Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית משפחתית עד 75,000 ש"ח -->


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה הלכה הפיאט טמפרה של אבא שלי בתאונה (אחרי שהוא ניסה למכור אותה ולא הלך, זה באמת מזל כי הוא לא היה מצליח להפטר ממנה...), ועכשיו הוא צריך לקנות אוטו.

 

התקציב: 75,000 ש"ח. אפשר למתוח קצת עד 80K, אבל ממש לא מעבר.

 

דרישות:

* קודם כל, האוטו חייב להיות עד 1,600 סמ"ק, ובגודל של הטמפרה - משפחתי.

* אוטומאט/ ידני - לא משנה לאבא שלי. כנראה שאוטומאט, כי יהיה קשה למצוא ידני.

* ממה היינו מרוצים בטמפרה? המושבים הנוחים ומהמרווח למי שישב מאחורה.

* ממה לא היינו מרוצים? עיקר מהאמינות של האוטו בשנה האחרונה. עד לפני שנה האוטו היה סה"כ בסדר, אבל כנראה בגלל בלאי טבעי האוטו התחיל לעשות יותר מדי בעיות.

* לאמא שלי יש אקסנט 99, ואחת הדרישות (שלי) היא שהאוטו לא יהיה זוועתי כמוהו (בעיקר המושבים שאי-אפשר לסבול יותר מדקה).

 

הכוונה של אבא שלי היא לקנות אוטו מליסינג. קנייה מהשכרה לא באה בחשבון.

 

אני חשבתי על:

* פיג'ו 307 שנת 2002 (הדגם הפשוט, מחירון 80K) - מליסינג בטח אפשר יהיה למצוא בתקציב.

* פוקוס האצ'בק 2001 (מחירן 77K-79K)

* אסטרה 2001-2002 (תלוי ברמת גימור)

 

מה דעתכם על המכוניות האלה?

יש עוד הצעות?

 

המכוניות ששללתי - בורה, גולף אוקטביה וטולדו (ולאון?) - לא מספיק מרווחות מאחורה.

המכוניות שאבא שלי שלל - מגאן / סניק (משום מה הוא לא אוהב רנו...).

 

ושאלה אחרונה - מישהו יודע לגבי האמינות של מגרש המשומשות של דוד-לובינסקי בפ"ת?

 

תודה רבה!

Let's get loud, let's get loud, turn the music up let's do it, come on people, let's get loud.

פורסם

בהנחה ששללת את כל היפאנו-קוריאניות (ובצדק, יש האומרים...) ובהנחה נוספת ששנת 2001 היא המוקדמת ביותר אליה אתה מוכן לרדת, אני סבור שה-307 תהיה הבחירה הטובה ביותר. גם ה-1600 הבסיסית מאובזרת למדי, נוחה ובטוחה, ומרווחת מאוד. יש יתרון גם לאחריות למשך 4 שנים (ואצל כל רכב שהוא לא יפאני יש סיכוי טוב לפגוש במוסך מעבר לרצוי ולצפוי...).

 

לשלילה אפשר לציין גיר אוטומטי "לא מבריק" שמסרס למדי את המנוע, ותחושה יותר מדי "מיניוואנית" בנהיגה. אין ספק שעקרונית הרכב עדיף על המגאן דור קודם והפוקוס מבחינת מרחב, עיצוב ואבזור. תתחדשו.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

יש לי הצעה קצת אחרת. שמע אני יודע שאמרת ש1600 זה הגבול. אבל אולי בכול זאת תשקול לקנות מכונית עם 2000, אני פשוט ראיתי בלוח מוטו קאר מודעה שנכתבה בתאריך 19.1.04 על בחור שעקב חוב לבנק מוכר מאזדה 6 יד ראשונה אוטומאט ב80 אלף.

כן כן רק 80 אלף בשביל האוטו. לדעתי זה ממש מציאה ושווה בדיקה.

מקסימום תבוא קח סיבוב לא תהיה מרוצה אל תקנה.

