Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחר שהגעתי למסקנה שארכוש 3Sixty.2 על מנת לעבוד בבי אמפינג (מדובר ברכב ליסינג עם רדיו מובנה) ניתקתי את ה RCA של הרמקולים האחוריים שלי 6X9 על מנת לשמוע סאב וקומפוננט על מנת לבדוק איך השמיעה ללא רמקולים אחוריים וכמובן איך מתאימה לי העוצמה, העניין הוא שלא מפריע לי כל כך שאין רמקולים אחוריים (דווקא הפתיע אותי) אך העוצמה לא מספקת אותי ומדובר בסט קומפוננט מורל הייבריד וסאב VMAX כך ששתי האלמנטים הללו לא ממש חלשים בהספקים כמו כן ההגברה לאותם 2 אלמנטים בדיוק לפי מה שנדרש אז אין לי בעצם סוגייה של החלפת מגבר כזה או אחר אל מנת למקסם את יכולות האלמנטים.

השאלה שלי מה ניתן לעשות על מנת להוסיף עוד עוצמה, מה שאני מכוון בעצם האם אפשר להפעיל גם את ה 6X9 באיזשהי צורה על מנת להעלות את עוצמת השמע, כרגע ה6X9 מוגברים יחסית בסדר ולא הגברתי אותם ממש חזק על מנת שגם יוסיפו קצת מאחורה.

אני קצר בתקציב וגם עקב העובדה שמדובר ברכב חברה מעבר ל סט קומפוננט 3 WAYS לא עומד על הפרק וכמו כן לא בניות מסובכות ויקרות ברכב.

 

תודה מראש.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

הסאב מקבל הגברה מ JBL סדרת power דגם BP1200.1 (מוציא 600 ב4 אום ו 1200 ב 2 אום ויציב ב1 אום המגבר הוא אנדררייטד ומוציא קצת יותר, RMS כמובן) אני עובד bi wiring והמידים מקבלים הגברה מ ORION 8002 אני חושב שמוציא ב 13.8V 150 RMS והטויטרים וה6X9 מקבלים הגברה מKICKER MX350.4 שמוציא 67 לערוץ לפי תעודת לידה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

אתה מכוון לאיכות גבוהה יותר, אתה רוצה לעבור להגברה אקטיבית. ה6X9 ייתנו לך יותר רעש, אך יהיו על חשבון במה קידמית איכותית יותר.

 

ומצטרף לשאלת המונסטר.

פורסם

לא, היא לא אטומה, האיטום הבנתי קשור יותר לאיכות הסאונד ולא לעוצמה.

 

לא שווה לי להשקיע איטום כיון שאני מחליף את הרכב בעוד שנה וקצת, אמרו לי שאיטום עולה בערך 1000 שקל, מוכן להשקיע השקעה שכזרת אבל לא על רכב שנשאר לו שנה וקצת, אלא אם האיטום עולה פחות משמעותית.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

יוסי ידידי,

גם לי הייה בזמנו סט של מוראל, הייה לי את האילייט 5.25" ולאחר שעשיתי איטימה אני יכולתי להגביר הרבה יותר מאשר לפני,

כי בעצם למה אתה לא מגביר יותר וליוום?

כי אתה מתחיל לשמוע מעוות נכון?! אז זה לא בדיוק עיוות אלה פשוט החזר של רעשי פח מהדלת.

אני בטוח במליון אחוז שאחרי אטימה טובה אתה תקבל הרבה יותר עוצמה.

שלא נדבר על זה שאם אתה עובר לאקטיבי בכלל יהיה לך יותר עוצמה.

הקרוס הפאסיבי מוריד מהעוצמה של הרמקולים.

ואפילו לא הזכרת שאין לך עדיין סאב, ולפי מה שאני מבין ממך אתה הולך להוסיף IDMAX או W7 או כל סאב אחר באיכות ובעוצמה הזו, על המגבר שלך תאמין לי שאתה לא תרגיש שחסר לך עוצמה.

בהצלחה.

 

 

*כמובן שאם הייה לך תקציב, בכלל הייתי מוותר על איטום, ועושה בניה של תיבה בדלת למידבאסים. ואז אתה גם מוותר על איטום דלת וגם האלמנט שלך מנגן כמו שהוא צריך.

שלא נדבר על זה שאתה לא תאמין למה האלמנט הזה מסוגל בתיבה אטומה, לפי הנפח המתאים לו.

אנשים עדיין לא מבינים למה התיבה הזו גורמת.

א.שומר על האלמנט(גם נזקי אקלים,עמידות)

ב.האלמנט מנגן בצורה אופטימלית.

