Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אני חדש בפורום הזה , פורום נחמד מאוד ממה שהתרשמתי :roll:

אני מחפש רכב בתקציב הנ"ל - 120K ~ אני אוכל לחרוג ב5 אלף אם האוטו יהיה שווה את זה..

בכל מקרה , בינתיים ההתלבטות העיקרית שלי היא בין Mazda 3 ו..Mitsubishi Lancer החדשה(כמובן שאם יש הצעות טובות יותר בתקציב אשמח לשמוע עליהן :wink:)

הרבה אמרו לי שהמאזדה עדיפה על המיצובישי, האם זה נכון?

 

ד"א, יש ברשותי רכב Mazda Demio שנתון 2001 יד ראשונה ללא תאונות במצב מצויין, 88 אלף קמ"ש, ואני מעוניין למכור אותו לטובת שדרוג לרכב חדש כמצוין למעלה, כמה לדעתכם עליי להציע עליו? אני חשבתי על 45K (במחירון 40) מה דעתכם?

 

תודה רבה 8)

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

במצב של השוק היום{ואני יודע שתמיד אומרים את זה אבל עכשיו זה הדבר האמיתי}אני בספק גדול אם תקבל שקל מעל המחירון.המזדה תוך חצי שנה תוחלף ולכן לא כדאי לרכוש הלנסר די נחמדה.

פורסם

לצערי היום מצב הרכב מתורגם לפחות מאמצי מכירה אבל לא לתמורה כספית עודפת.

אנשים יתרקו לך טלפון כשישמעו 5 מעל המחירון.

לא הייתי קונה עכשיו מאזדה 3. הייתי מחכה לדגם חדש או קורולה אוטומטית.

פורסם

הבנתי אותכם, אבל מה הכוונה בזה שעוד חצי שנה יוצא דגם חדש של מזדה 3? :conf:

הרי עכשיו רק תחילת שנת 2009, ב2010 אמור לצאת דגם חדש לא? :roll:

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

קצת על הלאנסר, למרות שלדעתי היא מאוד מושכת שני נושאים שאכזבו אותי מאוד:

 

1. תא הנוסעים, גם בגרסאות הכי מאובזרות (קבוצה 3 וקבוצה 4), מרגיש ממש דל וחלול. זה יפתיע אותך, אבל תא הנוסעים במאזדה 3, למרות שמדובר בדגם בן חמש שנים ובתא הנוסעים המוכר ביותר בישראל, מרגיש הרבה הרבה יותר איכותי. ליגה מעל. אותי זה הפתיע מאוד מכיוון שציפיתי להרבה יותר מהלאנסר החדשה. אפילו ה-i30 מרגישה איכותית יותר ליד הלאנסר!

 

2. למרות המראה האגרסיבי והספורטיבי, היא ממש ממש לא ספורטיבית או מהנה לנהיגה. מנותקת לחלוטין מהכביש, הגה חסר השראה, עם BODY ROLL משמעותי ומרגישה חלבית ומאוד "משפחתית יפנית ממוצעת" על הכביש מבחינת יכולת דינאמית ומתלים.

 

אבל היא באמת נראית נהדר.

פורסם
ה3 החדשה אמורה להגיע ב מאי-יוני 09

 

האם היא תעלה כמו המאזדה 3 הנוכחית כיום?

 

קצת על הלאנסר, למרות שלדעתי היא מאוד מושכת שני נושאים שאכזבו אותי מאוד:

 

1. תא הנוסעים, גם בגרסאות הכי מאובזרות (קבוצה 3 וקבוצה 4), מרגיש ממש דל וחלול. זה יפתיע אותך, אבל תא הנוסעים במאזדה 3, למרות שמדובר בדגם בן חמש שנים ובתא הנוסעים המוכר ביותר בישראל, מרגיש הרבה הרבה יותר איכותי. ליגה מעל. אותי זה הפתיע מאוד מכיוון שציפיתי להרבה יותר מהלאנסר החדשה. אפילו ה-i30 מרגישה איכותית יותר ליד הלאנסר!

 

2. למרות המראה האגרסיבי והספורטיבי, היא ממש ממש לא ספורטיבית או מהנה לנהיגה. מנותקת לחלוטין מהכביש, הגה חסר השראה, עם BODY ROLL משמעותי ומרגישה חלבית ומאוד "משפחתית יפנית ממוצעת" על הכביש מבחינת יכולת דינאמית ומתלים.

 

אבל היא באמת נראית נהדר.

 

תודה רבה על הפירוט, עזרת לי מאוד! :-)

 

האם אתה נעול על רכב משפחתי?

מה השימושים שהרכב מיועד אליהם?

 

כן אני נעול על רכב משפחתי, השימושים הם להגיע מנקודה A לנקודה B , בעיקר נסיעות בתוך העיר, נסיעות מעיר לעיר וכו'.

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

לדעתי קיה סיד \ יונדאי I30 יהיו הכי טובות במחיר.

כמו שאמרו הן איכותיות, הקיה לטעמי יפה, מכוניות נחמדות לנהיגה ובעלות מנוע קטן אבל חזק.

מומלץ לבדוק.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אין לי מושג כמה ה3 החדשה תעלה אני מתאר לעצמי שפחות או יותר כמו הנוכחית.תלוי מאד בשער היין ושיקולים שיווקים אחרים.

פורסם

קבלתי היום עידכון רשמי מקצין רכב שמאזדה 3 החדשה וגם סובארו B3 :?: עולות לקבוצה 3 במחיר.

יכול להיות שיבואנים יצליחו למתוח את קבוצה 2 בחזרה ל121K כמו בעבר.

פורסם

 

 

ד"א, יש ברשותי רכב Mazda Demio שנתון 2001 יד ראשונה ללא תאונות במצב מצויין, 88 אלף קמ"ש

 

 

נסעת 88 אלף קמ"ש בדמיו? ואני חשבתי שזה סתם קוביה עגלתית:-D

 

כמו שנאמר כאן מעל המחירון לא יתנו לך, מחיר מחירון עוד איכשהו יסכימו כי הרכב נשמע במצב מצויין.

 

לגבי הקיה סיד אני מצטרף להצעה, אף יצרן אחר לא ייתן לך 7 שנים אחריות.

פורסם

מהתנסות על לאנסר 06 אני יכל להגיד לך שמדובר באחלה רכב.

קל, זריז ובטוח.

הבעיה איתו שיש לו חיבה מיותרת לדלק, וזה ממש לא כיף איתה, ממש לא.

פורסם
מהתנסות על לאנסר 06 אני יכל להגיד לך שמדובר באחלה רכב.

קל, זריז ובטוח.

הבעיה איתו שיש לו חיבה מיותרת לדלק, וזה ממש לא כיף איתה, ממש לא.

הלנסר זריזה?גרוטאה שלא זזה יחסית לרוב הרכבים 1.6 שנהגתי עליהם.לשתות הוא באמת שותה יפה מאד.

×
×
  • תוכן חדש...