Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשיתי תאונה - מה הפרוצדורות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה חזרתי מחבר במושב שאני גר בו, החלקתי עם הרכב ( הכביש היה רטוב מעט )

 

והתהפכתי ממש ליד הבית.

 

האוטו הוא סיטרואן קסארה שנת 2000, אני נהג חדש, כ9 חודשים נוהג.

 

לאוטו יש טסט, ביטוח חובה, מקיף, וצד ג', היה שלט נהג חדש ( אם משנה ) וגם הייתי חגור.

 

כמובן שהיום האוטו הובל למוסך, ו99% אם לא 100% שהאוטו לכביש כבר לא יחזור.

 

דווח לחברת הביטוח שאני נהגתי באוטו ואת הסיפור עצמו. ( רק אני הייתי באוטו )

 

השאלה שלי מה הביטוח מכסה? האם דיווח למשטרה הכרחי אם אין נפגעים?

 

ברכב הייתי מערכת שמע שהתקנתי, ופורקה מיד על ידי אחי לפני לקיחת האוטו למוסך, יש לזה השפעה?

 

כמו כן האוטו עבר 290,000 קילומטרים, זה מוריד מערך הרב בביטוח?

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

אין סיבה לדווח למשטרה אם אין נפגעים.

חברת הביטוח לא מכסה את המערכת ברכב אם הוא לא מבוטח בפוליסה.

יש השתתפות עצמית על טוטאל-לוס.

290 אלף לשנת 2000 זה לא נראה סיפור גדול, אבל תמיד יהיה לחברת הביטוח

אינטרס לשלם כמה שפחות.

הכי חשוב העיקר שאתה בסדר, בריא ושלם.

תמשיך לנהוג בזהירות ביחוד בכביש רטוב.

בהצלחה.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

עצה שלי- קח שמאי מטעמך ולא דרך חב' הביטוח.

תוקנה שגיאת הכתיב.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עכשיו הגיע שמאי והאוטו אכן לא יחזור לכביש.

 

מה חברת הביטוח נותנת? מחיר מחירון?

 

ואם כן, איך אני מברר את המחירון של סיטרואן קסארה שנת 2000 דגם SXTD ידנית הצבק?

 

תודה רבה.

פורסם

אוקיי תודה רבה.

 

עוד שאלה שחשבתי עליה היא האם אני יכול להעביר את הביטוח שלי לרכב אחר שיש לנו במשפחה?

 

כאמור האוטו של אמא הלך טוטאל-לוסט, אני יכול להעביר את הביטוח לרכב השני שלנו?

 

ברכב השני יש חובה מקיף צד ג' וכו', ולביטוח נשארו עוד 4חודש

פורסם

לא.

בביטוח המקיף (שכולל בתוכו גם צד ג') כבר "השתמשת" ולכן אין לך אפשרות להעביר אותו לרכב אחר.

אם לא היו נפגעים בגוף, טכנית יש אפשרות להעביר את ביטוח החובה לרכב אחר אבל אני לא מאמין שהסוכן שלך יבצע כזאת פעולה. סביר להניח שתקבל זיכוי על תקופת ביטוח החובה שנותרה לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תחייך!!

3 סיבות

1. אתה בריא ושלם

2. המשטרה לא מעורבת - יפורט בהמשך..

3. תקבל מחירון

 

אם אתה נהג חדש והמשטרה מעורבת אתה תקבל חודשיים שלילה וזימון למשפט

בנוסף תקבל במשפט 1000 קנס לפחות במידה ואתה חייל ועוד חודש שלילה.

אם אתה לא אשם אז לא תקבל שלילה..

 

חוץ מזה...

8 נקודות לחובתך לא כולל שהחידוש רישיון שלך יהיה מותנה בעשיית תאוריה...

 

לצערי אני מבין בזה מספיק.

אני 6 שנים נהג חדש....

עברתי 3 פעמים תאוריה ראשונה.

פעם אחת עבירת מהירות של 84 במקום 70....

פעם שנייה תאונה שלא באשמתי ויש עדים אבל את הדרדס הכחול לא עניין!!

פעם שלישית עבירת מהירות של 140 במקום 70 (לפני המשבש...)

אל תעשה את טעות חייך בהליכה למשטרה!!

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

הביטוח שהתכוונתי אליו הוא ביטוח הנהג החדש שהיה על הסיטרואן שאיתה עשיתי את התאונה.

 

יש אפשרות להעביר את הביטוח של הנהג החדש לרכב אחר?

 

או שפשוט אקבל זיכוי ?

פורסם

בטוטאל לוסט אין השתתפות עצמית אתה תקבל מחיר מחירון של הרכב מהביטוח, ברגע שאתה מפעיל ביטוח אתה בעצמם מנצל אותו לכן אינך זכאי לקבל חזרה את דמי הפוליסה או להעביר את הביטוח לרכב אחר.

אם היתה רק בתחילת הביטוח אז "הפסדתה" אם היתה בסוף אז "הרווחתה" .

ותגיד תודה שאתה עדיין חי בריא ושלם.

פורסם

קודם כל מזל טוב, יש כאלו שלומדים מתאונות, מה בדיוק גרם להחלקה והתהפכות הרכב, אם תוכל לספר ו/או להעלות תמונות זה יהיה לא רע.

יפה שיש לך מקיף, כבר לא עושים ביטוח מקיף לרכבים כאלו, אינך יכול להעביר את הביטוח מקיף מהסיבה הפשוטה שהפוליסה נגמרה בגלל שהרכב הוכרז כטוטאלוס, את ההפרש על ביטוח החובה אתה יכול להעביר בתמורה ל 40 שקלים, או לקבל החזר.

הביטוח לוקח מחירון ומשקלל, יד, קילומטרא'ז ואם היו לך או לבעלים הקודמים תביעות שבגינם ניתנה ירידת ערך, אל תדאג הביטוח יחפש טוב טוב בנרות, וכמובן אם הרכב היה ליסינג או ההשכרה, בקיצור צפה לירידה של 10% ממחירו.

 

שמח לשמוע שאתה בריא ושלם, והסבירו לך כאן למה לא כדאי לערב משטרה, מקווה שסוכן הביטוח לא יבקש ממך הצהרה על תאונה ממשטרת התנועה, תסרב בכל תוקף.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...