וזה אומר שעדיין אף אחד לא יודע למה המידבאס שלו מסוגל, כי הוא לא שמע אותו בתיבות אטומות מתאימות.

אחרי שאתה שומע את האלמנט שלך בתיבה אטומה אתה לא מבין איך לא עשיתי את זה עד היום.

זו המלצתי בחום בעיקר למי שיש אלמנטים של מוראל,כי הם חייבים נפח כדי לעבוד כמו שצריך.

 

לדעתי מי שעדיין לא עשה איטום, זה רק חוסך לו כסף.

כי אין צורך באיטום כאשר יש לך תיבה אטומה.

האלמנט מנגן ישר לתוך התיבה הוא לא קשור לפח של הדלת.

יוסי בלי קשר אתה צריך לשמוע אצל מישהו בפורום את האלמנט שלי מנגן ללא תיבה ואחר כך תשמע אצלי ותבין את החשיבות של התיבה.

 

הצעה נוספת שלי אליך אתה יכול לשמוע אלמנט של מוראל אצל אדי. יש לו אם אני לא טועה את האילייט או ההיבריד בתיבה אטומה. לך תשמע מה זה עושה לאלמנט. פשוט מדהים.

ואחר כך תגיד לי עם שווה לעשות אטימה, או לחסוך עוד קצת לבניית תיבה.

אני בכלל לא מדבר על זה שזה יוצא מדהים(מבחינה ויזואלית)

פורסם

סאב יש לי, ה VMAX שציינתי למעלה.

לגבי התיבה למורל שציינת, האם זה יותר טוב מאיטום? האם זה פנימי או חיצוני? אם הבנתי נכון זה חיצוני ויש לי בעיה כי מדובר ברכב חברה, אני לא יכול לשנות את פני הדלת, האם יש תיבה פנימית שתעשה את אותה עבודה? דרך אגב, על איזה גודל תקציב מדובר בהנחה שאפשר לעשות תיבה פנימית? אולי אתאמץ קצת אם זה ממש שווה את זה, דרך אגב התיבה הפנימית (אם יש כזו) יכולה לעבור איתי לרכב הבא בניגוד לאיטום?

 

תודה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

רועי, אצלך המוראל היו בתיבות?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו, לא אצלי הם נגנו בנפח של הדלת וכמובן ששמעו בהתאם.

לפני כמה חודשים,

אני קפצתי לאדי כדי לקנות ממנו איזה מגבר. והוא השמיע לי את המערכת שלו בתיבות אטומות. ואני פשוט לא האמנתי למה ששמעתי, אמרתי לעצמי "איך אצלו שומעים כך ואצלי שומעים פשוט ח*&א?"

אבל אני עדיין הייתי צעיר בתחום, וחשבתי ששומעים אצלו כך רק בגלל השלושה חלקים. אבל היום אני יודע שזה המון מהעניין של התיבות.

שמע, אין טוב ממשמע אוזניים(בתחום האודיו כמובן)

לך תשמע.

 

 

יוסי, אני באמת לא יודע אם אתה יכול לעשות תיבות חיצונית שתוכל להעביר לרכב אחר כי אתה יודע כל רכב יש לו את הבנייה שלו של הדלת אבל שווה איזו התקשרות עם אחד המתקינים שעוסקים בתחום.

אולי יש אפשרות ופתרון בשבילך.

בקשר למחיר שוב אני לא יכול להגיד לך ואני מאמין שגם מתקין לא יוכל להגיד לך כי כל אחד מתמחר את זה אחרת ובונה את זה אחרת וחוץ מזה אתה בעצמך לא יודע מה אתה רוצה עדיין קודם צריך לדעת מה הכיוון שלך חיצוני פנימי או כל דבר אחר.

אני בטוח שיש פה בפורום מתקינים מספיק טובים כדי לעשות את מבוקשך.

אני באתי למתקין שלי(יוסי אלפיין) כאשר אני יודע בדיוק מה אני רוצה, ותיארתי ליוסי את מה שאני חושב על דף.

והוא פשוט בנה לי את זה.:shock:(אחד על אחד)

 

 

*אתה מכיר את המשפט הזה של איזו פרסומת שהם אומרים:

אם אתה יכול לדמיין את זה, אנחנו יכולים ליצור לך את זה.

(עם אני לא טועה זה פרסומת של איזה דלתות.)

קיצור אז זה ממש כך אצל יוסי.

בהצלחה.

