור במכולת בחצי שקל יותר.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

ההפסד כולו שלך .

 

1 הפסדת את האפשרות לרכוש מוצרים זולים באמת אצל רמי לוי .

2 הפסדת את הזכות לא לשתות כמויות של הרעל הזה .

 

מציע לך לקרוא קצת מאמרים ומחקרים שנעשו בקשר למשקה הזה - קוקה קולה - ואחר כך אולי תבין איזה נזק הוא גורם לשותים אותו .

 

 

 

YOUR CHICE AND YOUR LIFE

פורסם

נזק שמזק. אין שום דבר מסוכן לבריאות בקולה.

ברגע שבני אדם ישלטו בדיוק על כמויות האוכל שנכנס

לפה שלהם, ולא משנה מאיזה סוג, ייעלמו מחצית ממחלות העולם המערבי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הנס,

אני מחזיק ממך, בן אדם עם מודעות להרבה דברים.

 

למיטב ידיעתי בקולה יש חומצה זרחתית. חומצה זרחתית מונעת מהסידן להיקלט בעצמות שלך. בקיצור, זה אחד הדברים הלא בריאים. בתוכנית שראיתי בערוץ 8 דובר על כך שבתי ספר באנגליה מוציאים את המכונות שתיה, בגלל מה שזה גורם לתלמידים.

 

 

תעשה אתה את החושבים שלך.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

סער,

תודה על המחמאה, אבל האמת שאני סתם מכור לאינטרנט.

 

אני נוטה בד"כ להתעלם מניסוחים מתלהמים באתרים מטופשים, אולם מכיוון

שה"עובדות" בתוכו נלקחו מוויקיפדיה, פניתי גם אני לשם.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phosphoric_acid

 

ומה אני מגלה?

הפנייה להערה 4, תמצית מחקר מ-2001:

http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/74/3/343

חומצה זרחתית איננה מונעת את קשירת הסידן לעצמות. כמות הסידן הקטנה שכן עוברת לשתן

קשורה לקפאין שבמשקאות, ופה אנחנו כבר עוברים לסדרת מחקרים אחרת בנוגע לקפאין והשפעותיו.

כמו כן, שים לב למשפט החשוב הזה, שמתאים לכל סיטואציה שבה מישהו מנסה להוכיח

שמוצר כלשהו רעיל, מסוכן וכיו"ב:

(Another possible confounding factor may be an association

between high soft drink consumption and sedentary lifestyle.)

במילים אחרות, אפשר לקרוא לזה ראיות נסיבתיות.

 

ערוץ 8 הפך מזמן לערוץ זול וצהוב, מניסיון של כמה תוכניות שתרגמתי עבורו,

ולכן לא כל תוכנית שמשודרת שם לא הופכת בבת-אחת לסרט תעודה מנומק.

 

ולאיזון - אני לא שותה קולה, אני סתם לא אוהב משקאות עתירי סוכר.

אין לי שום מניות בקוקה-קולה ואני לא ממליץ לאף אחד לשתות איזה שהוא משקה תוסס.

למה? כי יש כבר מספיק סוכר באוכל, ויותר קל להילחם בנטייה להשמנה

כשאתה שותה מים וקפה.

 

אבל מכאן ועד לכל מיני הפחדות מאיימות, סיפורי מכשפות ואלף לילה ולילה - תעשו לי טובה.

- - - - - -

השורה התחתונה כמעט זהה, בכל המקרים של הסתערות המונית על מותג מסוים:

אנחנו נמצאים בעידן של איבוד האחריות האישית, שבו כולם מתנערים מהמעשים שלהם

ומצביעים על כל דבר חוץ מאשר עצמם. מי שאוכל יותר מכפי שהוא צורך ישמין,

זה היגיון בסיסי, ועדיין יש אנשים שמנסים לתבוע את מקדונלד'ס, את אלוהים,

את בתי הספר, את הממשלה, את שירותי הרווחה ואת השכן.

אני מוכן להתערב על גופתי ששתייה מזדמנת של משקאות קלים

לא מזיקה כהוא זה לבריאות (של אנשים בריאים ונטולי אלרגיות, כמובן).

מצד שני, אכילה מופרזת של קולורבי עלולה לפגוע מאוד קשה בבריאות,

אם זה הדבר היחיד שתאכל כל היום. אז מה אם קולורבי מלא בויטמין סי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

גם מי שיאכל הרבה שקדים ימות מהרעלת סטריכנין.

כל הפרזה היא מסוכנת.

 

אבל רוב מקרי המוות בעולם החדש הם כתוצאה ממתח וחיים מטורפים סביב השעון. (התקפי לב, סרטן, שבץ מוחי - כל אלו מחלות שלא היו נפוצות לפני כמה עשרות שנים)

באיזה גיל היו מקבלים התקפי לב לפני 40 שנה ובאיזה גיל היום?

כמה מתו מסרטן וכמה היום?

 

כשאדם במתח הוא לא אוכל כמו שצריך, לא מעכל כמו שצריך וגם מה שמתעכל הופך לרעל בגלל שהגוף מלא באדרנלין.

 

אפילו בהמה שנשחטת, אם היא בחרדה הבשר שלה מגעיל.

פורסם
גם בשופרסל בת"א הייתה לי בעייה לרכוש כמות של שתייה קלה[...] ההסבר שלהם היה שיש להם הנחייה כזו על מנת למנוע מבלי מכולות לקנות אצלם ולמכור במכולת בחצי שקל יותר.

 

יוסי

זה מסביר למה בקבוק שתיה עולה בת"א 10 שקל ויותר.

וברצינות איזה בעל מכולת יקנה סחורה בשופרסל? יש להם מחירים כמעט של פיצוציה איזה רווח כבר יהיה לו?

נראה לי הם חיים בסרט. יש 3 מוצרים שאני קונה בשופרסל וזה רק כי אין אותם בחצי חינם. (וגם, אם כבר אז בשופרסל דיל).


×
×
  • תוכן חדש...