Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב BX שלי (1900 GTI ) מותקן גיר קצר.

לא יודע של איזה מנוע ואיזה רכב , כי אני לא מוצא במנוע , איפה שאמור להיות כתוב , כי כנראה הורידו (בכוונה או שלא, לא חשוב).

שורה תחתונה, במהירות 100 קמ"ש הרכב ב 3200 סל"ד , סתם מרעיש ואוכל דלק.

(קלאץ' חדש + גלגל תנופה חדש - בני שבועיים, שוללים אפשרות שזה מגיע ממכלול אחר, לדעתי).

 

חשבתי להחליף את הגיר לגיר של ZX וולקן 1900 .

קיבלתי הצעת מחיר של 2000 ש"ח לגיר מייבוא עם קבלות ואחריות על הגיר וההתקנה.

אני לא מכיר את המוסך , ורציתי לשאול אם מישהו עשה החלפה / שיפוץ גיר , ואיך העבודה שם.

 

http://www.fayzak.co.il/lightforum1/bizniz/bizniz.asp?id=635

 

 

תודה ,

ליאור.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

חבל חבל חבל! שלא עשית את זה עם הקלאץ' וגלגל התנופה, כי היית חוסך הרבה כסף.

מה גם- שאולי הקלאץ' ששמת לא יתאים לגיר של הוולקן, אם בכלל הגיר מתאים לבודי.

פורסם

רצינו קודם לבדוק שהסיבה לסל"ד הגבוה זה לא הקלאץ' שהיה גמור.

הרכב אצלי בערך חודש, ואין לי נסיון עם גיר ידני.

חבל באמת, פשוט במוסך שהחליפו את הקלאץ' , חבר טוב, לא רצה שאני אכנס להוצאות מיותרות ,

ואמר שאם עוד כמה חודשים אני אחליט שהרכב טוב לי ואני הולך להשקיע בו, אז אני יכול גם להחליף את הגיר,

אבל בינתיים הכל עובד.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כל הגירים של ה-XU מתאימים פיזית (מלבד גיר 6 הילוכים, שדורש שינויים) למנועים השונים ולמכוניות השונות. הקלאצ'ים של מנועי ה-8 שסתומים הם 200 מ"מ כולם למיטב ידיעתי).

פורסם
רצינו קודם לבדוק שהסיבה לסל"ד הגבוה זה לא הקלאץ' שהיה גמור.

 

מי זה המוסך הלא מקצועי הזה?

יש ב"ה דרך לבדוק את הקלאץ' בלי להחליף אותו.

פורסם
כל הגירים של ה-XU מתאימים פיזית (מלבד גיר 6 הילוכים, שדורש שינויים) למנועים השונים ולמכוניות השונות. הקלאצ'ים של מנועי ה-8 שסתומים הם 200 מ"מ כולם למיטב ידיעתי).

 

תודה שמר, כבר בדקתי את זה, וזה אכן אפשרי.

השאלה הייתה לגבי המוסך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
מי זה המוסך הלא מקצועי הזה?

יש ב"ה דרך לבדוק את הקלאץ' בלי להחליף אותו.

לא חשוב, למה להשמיץ?

הנקודה שהשקעתי ברכב הזה כמה אלפים, אחרי הקניה ,במחשבה להביא אותו למצב מצוין.

בעל המוסך אמר לי שאחרי כל ההשקעה הכבדה, עדיף לנסוע עליו כמה חודשים, לראות שכל מה הוחלף תקין ועובד,

אם עוד חצי שנה למשל, אני עדיין ימשיך באותו קו מחשבה של להחליף גיר / לשפץ מנוע / לעשות צבע חדש וכו , תמיד אפשר.

זו הייתה הכוונה. לא להכנס להוצאות מיותרות , כי אולי עוד כמה חודשים אני אגיע למסקנה שחבל על ההשקעה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...