פורסם

תודה, אני בעקרון רציתי להבין האם התיבה היא חיצונית כלומר רואים את זה? או שהיא בנויה פנימית בתוך הדלת?

האם זה יותר כדאי או יותר טוב מאיטום? האם יש המלצה למתקין טוב בתחום הזה (איטום או בנייה פנימית אם קיימת כזו) שאני יכול לבדוק איתו, התקציב של מוגבל אז אני לא אחפש "מתקיני על" שאני בטוח שהם ברמה מאוד גבוהה אלא מישהו טוב אמין עם מחירים הוגנים.

 

נניח שאני לא עושה איטום, בנייה וכו... בשלב זה האם יש אפשרות לחבר את ה 6X9 בכל זאת בבי אמפינג, נניח שאפצל את המידים וה 6X9 יעבדו על אותם תדרים וחיתוכים האם ישמעו טוב או שאני מסרס את הרמקול לגמרי, יש רמקולים 6X9 שהם קומפוננט האם הם יעבדו בצורה יותר טובה?

 

תודה.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

ההגברה שלך טובה והאלמנטים שלך טובים אולי אפילו טובים מאוד.

 

האמת היא שהדבר הכי טוב שהיית יכול לעשות זה להפטר מה6*9 ולהביא CDM וקרוס פסיבי של אילייט במקום - ערוצי הגברה יש לך מספיק ואם אתה תעשה הגברה שהיא 2.5 אקטיבית כלומר המידים והטוויטרים מוגברים על הקרוס הפסיבי אבל בנפרד מהמידבאסים - היית יכול לקבל תוצאה מירבית עם הציוד הנוכחי. (כולל הרוקפורד החדש).

 

אבל זה לא על הפרק.

 

תמכור את ה6*9 ותמכור את הMT22 - תרכוש במקומם סופרימו פיקולו, בהגברה אקטיבית אתה תקבל מהם הרבה יותר מיד מהMT22 וזה יכסה לך על חלק מהמחסור שיש לך בעוצמה.

 

מעבר לכך - אם הסאב פשוט לא חזק דיו, תחשוב לכוון של ארסנאל AA או IDMAX - אם אני לא טועה, המונו שלך צריך להיות מספיק חזק בשביל להחזיק IDMAX בצורה מכובדת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מניח שאעשה הכל בשלבים כיון שתקציב הוא בהחלט פקטור בהמלצות הטובות הללו, מה שכן רציתי להבין מה התכוונת פה "האמת היא שהדבר הכי טוב שהיית יכול לעשות זה להפטר מה6*9 ולהביא CDM וקרוס פסיבי של אילייט במקום - ערוצי הגברה יש לך מספיק ואם אתה תעשה הגברה שהיא 2.5 אקטיבית כלומר המידים והטוויטרים מוגברים על הקרוס הפסיבי אבל בנפרד מהמידבאסים - היית יכול לקבל תוצאה מירבית עם הציוד הנוכחי. (כולל הרוקפורד החדש). "

 

מה זה CDM? למה אני צריך קרוס פסיבי של אלייט? אם אני עובד אקטיבית אז הקרוס של ההיבריד כביכול פנוי, או שזה לא רלוונטי. אשמח אם תוכל להרחיב בנושא.

אשמח גם אם תציינו הערכת תקציב בערך לכל פתרון אתם מציעים על מנת שאוכל מראש לדעת מה רלוונטי עבורי.

 

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

CDM זהו המידריינג' בסט שלושה חלקים של אילייט.

 

ביחד עם הקרוס הפאסיבי שלהם אתה תוכל להגביר את ההייבריד כסט שלושה חלקים בתצורה כזו או אחרת.

 

לגבי סופרימו פיקולו אם אני לא טועה המחיר הוא פלוס מינוס סביבות ה1400 שקל.

 

אם תמכור את ה6*9 ואת הMT22 זה יצמצם לך את גודל ההשקעה ואתה תקבל טוויטרים שיתנו לך כל כך הרבה יותר מהMT22 וגם ככה ה6*9 לא ממש נחוצים אם יש לך סאב ורוב הזמן אתה נוסע ברכב לבדך. (כלומר אין צורך לתת יחס כלשהוא לנוסעים במושב האחורי).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמה עולה ה CDM ונניח אני קונה את הפיקולו, האם אוכל להשתמש בקרוס של ההיבריד כי אני יכול להגביר חלק מן הרכיבים אקטיבית אז הקרוס פנוי או שאני חייב קרוס שתומך ב 3 חלקים?

ונניח שיש לי את ה CDM, איפה אני ממקם אותו?

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

×
×
  • תוכן חדש...