Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעו אני יודע שאני לא הראשון שמחפש בסכום כזה אבל אני גמור מייסורים אני כבר מת למערכת מותקנת ופועלת וכבר שלושה חודשים אני רק חוקר וחוקר וחוקר זה פשוט הטריד אותי ברמות !לא יודע מה הכי מתאים לי אולי תוכלו לשים לזה כבר סוף בשבילי !

 

התקציב שנשאר הוא קצת פחות מ2000 שקל כולל את ההתקנה

כי כבר רכשתי רדיו דיסק של פיוניר deh-p4050ub

אני מנסה לבנות משהו שינגן לי טראנסים פסיכודליים כמה שיותר טוב.

כרגע מותקנים לי רמקולים קדמיים ואחוריים מקוריים שהגיע עם השברולט קואלייר 97 ואני פשוט לא יודע מה יותר חשוב להחליף אחוריים או קדמיים ?

חשבתי להתקין קומפוננט וסאב עדיף הרכב אחר ? זה יהיה חזק מספיק למוזיקה שאני שומע ?

כמעט קניתי השבוע את המגבר של pulse audio ba4400 1600 wat יש לו 4 יציאות אבל אני פשוט לא יודע אם לקנות או לא :cry:

מצאתי מקום שימכור לי אותו ב550 שקל כדאי ? הוא יחזיק טוב רמקולים וסאב חזקים ?

 

יש לי גישה לדיוטי פרי אם אתם מכירים שם משהו שכדאי (אבא שלי טס המון)

 

פשוט תגידו לי מה לעשות כי אני לא עומד בזה יותרררררררר :brickwall:

 

תודה מראש אתם מצילים אותי פה !!

פורסם

המגבר סביר ביותר, המחר לא רע, אם זה כולל התקנה זה בכלל טוב.

הרכב טיפה בעיתי (אמריקיות בכלל) דרוש סאב חזק בגלל כול הריפוד באוטו.

אני ממליץ לאסוף עוד כסף ככה תיהיה יותר מרוצה, זה סכום נמוך.

סט קדמי חזק עדיף אל כול סט אחורי.

פורסם

האם כרגע מותקן ברכב הרדיו המקורי?

אם כן זה מייקר לך את העלויות מכיוון שקודם כל צריך להוסיף מתאם שיסגור את החור של הרדיו המקורי ויתאים לרדיו החדש ובכדי לפרק את הרדיו המקורי ולשים את המתאם צריך לפרק חצי מהדש בורד....:roll:

זה לא עבודה מסובכת למתקין מיומן אבל בגלל שהיא לוקחת הקבה זמן זה מתבטא בתשלום.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

כרגע לא מותקן כלום, המתאם הזה לרדיו עולה בסביבות ה100 שקל אז זה לא מייקר בטירוף.

בעצם אתם אומרים שאני לא אמצא ב1500 שקל (נגיד קניתי את המגבר)

סאב, קומפוננט והתקנה ?

סאב חשבתי על ה http://www.sound-d.co.il/85247/--Pioneer

Pioneer TS-W307D4

או אולי D2 מה באמת ההבדל מבחינתי ? איזה עדיף ?

וככה נשאר בערך 1000 שקל להתקנה וקומפוננט, מה אתם אומרים ?

וקומפוננט חשבתי על הmorel pulse 6

אולי הוא טיפה חלש למוסיקה ולווליום שאני מתכנן ? או שהוא ייתן ביצוע וימות לי אחרי חצי שנה ?

 

 

 

שוב, אני באמת באמת מעריך את העזרה !!!

תודה :)

פורסם

אני אישת לא ממש אוהב את הפיוניר זה יותר שם פחות מוצר.

המתאם זה לא סיפור בכלל, זה כולה דיקט עם חור וסקי שחור.

אם יש משהו יעודי ב100 שח זה טוב.

תבדוק סאבים של קנווד,קיקר,רוקפורד

הם יתנו לך יותר מפיוניר.

 

בהצלחה

פורסם

תשמע בשונה ממה שאחרים יגידו לך, יש לי ניסיון עם הסאב של פיוניר - מותקן אצל חבר.

הסאב 400W RMS ומוציא באסים מטורפים, שוב אם אתה מחפש איזה סאב שיוציא לך דיוק וצליל מושלם זה לא זה.

מבחינת עוצמת הבאס שהוא מוציא ובתקציב הזה אני רואה את זה כאחלה עיסקה.

פורסם

איזה פיוניר נותן 400 RMS ובכמה אום?

בישביל 400 RMS בוא נגיד ב4 אום הוא צריך מונו בלוק.

ואין תקציב למונו אז זה לא יהיה ממש מוצלח!

אתה צריך לראות כמה נותן לך המגבר ובכמה אום. (ככה לא שורפחם סאבים)

ולפי זה תראה מה ניכנס לתקציב, ותדאג לקבל את התיבה הנכונה ממלץ פתוחה(לפי סוג המוזיקה וסוג הרכב)

פורסם

המתאם עצמו זה החלק הזול בכל הסיפור.... לפרק את הדש זה מייקר את העסק! מההיכרות שלי עם שברולט קאווליר מהשנים האלה בדר"כ הדש העליון גם סדוק אז צריך להזהר שבעתיים.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

בקוואליר זה לא חלק ניפרד רדיו+מזגן?

