Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי מקצת חשיבה עצמית

שסט אקטיבי לא הולכים ביחד עם אלמנטים אחורים קומפוננט או 6על9

 

שאם מחברים אקטיבי

אז האחורים הרי חתוכים בשביל המיד באסים לא?

 

ואם אני יחבר אחורים אפילו להגברה של המערכת זה יהיה חתוך למיד באס :?

פורסם

תלוי איפה אתה מבצע את החיתוך- אם ב HU, אז אתה כמעט צודק. תצטרך או להשתמש בקומפוננט אחורי בעל אותם חיתוכים וכיוונים כמו הקידמי (פרט לגיין שתוכל לכוון במגבר)

או להשתמש ביציאה אחת מתוך השתיים שיוצאות לקידמיים- תוכל לבחור מה לשמוע מאחורה.

 

אבל אם החיתוך נעשה נעשה בקרוס אקטיבי חיצוני / פרוססור /מגבר של הקידמיים - תוכל לקבל סיגנל מלא לאחוריים ללא קשר לקידמיים.

מתחדשת*

פורסם

תעבור לאקטיבי לא צריך אחוריים

גם אני הייתי כמוך לא רציתי לוותר על אחוריים

עד שעברתי לאקטיבי והבנתי שלא צריך אחוריים

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

אצלי באוטו שזה סאדן 4 דלתות זה לא כמו a3

מאחורה תמיד יהיה חלל ריק אם לא יהיה איזה אלמנט אחורי שימלא לא אכפת לי אם יש משו מאחורה

בשבילי הנהג אבל מי שיושב מאחורה שומע הרבה נמוכים פחות מוזיקה ומקדימה זה שונה לגמרי

 

עלתה לי איזה אפשרות לראש להביא עוד קומפוננט ולהביא מגבר 4 ערוצים איכותי אבל חלש של איזה 30 וואט

בשביל הטוויטרים יהיה ל 4 יציאות לטוויטרים 4 יציאות למידבאסים

מהrca פשוט לפצל כול סיגנל לשים מפצל y וככה יהיה לי מהקדימה שזה הטויטרים 4 יציאות

ולהאחורים גם 2 מפצלי y ועוד 4 יציאות

ופשוט לקומפוננט האחורי להוריד את הגיין שיהיה רק לרקע ושלא יגנוב לי את הבמה זאת אפשרות נחמדה לא?

 

תודה לכול העונים

פורסם

אפשרות מצויינת, אולי לא מגבר כלכך חלש, אבל זה הכיוון האידיאלי.

בקשר לרמקולים עצמם, מומלץ להרכיב סט זהה לסט הקידמי, ואם אין אפשרות אז לפחות בעל אותו ציויון סאונד (בעיקר מאותה חברה)

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...