בכול אופן אני מציע לבדוק. שיהיה בהצלחה

פורסם
יש לי הצעה קצת אחרת. שמע אני יודע שאמרת ש1600 זה הגבול. אבל אולי בכול זאת תשקול לקנות מכונית עם 2000, אני פשוט ראיתי בלוח מוטו קאר מודעה שנכתבה בתאריך 19.1.04 על בחור שעקב חוב לבנק מוכר מאזדה 6 יד ראשונה אוטומאט ב80 אלף.

כן כן רק 80 אלף בשביל האוטו. לדעתי זה ממש מציאה ושווה בדיקה.

מקסימום תבוא קח סיבוב לא תהיה מרוצה אל תקנה.

בכול אופן אני מציע לבדוק. שיהיה בהצלחה

 

המחירון של ה 6 הכי זולה הוא 126K. אף אחד לא מוכר רכב תקין לגמרי ב46K שקל פחות. גם אם הוא לחוץ. אם הוא לחוץ הוא היה מוכר אותה ב100 תוך יומיים. אני הייתי בודק טוב טוב לפני שהייתי רוכב רכב כזה. משהו פה נראה לא תקין...

פורסם
יש לי הצעה קצת אחרת. שמע אני יודע שאמרת ש1600 זה הגבול. אבל אולי בכול זאת תשקול לקנות מכונית עם 2000, אני פשוט ראיתי בלוח מוטו קאר מודעה שנכתבה בתאריך 19.1.04 על בחור שעקב חוב לבנק מוכר מאזדה 6 יד ראשונה אוטומאט ב80 אלף.

כן כן רק 80 אלף בשביל האוטו. לדעתי זה ממש מציאה ושווה בדיקה.

מקסימום תבוא קח סיבוב לא תהיה מרוצה אל תקנה.

בכול אופן אני מציע לבדוק. שיהיה בהצלחה

 

המחירון של ה 6 הכי זולה הוא 126K. אף אחד לא מוכר רכב תקין לגמרי ב46K שקל פחות. גם אם הוא לחוץ. אם הוא לחוץ הוא היה מוכר אותה ב100 תוך יומיים. אני הייתי בודק טוב טוב לפני שהייתי רוכב רכב כזה. משהו פה נראה לא תקין...

 

 

שמע גיא אני מסכים איתך לגבי המחירון, בגלל זה הצעתי לו לבוא להתרשם ולקחת סיבוב, אם הוא עדיין יהיה מרוצה שיקח לבדיקה כוללת בתל אביב ושם יגלה את כול הפרטים על האוטו.

אם עדיין יהיה מרוצה שיקח אם לא אז לא.

כי לך תדע אולי זה באמת מציעה והבחור צריך את הכסף דחוף, בכול אופן בכזה מחיר שווה לבוא ולבדוק.

פורסם
יש לי הצעה קצת אחרת. שמע אני יודע שאמרת ש1600 זה הגבול. אבל אולי בכול זאת תשקול לקנות מכונית עם 2000, אני פשוט ראיתי בלוח מוטו קאר מודעה שנכתבה בתאריך 19.1.04 על בחור שעקב חוב לבנק מוכר מאזדה 6 יד ראשונה אוטומאט ב80 אלף.

כן כן רק 80 אלף בשביל האוטו. לדעתי זה ממש מציאה ושווה בדיקה.

מקסימום תבוא קח סיבוב לא תהיה מרוצה אל תקנה.

בכול אופן אני מציע לבדוק. שיהיה בהצלחה

 

עוקץ של רכבי השכרה גנובים :!:

 

לסיפור ראה פה:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=14272&start=45

או ישירות לכתבה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2862304,00.html

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני הייתי בוחר קסארה מילניום (שנת 2000 ומעלה) אחלה אוטו 1.6 סוחב טוב נוח ומתנהג כמו צרפתיה של פעם... יתרון נוסף, זול ונמכר מתחת למחירון (גם כשאתה תנסה למכור) חשוב לציין: עדיף המנוע 1.6 מאשר 1.8 כיוון שזהו החדיש יותר לפי מיטב ידיעתי...

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אני הייתי מציע לך לקנות מפרטי מזדה לנטיס ממודל 99\00

זה אוטו חבל על הזמן! עוד לא ראיתי בן אדם שהתלונן עליו!

ועוד ישאר לך כסף למערכת חמודה!!!!.....

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...