Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איתי אם יש לך 10000 שח+- המכשיר הנ"ל ממולץ בחום:wink: כולל גם מעבד (פרוססור) נפרד בין המכשירים הטובים בשוק.

(ביד שניה הוא טיפה יותר זול: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247281)

 

 

חייבים קצת לגוון עם הסימלונים כמו עוד הרבה דברים בחיים :lol:

צביקה עם מצאתי טוב ויפה(=יפה וחכמ/ה) אשרייך, אני עדיין מחפש.

 

 

אלי

 

פורסם
איתי אם יש לך 10000 שח+- המכשיר הנ"ל ממולץ בחום:wink: כולל גם מעבד (פרוססור) נפרד בין המכשירים הטובים בשוק.

(ביד שניה הוא טיפה יותר זול: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247281)

 

 

חייבים קצת לגוון עם הסימלונים כמו עוד הרבה דברים בחיים :lol:

צביקה עם מצאתי טוב ויפה(=יפה וחכמ/ה) אשרייך, אני עדיין מחפש.

 

 

אלי

לא הבנתי מילה ממה שאמת פה.

הפיוניר הנל בלי כפתוריחם לרדיו דבר לא נוח לטעמי

פורסם

מה לא הבנתה ??? המכשיר עולה בסביבות ה 10000 ש"ח - לא רלוונטי לתקציב שלך בכלל :wink:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

בני, כבר המלצתי על המכשיר הנ"ל לדעתי הוא מכשיר טוב מאוד ביחס למחיר

אבל הוא כנראה לא כל כך יפה:wink:

 

עריכה: צביקה הרגת אותי:lol: אבל במשפט אחד סיכמת את כל השרשור

 

אלי

 

פורסם

אי אפשר איתכם אתם לא חייבים לעזור כול דבר שמבקשים פה עם תקציב נמוך הדבר היחידי שאתם עושים זה לצחוק על הבן אדם~~

פורסם

זה הומור בין חברים, שמתבסס על בדיחות מת'רדים אחרים..

אל תקח את זה אישית, חס וחלילה לצחוק על בן אדם, באים לכאן לעזור ולהיעזר.

אם נפגעת, קבל את התנצלותי הכנה.

פורסם

קבל גם את התנצלותי אם נפגעת כמו שצביקה אמר לא כוון כנגדך.

 

בכול מקרה תנסה ללמוד ממה שמנסים לעזור לך, על תסתכל רק על הצורה החיצונית של המכשיר.

 

 

 

אלי

 

פורסם

זבל פיוניר האלה.. עכשיו אתה מבין איתמר?

 

:-D

 

ברור! למה אתה חושב מכרתי את ה P9 שלי? רק בגלל זה. חירפן אותי, פשוט חירפן. יותר מזה, הוא היה פרימייר שבכלל לא קלט רדיו ישראלי! גם בלי רדיו וגם בלי כפתורים כדי להחליף תחנות! גוועלד!!!

 

itay_y17 - עשית בחירה טובה. תתחדש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הנה התחלנו...

 

על תתחיל כי אין לזה סוף:wink:, תמיד יהיה דגם יותר טוב, יותר משוכלל, יותר יפה, יותר איכותי.

תגדיר לך תקציב וננסה למצוא אפשרויות במסגרת התקציב הנ"ל. אם תמשיך ככה תמצא את

עצמך בסוף הוא F1 כמו דני:lol:

 

 

אלי

 


×
×
  • תוכן חדש...