Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוף,

 

אני מחפש נואשות צינור ייעודי להעברת אוויר קר, כמובן צינור מבודד ואיכותי ככל שניתן.

באורך של 40-50 ס"מ (הקוטר זאת הצרה הכי קטנה שלי כרגע.)

 

כמובן הצינור מיועד לתיעול אוויר קר לכיוון פילטר האוויר

 

אנא, אם יידוע לכם על חנויות שמתמחות בצינורות מכל מיני סוגים (ובבקשה לא לשלוח אותי לחבר'ה מE&A, או מנגד לחברה מיצחק שדה, טכנו צינור וכ"ו )

כבר ביקרתי אצלהם והם לא מבינים מה אני רוצה מהם, ההמלצה שלהם הייתה צינור קרטון גלילי "זה יעשה את העבודה". או שבטח, יש לנו כזה, מטר ב400 שקל.

 

:nono:

 

 

 

תודה רבה לכל העוזרים.

סופ"ש נעים.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

הם דיי יודעים מה הם מייעצים לך החבר'ה בטכנו-צינור .

 

או , בוא נשאל אחרת , איזה חומר או צינור אתה מחפש להשיג ? (ככה אני אדע לאן לשלוח אותך ! )

 

הצינור הכסוף שאייל התקין הוא צינור שעד כמה שידוע לי משמש להתקנות של מערכות מיזוג אוויר .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

יש צינורות מיוחדים לעניין, מבודדים היטב.

לא חשוב לי החומר, העיקר /שהצינור יהיה מבודד בצורה טובה מאוד וגמיש.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

קודם כל,אני מתפלא שבטננו צינור לא עזרו לך.יש להם צינור לכל אחד (זה לא נשמע טוב).

 

דבר שני-גש לכל חנות חלפים - נסה את "אוטו מודיעין" שצמודים לE&A ובקש צינור שרשורי מבודד לרכב.אם הם לא יבינו על מה מדובר-תגיד להם "כמו של חיפושית".זה בא בקופסה באורך של בערך מטר,מבודד בציפוי בצבע כסף וניתן לקנייה במספר קטרים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

חוץ מכל החבר'ה ביצחק שדה (היפר גום,סופר גום,עוז גום וכו').

יש לך גם את החנות שדיויד המליץ עליה - "יר-גום" ,רח' י.ל. פרץ ת"א. באמת איש נחמד ומנסה לעזור.

ועוד שתיים שלוש חנויות ברח' סלמה , לכיוון דרך פ"ת.

פורסם

 

הצינור הכסוף שאייל התקין הוא צינור שעד כמה שידוע לי משמש להתקנות של מערכות מיזוג אוויר .

 

למען האמת, הרכב הגיע ככה מהבעלים הקודמים.

מדובר בצינור מקרטון שעטוף בחומר כסוף

 

תמונה :

 

http://www.pbase.com/image/14071356

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נראה יפה, קצת חאפרי אבל נחמד מאוד.

הציפוי היחידי הוא הציפוי הכסוף? או שמעל הקרטון יש עוד חומר בידוד?

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
נראה יפה, קצת חאפרי אבל נחמד מאוד.

הציפוי היחידי הוא הציפוי הכסוף? או שמעל הקרטון יש עוד חומר בידוד?

 

זאת מעין מדבקה כסופה,דיי עבה.

לדעתי זה חומר מבודד מחום אבל אני לא סגור על זה...

 

בקשר ל"חאפריות"... זה שם המשחק פה בפורום אם לא שמת לב, לעשות עבודה כמה שיותר מקצועית ואיכותית , אבל לבד בחצר האחורית....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...