Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מהתנסות על לאנסר 06 אני יכל להגיד לך שמדובר באחלה רכב.

קל, זריז ובטוח.

הבעיה איתו שיש לו חיבה מיותרת לדלק, וזה ממש לא כיף איתה, ממש לא.

 

הלנסר זריזה?גרוטאה שלא זזה יחסית לרוב הרכבים 1.6 שנהגתי עליהם.לשתות הוא באמת שותה יפה מאד.

נכון, ועוד שאלה לדוקי - איך בדיוק לאנסר 06 קשורה לכותב התירד?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
הלנסר זריזה?גרוטאה שלא זזה יחסית לרוב הרכבים 1.6 שנהגתי עליהם.לשתות הוא באמת שותה יפה מאד.

אני הפקתי בצועים מעולים מלנסר ליסינג. מעולם לא ראיתי 98 כ"ס [תקנו אותי אם אני טועה] שפועלים בצורה כ"כ טובה יחדיו.

אני ממש לא יודע איך הגעת לזה שזו עגלה, בזמנו עשיתי רמזור רמזור עם הונדה סיויק 2007, המסכנה לא הבינה מה פגע בה.

ולאלון- הבחור שאל על לאנס, אז עניתי. נכון שהוא שאל על הדגם החדש [מין הסתם], אבל בחרתי שלהביע את דעתי על דגם ה1.6, הנחות יותר שהציג ביצועים די מעולים. ככה שמין הסתם הדגם של ה1.8 יתעלה עליו בכל צורה אפשרית [לטוב ולרע]

פורסם
בזמנו עשיתי רמזור רמזור עם הונדה סיויק 2007, המסכנה לא הבינה מה פגע בה.

אני זוכר בימים שהייתה לי סיוויק ESI ידנית הייתי פעם בסיטואציה כזאת. מיצובישי שנת 90 היה מתחרה בי. רק שאני הבנתי את זה רק ברמזור ה3 כי שמעתי מוסיקה ונסעתי בכיף שלי. כאשר הבנתי שהבחור באמת בקטע של פתיחות הראתי שעד עכשיו פשוט לא שמתי לב אליו ומעכשיו פשוט לא ראיתי אותו במראה.

פורסם

תודה רבה על התגובות, אני די סגור על המזדה 3 ..

מישהו פה יודע האם ייצא דגם של 1600 לMAZDA 3 בדגם החדש?

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

×
×
  • תוכן חדש...