Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

פאסאט 2002 130 כוח סוס לבלימה 220,000 ק"מ

בתקופה האחרונה מדי חודש מתרוקן מיכל המים ונורה על חוסר מים הייתה נדלקת.

כשהייתי ממלא מים הייתי שם לב שיש מעין שכבה חומה בדפנות.

אתמול במהלך הנסיעה נדלקה הנורה על חוסר מים נכנסתי לתחנת דלק למלא מים, וכשמילאתי מים בתוך המיכל יוצא כמות גדולה של מעין טחינה חומה.

התקשרתי לפליקס ואמרו לי שצריך להביא את הרכב בגרר וכנראה הלך או רדיאטור או מסנן של המים או מסנן של הגיר.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95552 משהו בסגנון התמונות שפה.

והעלות

3000-3500

 

מה עליי לעשות?

 

בנוסף: חום מנוע רגיל.

פורסם

אכן, אתה צודק. שמן בתוך המים. מחלה ידועה בדגמים אלו.

הלך ככל הנראה הקולר של שמן המנוע ויש להחליפו.

אם באמת זה המקרה, המחיר שהציעו לך סביר בהתחשב בעובדה שזהו גם מרכז שירות מורשה יבואן (צ'מפיון מוטורס).

 

בהצלחה ותחזור לעדכן...

פורסם

לחבר שלום רב,

 

ייתכן שיש לך 2 או 3 בעיות שקשורות במערכת הקירור.

 

1. איבוד מים בצורה מסיבית כמו שתיארת מצביע על נזילה ממערכת הקירור

 

2. הופעת שמן במים תייתכן עקב קולר (מחליף חום) שמן מנוע פרוץ

 

3. במידה והרכב מצוייד בתיבה אוטומטית ייתכן שקולר שמן גיר תקול

 

יש להחליף את החלקים התקולים + ביצוע שטיפה ייסודית של מערכת הקירור.

 

המחיר לעבודה כזו אצל מוסך רון הינו בסביבות 2000-2500 שקלים.

 

המוסך של רון נמצא ברחוב המסגר 31 ת"א והינו מומלץ על-ידי רבים מחבריי הפורום.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן התסמינים מכוונים לתקלה במצננים של השמן של המנוע

או של תיבת ההילוכים .

בין אם זה של המנוע ובין של התיבה הדבר דחוף ביותר לטיפול

מאחר ובשלב מתקדם יותר נוזל הקרור יכנס למערכות דרך הפירצה שבה

עבר השמן ויכול לגרום להרס טוטלי של תיבת ההילוכים או לשחיקה קיצונית של

מכלולי המנוע ,המנוע הזה מדגם AVF עם מערכת הזרקה מסוג "מזרק משאבה"

מאד רגיש לאיכות השמן .

המחיר שקעבלת יקר מאד כיאה למוסך של החברה ,תבדוק אופציות נוספות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

האם כדאי לבצע ניקוי רדיאטור לפני שאני ניגש למוסך?

 

אני רוצה להדגיש משהו- מוסך פליקס לא ראה (בדק) את האוטו אלא רק על בסיס תיאור שלי דרך הטלפון.

 

כמו כן אני לא בטוח שהחומר שקיים בתוך המיכל זה שמן.

 

ובסופו של דבר האם צריך לגרור את האוטו? או שניתן לנסוע איתו למוסך? (אני גר כ- 5 ק"מ ממוסך רון)

 

 

 

תודה מקרב לב על העזרה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אני מאמין שאתה נוסע כך כבר הרבה זמן ולכן

נסיעה של חמישה קמ כבר לא תשנה דבר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אני מאמין שאתה נוסע כך כבר הרבה זמן ולכן

נסיעה של חמישה קמ כבר לא תשנה דבר .

 

הרכב לא נמצא במצב הזה הרבה זמן, וזאת מכיוון שבתקופה האחרונה כיוון שנדלקה נורית

המחסור במים - כל שבוע הרכב עבר בדיקה, על ידי בעל הרכב כמובן, של מים - אם יש מחסור, או שצריך להוסיף. ועל כן מייד עם התגלות הטחינה במים האוטו לא זז. זאת אומרת שהרכב לא נסע למעלה ממספר ימים מועט - וכמעט בטוח שאפילו פחות במצב הזה.

 

עכשיו לשאלתי - כיוון שחבר מוסכניק אמר שזהו דבר נפוץ ברכבים האלו - גם הוא בעל רכב

פולקסווגן - והוא אומר שלרוב העניין הוא סה"כ חוסר ניקוי הרדיאטור תקופה ארוכה ו\או אי הקשבה להוראות היצרן לגבי נוזל קירור (שילוב של 2 סוגים של נוזל קירור, שימוש במים במקום נוזל קירור), ושהטיפול בבעיה יכול להיות ניקוי כללי של הרדיאוטר + מיכל מילוי המים (ריקון + מילוי מחדש לפי הוראות היצרן).

ובמצב הכי גרוע - כמו שנאמר כאן קולר שמן (מנוע או גיר).

ראש מנוע - מאוד מאוד קלוש, במיוחד בגלל שאין סימנים למחסור בשמן + אין סימנים ל"טחינה" = נוזל חום בבדיקת שמן ברכב.

 

מה שרציתי בעצם לשאול -- האם כדאי קודם לבצע ניקוי כללי ורק אח"כ לפנות למוסך - כיוון שמוסכים ששים מהר מאוד להעצים ולהגדיל "בעיות" שלפעמים יכולות להיות עניין של לכלוך ושטיפה כללית (אני מדבר מניסיון - אין כאן כוונה להעליב, פשוט מאוד נכוותי הרבה).

 

מודה לכולם על העזרה והעינות.

פורסם

שטיפה של הרדיאטור או מערכת הקירור לא תעזור בכדי לפתור את הבעייה.

 

יש לך בעייה רצינית ופעל לפיתרונה הייסודי כפי שכתב מוסך רון שהינו מומחה לרכבים אלה.

 

חבר אמר/חבר שמע זו לא הדרך.

איזה כייף לי :)

פורסם

כמו כן אני לא בטוח שהחומר שקיים בתוך המיכל זה שמן.

 

 

 

האם יתכן שמדובר בחלודה?

 

כשכתבת שאתה ממלא מים במיכל - האם התכוונת לנוזל קירור, או שאתה ממלא מי ברז?

×
×
  • תוכן חדש...