Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

ברכבי מסוג קסארה אובחנה נזילה מרדיאטור חימום

הנזילה היא ממש בתחילתה יש מספר טיפות נוזל קירור

על השטיח של הנוסע.

הרכב נשאר במוסך ובעצתו מחר בבוקר הוא ינסה לאטום את הנזילה בעזרה תוסף לאיטום

סדקים וחורים קטנים במערכת הקירור - לדעת המכונאי יש סיכויים גבוהים שזה יצליח.

במידה ולא אני ינתק את הצנרת חימום כי התיקון (מורשה פיגו סיטרואן)יעלה סביב 2000 שקל שאין לי.

האם מישהו יודע אם בקסארה שבורר החימום במצב קר יש בכל זאת זרימת נוזל ברדיאטור הפנימי?

ואשמח לשמוע רעיונות/הצעות...

תודה

פורסם

יש זרימת נוזל. התיקון לא יעזור (אולי למספר ימים). אתה משחית את זמנך וכספך.

חפש בפורום דיונים על רדיאטור חימום של ZX/306/קסארה. אותה בעייה בדיוק. נתק את צנרת החימום, רק דאג שיחתכו את הצינורות בצורה שתאפשר לך לחברם אח"כ עם ניפלים (סט צינורות כזה עולה בין 300-600 ש"ח).

פורסם

ממש מגיפה.

 

בדיוק הוצאתי את האוטו מהטיפול הזה (מורשה סיטרואן, אגב).

 

רוצה לחסוך? קני את הרדיאטור המקורי ואת נוזל הקירור ועשי את הטיפול במקום אחר.

שמעתי שמוסך רון הם טובים ואמינים.

 

 

הפיתרון היחיד האחר הוא ניתוק החימום, אני אישית לא מוכן לשדרג את הרכב כלפי מטה ומעדיף לשלם בתשלומים ושיהיה לי חימום בחורף.

פורסם

לפני חודש החלפת טיימינג +משאבת מים באותו מוסך(מורשה)

2500 שקל. גם אני לא אוהב "לשדרג" את הרכב כלפי מטה

וחוץ מזה הוא מתוחזק ושמור ברמה פדנטית.

פשוט אין לי כסף....

בנוסף יש לי מילואים חודש הבא ברמת הגולן ורק

מהמחשבה שלא יהיה חימום ברכב נהיה לי קר.

נראה לי שאין מנוס מניתוק החימום.

פורסם

ותחשוב עלי שעשיתי את שניהם ביחד...גם טיימינג וגם רדיאטור חימום וגם טיפול 10 אלף...

 

אין מה לעשות מר איש. אין מנוס מהדברים האלה, תנסה למשוך כמה שיותר תשלומים.

 

אגב - אני חייב לציין שאחרי שהוחלף הרדיאטור המקורי (שהחזיק 310 אלף ק"מ) - החימום הוא לא חימום, הוא כבשן.

פורסם
ערב טוב

ברכבי מסוג קסארה אובחנה נזילה מרדיאטור חימום

הנזילה היא ממש בתחילתה יש מספר טיפות נוזל קירור

על השטיח של הנוסע.

הרכב נשאר במוסך ובעצתו מחר בבוקר הוא ינסה לאטום את הנזילה בעזרה תוסף לאיטום

סדקים וחורים קטנים במערכת הקירור - לדעת המכונאי יש סיכויים גבוהים שזה יצליח.

במידה ולא אני ינתק את הצנרת חימום כי התיקון (מורשה פיגו סיטרואן)יעלה סביב 2000 שקל שאין לי.

האם מישהו יודע אם בקסארה שבורר החימום במצב קר יש בכל זאת זרימת נוזל ברדיאטור הפנימי?

ואשמח לשמוע רעיונות/הצעות...

תודה

אני עשיתי מעקף אצל איש רדיאטורים ועלה 50 שקל

לגבי חימום בגולן תחתום על חרמונית

פורסם

שלום אנשים

היום בוצע גישור למערכת תוך כדי שמירה על צינורות החימום

והכניסות נסגרו ע"י אטמי גומי .

אני גר באיזור החוף כך שאם החורף ימשיך כך

אני מקווה שלא יהיה יותר מידי קר אבל שיהיה המשך גשום

לטובת כולנו

תודה על הרעיונות - כמובן שלבסוף לא בוצע טיפול בחומר איטום

הבנתי את הרעיון לפי התגובות....

הרבה תודה.

×
×
  • תוכן חדש...