סדוק זה תמיד:lol: USA לשוק הארופי... היום זה בכלל דיאו.

שטויות זה בכלל לה הבעיה של הבחור, תחפס מגבר4 ערוצים+מונו בלוק ביד שנייה.

זה הכי משתלם ובמגברים אין ממש בעיה זה לא רכיב כזה עדין.

פורסם

קצת על המגבר :

 

מגבר PULSE AUDIO 4 - יציאות 1600 W

Power supply - MOSFET

 

דגם : PULSE AUDIO BA-4400

כולל מגברים סופיים חזקים במיוחד מבית TOSHIBA JAPAN

מגבר PULSE AUDIO 4 יציאות מקצועי 1600 WATT 400W max * 4

תאורה כחולה פנימית הנידלקת עם הדלקת המגבר .

חיבור סטיראו או חיבור מונו BRIDGE עד 1600 W OUTPUT

טווח תדרים של 20 Hz עד 20KHz .

כולל אופציה של bass boostלחידוד הבסים 3 דרגות .

כולל אופציה לגשר - BRIDGE להכפלת ההספק היוצא לסאב .

קרוס אובר דגיטלי מלא .

צלעות קירור היושבות לכל אורך המגבר .

כולל פילטר מיוחד להורדת רעשי מנוע .

4 כניסות כסופות קדם מגבר RCA

2 יציאות כסופות קדם מגבר RCA נוספות לשירשור מגבר נוסף .

 

וראיתי (לדעתי פה בפורום) שהוא יורד עד 2 אום.

 

בזאפ אחד התגובות אומר שמחובר לו קומפוננט 100RMS וסאב 400RMS

ועובד לו יופי. (במילים שלו - מפוצץ לי את האוטו)

 

התקנה + חיווט קיבלתי הצעה בחנות בתל אביב 650 שקל והצעה נפרדת לגמרי מבחור (לדעתי פרטי) 400 שקל כל השאר ביקשו 1000+

 

לדעתי אקח את הסיכון ואקנה את המגבר סאב וקומפוננט ומקסימום בעתיד אוסיף מונו בלוק לשיפור ביצועים.

בסאב פיוניר שכתבתי קודם הוא באמת מפורסם 400RMS אבל יש מצב מישהו יכול להציע לי סאב וקומפוננט ב1000 שקל ?

 

פאנל - פיוניר DEH-P4050UB

800 שקל (כולל כל הכבלים, שליטה בIPOD וכו)

 

מגבר pulse audio BA440 1600 W

550 שקל.

 

קומפוננט + סאב (אם יש לכם בבקשה הצעות שיכנס בסכום אעריך מאוד !)

1000 שקל

 

התקנה 650 שקל

 

עובר מעט את התקציב שתכננתי אבל זה נופל בול 3000 שקל וזה נראה כמו הרכב שיישמע טוב לא?

בעתיד אם יהיה צורך אוסיף מונו בלוק.

רק אם תבחרו בשבילי את הקומפוננט וסאב אני יכול לצאת לדרך :)

 

אני רוצה להוסיף שוב, אתם חברה טובים ומקצועיים והעצות שלכם אמיתיות.

אתם עוזרים לי המון לסגור סוף סוף את הפינה הזו ולהתחיל להנות באמת מהשברולט הישנה שלי :)

תודה גדולה למגיבים ולקארספורום!

פורסם

בעניין של מערכות זולות יש לי קצת ניסיון כי אני מוכר להרבה חברים שלי אז ככה:

דבר ראשון מאיפה את בארץ? האם תוכל להגיע להתקנה במרכז?

אתה מוזמן לדבר איתי בה"פ.

 

לגבי הציוד:

חיווט:

8G פשוט עולה בסביבות 100-150 ש"ח

פאנל:

P4050UB (אם אני לא טועה בדגם) 750 ש"ח

קומפוננט:

הייתי ממליץ לך ללכת על המורל טמפו או מורל פולס 500-550 ש"ח

מגבר:

יש אפשרות ללכת על ה BA440 כמו שאמרת מעט יקר. המחיר שאמרת נראה לי משום מה זול מדי. האם הוא משומש?

יש אפשרות לקנות מגבר V15 או V12 ב400 ש"ח

 

במידה ואתה קונה מגבר כזה, משתחרר לך תקציב קטן לקנות סאב טוב יותר

 

סאב - הייתי ממליץ בתקציבים הזולים ללכת על אחד מאלו:

פיוניר TSW307D2 עם תיבה 500 ש"ח

או היפוניקס HFI12D4 עם תיבה 500 ש"ח +-

 

אם תקנה את כל הציוד באותו מקום יש אפשרות להנחה

 

דבר איתי בפרטי אם אתה מעוניין

×
×
  • תוכן חדש...