Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אחרי שניקיתי את רדיאטור החימום באוטו.

גיליתי להפתעתי שיש לי צינור קרוע שיוצא מהמנוע. לפי ראות העין ושהאוטו מונע הוא מוציא אויר חם .

 

וגם יש לי מין צינור גדול מפלסטיק קרוע. שניראלי זה המסנן אויר האם כדאי להחליף את החלק הקרוע בימהרה?. או שאפשרי להשאיר זאת כך?

 

נ.ב

2 תמונות ראשונות זה הצינור של המסנן אויר

2 שניות זה של המנוע שאמרתי בהתחלה (ניראה שאחרי קריאה נוספת הבנתי שזה נשם שכדי להחליף. תקנו אותי אם אני טועה.)

DSCF1455.jpg

DSCF1456.jpg

DSCF1458.jpg

DSCF1459.jpg

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

היתה לי בדיוק תקלה כזאת , אבל בול אותו דבר . היתי במוסך רון והחלפתי את זה .

לפי דעתי לא תוכל להחליף את זה לבד כי הצינור הזה עובר שם מתחת . בכל מקרה

אם תפנה למוסך תכין איזה 500 שקל לתיקון הבעיה . צינור זה משמש ליציאת האדים או גזים מהמנוע .

האוטו יסע גם בלי התיקון , אבל אני בספק אם זה יעבור טסט ככה .

פורסם

הצינור הרחב הגדול שנראה כמו אקורדיון זה הצינור שמוביל אוויר מפתח היניקה מעל הגריל הקידמי לבית המסנן, למעשה בצורה נוכחית אתה יונק אוויר קר מבחוץ מהול עם אוויר חם בתא המנוע, זה יכול לפגום במעט בביצועים אבל זה לא כזה קריטי,

מומלץ לתקן בדוק אפשרות החלפה, אופציה נוספת זה להביא שרינק גדול ולכווץ אותו על החלק, זה גם יעשה את העבודה אין שם לחץ או משהו כזה, ככה שאין בעיה.

 

הצינור הקטן מדובר בנשם המנוע, ולמעשה מה שעובר בו זה אדים של שמן, בגלל זה הוא כזה מלוכלך

 

הנשם מתחבר בצד אחד ל"מפצל" נשמים שנמצא על מכסה השסתומים (עיגול שחור) ובצע שני לניפל מתחת שיוצא מהחלק התחתון יותר של מכסה השסתומים (אני לא זוכר במאה אחוז, אבל כמעט בטוח)

בכל מקרה מומלץ להחליף אותו בהקדם, לפעמים יש קצת בעיות גישה וצריך לפרק קצת מסביב,

 

אם אתה נוהג לתקן לבד אז לך על זה, במידה ולא אני ממליץ לגשת למוסך רון במסגר 31 לתיקון התקלות הנ"ל

*שים לב - תיקון נשם המנוע הוא קריטי שכן כרגע מערכת השמן שלך פתוחה לאוויר העולם ועלולה לינוק לכלוך!,

פורסם

אוקיי אני מעכו ככה שלא יודע על איזה מוסך מדובר.

אממ כמה יעלה לי לקנות צינור כזה ?.

וגם מה זה שרינק נישמע כמו אופציה טובה

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

תבדוק מחיר של חלק כזה מקורי,

אבל אין לו משמעות רבה הוא רק צריך להיות "סגור" הוא אפילו לא צריך להיות אטום, הוא גם לא מגיע אטום מהמפעל,

אם העלות היא מאוד גבוה אין מניעה לבצע חלופה כלשהי, לא מדובר "בקומבינה"

מיותר לציין שאני מדבר על הצינור יניקת אוויר (מדובר על צינור מוביל לפני הפילטר כך שאין שום פגיעה בסינון למנוע

 

צינור נשם שמן צריך להחליף במקורי או בתחליפי (אוניברסלי) מתאים

פורסם

אני הגבתי מקודם על צינור נשם , זה מה שהיה קרוע גם אצלי באוטו .

הלכתי למוסך רון ,שמו לי צינור מקורי וזה עולה נדמה לי 350 או 380 שקל

+ עבודה + מע"מ . לפי דעתי אם תלך למוסך בפחות מ500 שקל לא תצא משם .

פורסם

בידוד מתכווץ (שרינק) אכן נשמע פיתרון מצויין לאטימת צינור האוויר אך לפי דעתי תתקל בבעיה לרכוש שרינק בקוטר של 10-15 סנטימטר שיתאים למידת צינור האוויר.

 

יש גם שרינק עם דבק שהינו עדיף לפי דעתי.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...