Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשיש מוצר מוצלח תוצרת ישראל אעדיף לפרנס ולהמליץ עליו, זו מטרת השרשור , מוצרים ישראלים כחולים-לבנים שעומדים בכבוד מול מתחרים מחו"ל עבור צרכנים פרטיים.

המלצה מתחום כלי עבודה ..בוקסות , לא מזמן נודע לי כי בנגב קיים מפעל המייצר סוקטים (בוקסות ) ברמה הגבוהה ביותר

נמכר בהצלחה בעולם ובחירה מועדפת בצה"ל.

החברה נקראת OZAT מנחל-עוז.

ani.gif

 

OZAT IMPACT SOCKETS are especially designed for duty impact workload. The highly accurate electro-chemical process enables the machining of any steel, regardless of its hardness and mechanical qualities.

 

While other manufacturers using Conventional machining methods have to compromise in choosing the metal, OZAT uses the most suitable impact-resistance steel.

 

OZAT IMPACT SOCKETS are distinguished by the contacts between the nut or bolt and the socket, being on the flank's center and not at the corners. This prolongs the life of the sockets and fasteners, while leaving the corners of the sockets, nuts and bolts in their original shape. Better power distribution is achieved by OZAT flank-driven sockets, thus lowering tool wear. Higher operating torques are accomplished, since power transfer has been taken away from critical points.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רעיון נחמד.

 

לי אישית אין מוצר ספציפי להמליץ עליו,אבל אני כן יכול לומר שבכל הזדמנות שאני רואה פה בחו"ל מוצר מתוצרת ישראל או עם ייחוס ישראלי,אני מיד קונה אותה,בלי לחשוב יותר מדי אם הוא באמת שימושי לי באותו רגע....

 

ככה למשל כבר קניתי פה דגמים של מטוסי קרב,רק בגלל שהם היו צבועים ועם סמלי חיל האויר הישראלי,ועכשיו הם תלויים בגאווה מעל הטלויזיה בסלון שלי.

 

דבר נוסף,בכל פעם שאני הולך לסופר,אני קונה עגבניות שרי,וזה אפילו לא משנה אם כבר יש לי במקרר בבית או לא,אני קונה את העגבניות האלה,רק בגלל שהן תוצרת הארץ (עגבניות דנה למי שמכיר).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מדובר על בוקסות למפתחות אימפקט בלבד, ולא על בוקסות רגילות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טוסטר זק"ש, 13 שנה ללא תקלות



כנ"ל מאוורר עומד זק"ש.

אגב, גם שוק המזגנים בארץ נשלט ע"י חברות ישראליות (תדיראן, אלקטרה, טורנדו, אלקו).

 

כן, אני יודע שכל המוצרים האלה הם פרי ידיהם של פועלים סיניים אי שם ברפובליקה העממית, אבל זה עדיין פיתוח ישראלי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

Proxima, איך אתה יודע שמדובר בסחורה טובה, כלומר כזו שניתן להמליץ עליה? הרי זה שצה"ל גם צורך אותה עדיין לא אומר הרבה.

ובקשר לזק"ש, מזגנים וכו,: אף אחד מהם לא מיוצר או מפותח בארץ הקודש, אלא רק מורכב כאן, ויש הבדל. החלקים עצמם באים מסין, איטליה, ספרד ושאר מדינות (בעיקר סין). כאן בארץ אומרים לסיני מה רוצים, והסיני בונה ושולח.

פורסם

OZAT מעולים ,מוכר יקה זקן בחנות אספקה טכנית לחש לי על האוזן.

 

עוד מוצר שממלא את כרסי בגאווה : בירה ממבשלת כנען בירושליים , אחת הבירות המדהימות ביותר שהערתי לתוכי , יש ב"טיב טעם" ומחסני שתיה, להתחיל להפעיל לחץ בפאבים ובחנויות, הבירה הזו שווה כל אגורה (13ש"ח ל3/4 ליטר הבקבוק) .

