Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני נידחף לנושא

אני כבר בחצי הדרך לCAR PC וההיתלבטות שלי זה עם ליקנות פרוססור או להמשיך את ה CAR PC

כמובן שעם כרטיס קול טוב בסביבות ה1500 ש"ח

השאלה עם זה ייתן לי את אותו איכות וחיתוכים וכול השאר

עם מגברים כמו TRU ו GENESIS

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

להערכתי, כן. אין סיבה שלא. במחשב אפשר להגיע לרמת חיתוכים מטורפת ברמות של הרצים בודדים ובסלופים רציניים ביותר.

 

דבר נוסף, עם מחשב ניתן לעבור בין סוגים שונים של תכנות פרוססור בלחיצת כפתור ואז להפוך מערכת מ SPL ל SQ (השתקת סאב, הנמכת חיתוך בקדמיים,

 

אבל ייתכן ותחסוך לעצמך הרבה כאב ראש אם תוציא אות אופטי לפרוססור ייעודי ותתן לו לשבור את הראש.

...CASKA for life

פורסם

ממה שאני מבין אז לקחת פרוססור יהיה עדיף על CAR PC

בתור אחד שלא מחפש GPS ומוזיקה בלי הגבלה וכול השאר

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

זה לא רק מוזיקה ללא הגבלה - את זה גם אני לא מחפש.

 

בשבילי זוהי דרך להשיג מספר דברים:

 

1. לשמוע FLAC כל הזמן (יש כונן CD/DVD ב HU וכל דיסק טוב שאני שומע אני יכול לעשות לו RIP ל FLAC ב 10 דקות לדיסק שלם.. - אני כבר לא אצטרך להסתפק ב MP3..

 

2. יש אינספור אפשרויות שדרוג - בין אם בתוכנה ובין אם בחומרה (אני משתעמם מאוד מהר וככה אני יכול להחליף לשנות בלי...)

 

3. יש פרוססור מתוחכם ו RTA מובנה שהוא ברמה "קצת" יותר חזקה ורצינית מפרוססור אחר שהוא לא מבוסס מחשב.

 

4. יש גם את עניין ה GPS, האינטרנט (מייל בדחיפה כל פעם שאתה ליד רשת אלחוטית פתוחה - אוטומטי) ועוד פוטנציאל עתידי כמ VOIP וכאלו..

 

5. דיאגנוסטיקה לרכב +שעונים ויזואליים על המסך מהחיישנים המקוריים של הרכב.

 

6. משחקים - FIFA ? NFS ?

 

7. אלמנט פוזה מובנה ברכב - לא משנה איזה רכב יש לך - יש לך מחשב.

 

 

יש גם חסרונות כמו - רדיו (לא משנה מה יגידו, אין פיתרון רציני שמסוגל להחליף HU יעודי)

...CASKA for life

×
×
  • תוכן חדש...