Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה לכבוד יום הולדתי הקרב החלטתי להתחדש מספר פריטים לאוטו אבל אני לא סגור על איזה HU ללכת

המפרט שלי לבינתים:סט קדמי Morel Pulse 6.5"

מגבר : JBL GTO75.4 (מתלבט אם להחליף)2 ערוצים לרמקול וברידג' לסאב

סאב:איזה DRAGSTER זמני שיושב עד שאני ירצה להחליף בינתים אני מבסוט

 

אז כרגע מותקן אצלי באוטו HU של PIOONER מאד ישן בערך בן 8-10

אני מעוניין לקנות HU אם 3 יציאות, 2 לרמקולים 1 לסאב בכדי שיהיה לי שליטה על הווליום של הסאב

ואני לא יודע מה כדאי, ערכתי חיפוש בפורום ורב ההמלצות על דגמים שונים של הALPINE

אבל המחירים שלהם כחדשים לא נכנסים לי בתקציב.

שאלתי היא כזאת איזה HU מכל הדגמים בעל תמורה טובה ביחס למחיר שלו ,אין לי בעיה אם דגמים ישנים וכו'

וגם היתי מעוניין לקנות משומש.

לדוגמה חשבתי לקנות את ה9855 משומש במחיר בערך1000-1300

מה המלצות שלכם? איזה דגם כדאי לי לקחת ? מה יהיה תווך המחירים שלו משומש?

הדרישות שלי הם 3 יציאות, קורא MP3 WMA,פנל נשלף (עדיפות לשימוש קל)

תווך המחירים שאני מחפש 1000-1200 גמיש אבל לא הרבה

 

נ.ב הנצילות של הPULSE דיי נמוכה ולכן הם נשמעים דיי חלש ביחס לסאב היתי מעונין לדעת אם יש דרך להגביר אותם מבלי לפגוע באיכות?

×
×
  • תוכן חדש...