Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני צריך להעביר טסט רכב אחרי שהחלפתי לו מנוע.

את המנוע לקחתי מרכב שנמכר לפירוק,אחרי שהורידו אותו מהכביש.הרכב לפירוק נקנה מאדם פרטי.

מה הפרוצדורה שאני צריך לעבור כדי לרשום את המנוע?

פורסם

אתה חייב שטר מכר כי בלעדיו לא תוכל לרשום כך את המנוע אלא אם יכנס לכאן עמית חבר הפורום (KOMPY ), שעובד שבמכון רישוי ומכיר את התקנות ויאמר אחרת.

משהו לא ברור כאן- אם הרכב מפירוק המוכר בפירוקיה צריך לתת לך שטר מכר,אצלי לפני שנתיים וחצי המוסך דאג לשטר ואם ההחלפה התבצעה במוסך גש אליו שיסדיר לך את הניירת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם הרכב הורד מהכביש, והמנוע שנלקח היה רשום ברשיון שלו - התהליך פשוט למדי (שלא כמו מנוע מייבוא, שחייב גם רשיון יבוא וכיו"ב).

 

גש לסניף משרד הרישוי הקרוב אליך, קח שטר מכר למנוע (אל תעמוד בתור, בקש מהשומר להביא לך טופס כזה. יש להם ערימות וחבל על הזמן שלך).

 

בטופס אתה ממלא את פרטי המנוע (דגם, מספר, נפח, קדח ומהלך), את מס. הרכב ממנו הורד המנוע, ומחתים את בעל הרכב הרשום במשרד הרישוי (זה שמכר לך את האוטו).

 

עם זה אתה הולך לכל מכון רישוי בעל היתר לכך, ומשנה מספר מנוע.

פורסם
משהו לא ברור כאן- אם הרכב מפירוק המוכר בפירוקיה צריך לתת לך שטר מכר,אצלי לפני שנתיים וחצי המוסך דאג לשטר ואם ההחלפה התבצעה במוסך גש אליו שיסדיר לך את הניירת.

הרכב לא נקנה מפירוקיה אלא מאדם פרטי.אין לי אפשרות לאתר אותו כי לרכב אין ניירת ואין לוחיות רישוי,למעשה הרכב כבר נמכר לברזל אחרי שפורק.

לגבי כל הנתונים על המנוע אני יודע רק מס' מנוע.איך אני משיג את שאר הנתונים?

פורסם

אני יודע שהוא גר בישוב ערבי בצפון.השם שלו משותף לעוד הרבה אנשים בישוב שלו.

לא נסעתי אליו אלא דיברתי איתו בטלפון,הבעיה שהטלפון לא זמין,נדמה לי שהוא אמר שהוא נוסע לחו"ל.

חבל שלא חשבתי על הבעיה לפני זה.

פורסם
גש לסניף משרד הרישוי הקרוב אליך, קח שטר מכר למנוע (אל תעמוד בתור, בקש מהשומר להביא לך טופס כזה. יש להם ערימות וחבל על הזמן שלך).

 

בטופס אתה ממלא את פרטי המנוע (דגם, מספר, נפח, קדח ומהלך), את מס. הרכב ממנו הורד המנוע, ומחתים את בעל הרכב הרשום במשרד הרישוי (זה שמכר לך את האוטו).

 

עם זה אתה הולך לכל מכון רישוי בעל היתר לכך, ומשנה מספר מנוע.

שטרי המכר הנמצאים במשרד הרישוי, הינם מסוג הישן ואינם מתקבלים לצורך הרישום.

הנך צריך שטר מכר מהסוג החדש עם חירור בראש הדף של מס' המפעל של המוסך שהרכיב את המנוע ברכבך.

בחלקו הראשון של שטר המכר נמצאים פרטי המנוע ואילו בתחתיתו אישור המוסך שהרכיבו.

ללא שטר מכר זה, לא תוכל לבצע את הרישום במכוני הרישוי.

אגב, אם דגם המנוע אינו זהה, לא תוכל לבצע את הרישום במכון ותצטרך לבצע זאת בעמדה מס' 1.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

וסתם כדי לסבר את האוזן, אם אני מבצע את החלפת המנוע בעצמי? מה אז? הרי אני לא מוסך או "מפעל" , מה הפרוצדורה במקרה זה?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אין "חיה" כזו.

מכון רישוי אינו ראשי לבצע רישום מנוע לרכב אשר אין אישור הרכבה ממוסך מורשה.

יתכן ותוכל לבצע זאת בעמדה מס' 1.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...