פורסם
כשיש מוצר מוצלח תוצרת ישראל אעדיף לפרנס ולהמליץ עליו, זו מטרת השרשור , מוצרים ישראלים כחולים-לבנים שעומדים בכבוד מול מתחרים מחו"ל עבור צרכנים פרטיים.

 

 

לא יודע לגבי צרכנים פרטיים, אבל בקשר לשאר הקריטריונים זה בסדר...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

07_brefaeli_08.jpg

פורסם

שמר,

פספסת, איך שראיתי את נושא השרשור ידעתי שאתה תשים תמונה של דנה אינטרנשיונל (גאווה ישראלית) אבל פספסת.

 

 

סכיני השיבוב של ישקר נחשבים לטובים בעולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עוד מוצר שממלא את כרסי בגאווה : בירה ממבשלת כנען בירושליים , אחת הבירות המדהימות ביותר שהערתי לתוכי , יש ב"טיב טעם" ומחסני שתיה, להתחיל להפעיל לחץ בפאבים ובחנויות, הבירה הזו שווה כל אגורה (13ש"ח ל3/4 ליטר הבקבוק) .

1+...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שמר,

פספסת, איך שראיתי את נושא השרשור ידעתי שאתה תשים תמונה של דנה אינטרנשיונל (גאווה ישראלית) אבל פספסת.

 

 

סכיני השיבוב של ישקר נחשבים לטובים בעולם.

 

נכון , אבל ורטהיימר מנייק, הוא דופק לקליינטים הישראליים מחיר מופרז לעומת התמחור שלו בחו"ל .

פורסם
שמר,

פספסת, איך שראיתי את נושא השרשור ידעתי שאתה תשים תמונה של דנה אינטרנשיונל (גאווה ישראלית) אבל פספסת.

 

סכיני השיבוב של ישקר נחשבים לטובים בעולם.

 

ישקר השניים בעולם אבל זה גם מאוד מכובד ואני עובד כמעט רק עם כלים שלהם.

 

חלקי גומי לרכב (תושבות מנוע וגיר, תושבות בולמים וכו') מתוצרת IRPC (מפעל בראש העין, בברקן ולצערי גם בתאילנד אבל עדיין חברה משפחתית ישראלית) באיכות טובה מאוד.

 

סולמות חגית.

 

שוקולד פרה של עלית

 

מתקני התפלה של IDE

 

משחררי אויר של א.ר.י כפר חרוב

 

מגופי פיקוד ובקרה של ברמד קיבוץ עברון

 

טפטפות של נטפים ופלסטרו (70% מהשוק העולמי)

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ישקר השניים בעולם אבל זה גם מאוד מכובד ואני עובד כמעט רק עם כלים שלהם.

 

חלקי גומי לרכב (תושבות מנוע וגיר, תושבות בולמים וכו') מתוצרת IRPC (מפעל בראש העין, בברקן ולצערי גם בתאילנד אבל עדיין חברה משפחתית ישראלית) באיכות טובה מאוד.

 

סולמות חגית.

 

שוקולד פרה של עלית

 

מתקני התפלה של IDE

 

משחררי אויר של א.ר.י כפר חרוב

 

מגופי פיקוד ובקרה של ברמד קיבוץ עברון

 

 

טפטפות של נטפים ופלסטרו (70% מהשוק העולמי)

 

פרה של עלית ??? מילא היית אומר ספלנדיד בטעם קפה חוף השנהב שלהם , אבל פרה ?.

מתקני התפלה ביתיים? כי זה לא בדיוק משהו שהולך עם צרכן פרטי (כנ"ל רפאלי , אלא אם כן היא בצרות והחליפה מקצוע)

משחררי אויר ? זה קשור לשעועית ? .

כנ"ל ברמד.

 

דובר על מוצרים מסחריים לצריכה פרטית (פיקסלים של רפאלי למשל נכללים) .


×
×
  • תוכן חדש...