Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
roni_n, בתור בעלים ל7200, אתה ממליץ על 9887, וזה לא מפתיע אותי. גם dannyg, בעליו של 7200 ממליץ על 9887..:-D

 

וגם אני הייתי בוחר ב9887, כשמולו 7200. אבל בכל זאת אשמח לדעת מהם נקודות התורפה שבו מבחינתך, שהיית מעדיף את ה9887 במקומו.

 

אז רק על מנת לענות על השאלה.

אני לא מעדיף את ה 9887 על ה7200 וזאת מאחר ולדעתי ה 7200 טוב יותר ממנו ברוב ההבטים.

והמלצתי על ה 987 מאחר והוא זול יותר ואם האופציות הינם ה 9887 מול ה880 והקלריון אז לדעתי ה 9887 הוא הטוב מבינהם.

 

אך ה7200 טוב יותר מכולם לדעתי (גם מחירו בהתאם).

 

ובקשר לנקודות התורפה :

א. צג קטן ולא ברור בהתחשב בשמש הישראלית (פחוט מפריע לי מאחר ולא כל כך מעניין אותי מה יש בצג)

ב. הפונקציות הינם קצת יותר מסובכות כלומר כל דבר הוא בתוך תפריט של תפריט....

אבל כשמתרגלים זה ממש זניח ביחס לסאונד החלומי שמקבלים.

 

מלבד זה HU מהרמות הגבוהות ביותר (לדעתי האיכותי ביותר מהפרקטים) ועל כך אין ויכוח!

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
אולי אני עיוור מידן, אבל אני לא רואה איפה אתה רואה את זה, אני דווקא רואה חיווט בדלת, ואת קונקטור הרמקול המקורי - מנותק

תסתכל בהודעה המקורית תמונה 2 ו-3 .

החוט שאתה רואה הוא של החלון החשמלי.

תסתכל במחבר פלסטיק הלבן - יש שם 5-6 חוטים נפרדים, זה בטוח לא חוט רמקול.

החוט של רמקול של היונדאי הוארך עד לקרוס-אובר.

 

.

ZZR

פורסם

ממבט בתמונה האחרונה, אני חושב שאתה טועה, אבל ניתן לפותח השרשור או לרוני להגיב בעניין.

 

בכל מקרה, לפותח התרד, לדעתי, תאטום את הרכב לפני השדרוג הבא בסט.

בשיפוצים

פורסם

תתחדש ותהנה מהמערכת.

מזל שלי שלא עבדה לך האזעקה :roll: עם הכל היה עובד רוני היה סוגר והיתי קונה את המגבר למחרת. חח

סתם, אני צוחק! תתחדש! אחלה ציוד יש לך, המלצה שלי היא הקלריון, אחלה מכשיר.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

אריק הייתי נשאר לישון באוטו =] ובקשר לאיזה קונקטורים אתם מדברים לא הבנתי :oops:

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

ובקשר לאיזה קונקטורים אתם מדברים לא הבנתי :oops:

 

תסתכל בתמונות.

יש מחבר לבן עם 5-6 חוטים בפנים , זה שייך לחלונות חשמל.

לדעתי, החוט של יונדאי מחובר עם חוט קצר לקרוס-אובר .

 

או בקיצור,

העברתם חוט לדלת או שהשתמשתם בחוט של יונדאי?

 

 

 

.

ZZR

פורסם

מידן, אני דיברתי על מחבר אחר, השחור, הוא מתחבר לרמקול המקורי (שהוא אגב בגודל של בערך 5 ורבע עם טבעת פלסטיק שמגביהה ומגדילה אותו לפתח 6 וחצי, קוריאנים קמצנים.

בשיפוצים

×
×
  • תוכן חדש...