Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

כ- 4 שנים שירת אותי נאמנה הרדיו דיסק שברשותי (פיוניר 4300R) והגיע הזמן להחליפו.

התקציב שלי לרדיו דיסק חדש הוא בסביבות ה- 1500 ש"ח.

אני די נעול על אלפיין ובדקתי כמה דגמים שלהם: (מהיקר לנמוך):

1. CDA-9886R (עולה כ- 2200 ש"ח)

2. CDA-9884R (עולה כ- 2000 ש"ח)

3. CDA-9882Ri (עולה כ- 1600 ש"ח)

4. CDA-9880R (אין לי מושג כמה עולה אבל פחות מה- 9882).

 

הייתי מאד רוצה את ה- 9886 או אפילו את ה- 9884 אבל הם די יקרים ומעבר לתקציב שלי.

 

השאלה שלי: האם אוכל להסתפק ב- 9882/9880? האם הם מכשירים טובים? או ששווה להתאמץ מאד בשביל

ה- 9884/9886? האם יש הבדלים מהותיים בין הדגמים?

 

תודה לעונים.

פורסם

המכשירים שאתה מתלבט לגבייהם יכולים לספק אותך אבל השאלה היא איזו מערכת יש לך ומה אתה צריך שהרדיו דיסק יספק לך.

בעיקרון לפי דעתי אין הרבה הבדל בין המכשירים עם היעוד שלהם הוא מערכת בסיסית ללא רצון לשידרוג עתידי.

עם כן יש לך רצון לשידרוג או להתקדם אז הייתי ממליץ לך על מכשיר טיפה יותר טוב של אלפיין אבל מיד שניה כגון ה-9855.

הנה 2 קישורים למכשיר הנ"ל שכרגע מוצאים למכירה באתר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237833

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=234193

מקווה שעזרתי.

פורסם

תודה על התשובות.

הדרישות שלי הם בעיקר איכות.

כרגע מותקן לי באוטו קומפוננט של מורל דוטק אוביישן 6.5 (עם טויטר MT22) על מגבר אוריון 4004.

 

פשוט נמאס לי קצת מהפיונירים ורציתי שינוי.

פורסם

היי שוב,

קיבלתי עוד הצעה מעניינת לרדיו דיסק: האקליפס 3200.

איך הוא בהשוואה לאלפיין 9884R?

 

אלה ההתלבטויות שלי כרגע: בין האקליפס לאלפיין.

 

תודה שוב.

פורסם

איכות זה דבר שיכול להמדד גם ע"י כל אותם פיצ'רים שיש במכשירים מסויימים. אם זה קרוס אובר גמיש, תיקוני והשהיית זמנים [טיים קורקשן], אקולייזר מתקדם יותר וכו'.

 

זו הייתה שאלתי.

 

עריכה:

 

כי אם אתה לא מכליל את התכונות הנ"ל במשוואה, ההבדלים באיכות המכשירים הללו שוליים עד לא קיימים.

זה יותר פונקציה של ממשק מועדף, יכולת ה"חיבור" שלך לזה, ומחיר.

פורסם

בעיניי למשל, הוא הפחות טוב מבחינת ממשק ותפעול למשל, והכי פחות "התחברתי" אליו.

 

כך שאם אנו מדברים על מכשירים ברמה נמוכה/סטנדרתית, העניין משמעותי וסובייקטיבי.

×
×
  • תוכן חדש...